  • 31. Data: 2019-03-27 16:24:00
    Temat: Re: Pedofila wsród nauczycieli
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 26.03.2019 o 11:38, ń pisze:

    > Głupota u kobiet ma takie znaczenie, jak uroda u mężczyzn ;-)

    O ile ogólnie ewentualnie można by było się zgodzić z poglądem, że
    głupota ładnej dziewczyny jest bardziej tolerowana, to w wypadku usnetu
    mam poważne wątpliwości, czy jest to słuszna koncepcja.

  • 32. Data: 2019-03-29 16:57:04
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "z" 5c9a592f$0$488$6...@n...neostrada.pl

    > Ciach. Animko muszę Cię zmartwić. Krytyka tego co piszesz nie wynika z Twojej płci
    (bo nikt nie ma 100% pewności czy Ty nie
    > facet), upodobań seksualnych czy narodowości.
    > Ona wynika z braku wiedzy czy mówiąc głupoty którą wylewasz na grupach starając się
    wypowiadać na różne tematy.

    Nie bronię Aniki, bo aż tak mocny nie jestem, ale IMO
    Ty też nie grzeszysz nadmiarem mądrości czy wiedzy, co
    kilkakrotnie wykazałem -- choćby brakiem Twej wiedzy
    o ligaturze.

    Aby było jasne -- osobnik_z twierdzi, że poligrafią
    zajmuje się profesjonalnie.

    -=-

    Nie nazwałem Cię 'osobnikiem_z' ze złośliwości, ale dlatego,
    że IMO umieszczenie tylko tej jednej literki 'z' sprawiałoby
    drobne problemy w trakcie czytania.

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 33. Data: 2019-03-29 17:01:54
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "ń" q7d52m$5e6$...@n...news.atman.pl

    : Najgorsza możliwa mieszanka to młoda, ładna i mądra ;-)

    bogata, młoda, ładna i zgrabna, mądra, sympatyczna,
    dobrze wychowana, obdarzona smakiem...

    [aż strach, gdy na którąś z takich pań trafia byle
    drań -- https://www.youtube.com/watch?v=WrXqJHQAjyY]

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 34. Data: 2019-03-29 17:05:02
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Robert Tomasik" 5c9b958d$0$499$6...@n...neostrada.pl

    > O ile ogólnie ewentualnie można by było się zgodzić z poglądem,
    > że głupota ładnej dziewczyny jest bardziej tolerowana, to w wypadku
    > usnetu mam poważne wątpliwości, czy jest to słuszna koncepcja.

    Ponoć konia należy bać się, stojąc za nim, osła -- przed
    nim, ale głupca należy obawiać się, będąc w pobliżu...

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 35. Data: 2019-03-29 17:43:58
    Od: z <...@...pl>

    > Aby było jasne -- osobnik_z twierdzi, że poligrafią
    > zajmuje się profesjonalnie.

    Poligrafia to szersza dziedzina a ja jako umysł ścisły bazujący tylko na
    20 latach doświadczenia zajmuję się składem tekstu okazjonalnie a
    głównie przegotowaniem montażami czy poprawianiem plików.
    Wydumałeś sobie jedno określenie z wikipedii i wymądrzasz się uparcie
    podczas gdy trudno normalnemu człowiekowi ogarnąć zalew Twoich postów
    Po prostu nie nadążam...
    Weź żesz wyłuszcz (dobrze czy źle?) o co Ci chodzi z ligaturą a ja Cię
    wtedy przepytam z nafarbienia, zalewkowania, kątów rastra i jego
    rodzajów czy banalnych formatów papieru i ich efektynego wykorzystania
    na konkretnej maszynie i matrycy CTP.
    Chętny?

  • 36. Data: 2019-03-29 19:19:51
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "z" 5c9e4b4f$0$491$6...@n...neostrada.pl

    > Poligrafia to szersza dziedzina a ja jako umysł ścisły
    > bazujący tylko na 20 latach doświadczenia zajmuję się
    > składem tekstu okazjonalnie a głównie przegotowaniem
    > montażami czy poprawianiem plików.

    Od 20 lat poprawiasz pliki?

    > Wydumałeś sobie jedno określenie z wikipedii

    Dlaczego z Wikipedii? IMO znałem to coś, zanim zaistniała Wikipedia.
    Znałem i rozdzielałem celowo zlepki 'ff' czy 'fi' w TeXu -- wstawiając
    pomiędzy 'ff' i 'fi' dwa nawiasy klamrowe. f{}f

    > i wymądrzasz się uparcie

    Wg Ciebie wykazuję się uporem?
    IMO jesteś wytrwały_inaczej, jeśli ja wg Ciebie jestem uparty?

    > podczas gdy trudno normalnemu człowiekowi ogarnąć zalew Twoich postów

    Tak dużo tych postów czy tak mało?
    Dziś -- 4 posty,
    25 bm. -- 5 postów,
    24 -- 2,
    22 -- 1,
    14 -- 2,
    13 -- 1,
    12 -- 1,
    07 -- 3 itd...

    To dużo czy mało?...
    Chcąc wypełniać deklaracje ZUS -- trzeba stracić duuuużo
    czasu na czekanie; można zaglądnąć w tle tutaj, z nudów...

    > Po prostu nie nadążam...

    Szybki ;) jesteś. Nie nadążasz za kimś, kto stale choruje od ponad
    roku na liczne przeziębienia itp. anginy czy grypy. Pod koniec
    listopada ubr. podczas wizyty u kardiologa dostałem coś, co mi
    pomogło, ale niedostatecznie. Ponoć co pół roku warto to ponawiać,
    choć tanie wcale nie jest -- IMO w ogóle leki nie są tanie. [choć
    akurat są skuteczne] Nie chcę pisać, czym jest to coś, bo nie chcę
    wdawać się w politykę w (; przededniu ;) wyborów a w Polsce niemal
    wszystko zahacza o politykę.

    > Weź żesz wyłuszcz

    Co mam wziąć, co mam wyłuszczyć itd.?...

    > (dobrze czy źle?) o co Ci chodzi z ligaturą a ja Cię

    Co jakiś czas obwieszczasz, kim jesteś z zawodu;
    ja zaś zauważam, że raczej na swej profesji nie
    znasz się.

    Teraz chwalisz się ścisłym umysłem? -- też
    trudno dać wiarę Twym słowom...

    > wtedy przepytam z nafarbienia, zalewkowania, kątów rastra i jego

    Przepytywałem Cię (o ile można to nazwać przepytywaniem)
    z Twego ,,chleba powszedniego'', ;)

    > rodzajów czy banalnych formatów papieru

    Są banalne i niebanalne?

    > i ich efektynego wykorzystania na konkretnej maszynie i matrycy CTP. Chętny?

    Raczej nie -- czegóż mógłbym dowiedzieć się od Ciebie?
    Nie gniewaj się, ale trudno Cię traktować poważnie. Zechcę
    dowiedzieć się czegoś o drukowaniu -- znajdę lepsze źródła.

    -=-

    Nie twierdzę, że z trudem odróżniam Cię od Animki, ale IMO
    tak samo rozsądne (czyli nierozsądne) jest szukanie wiedzy
    u ciebie jak u Animki. Jesteś mniej porywczy ;) niż Animka,
    ale wiedzą IMO jej nie przerastasz.

    Wykazałem ci wiele braków -- ligatura jest jednym z wielu
    drobiazgów.

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 37. Data: 2019-03-29 20:29:19
    Od: z <...@...pl>

    > Od 20 lat poprawiasz pliki?

    Tak jak napisałem. 20 lat taki zawód.

    > Dlaczego z Wikipedii? IMO znałem to coś, zanim zaistniała Wikipedia.
    > Znałem i rozdzielałem celowo zlepki 'ff' czy 'fi' w TeXu -- wstawiając
    > pomiędzy 'ff' i 'fi' dwa nawiasy klamrowe. f{}f

    To mogę Ci pogratulować.

    Dzisiaj przez moje ręce przeszła książka, 2 katalogi produktów.
    Od pdfa do matryc CTP
    Musiałem poskładać ulotkę unijną FUJJJJ na przetarg i wydrukować trochę
    śmiecia na drukarce laserowej. Wizytówki Zaproszenia takie tam.

    ja tyle czasu nie mam na liczenie postów

    Pa

  • 38. Data: 2019-03-30 00:16:59
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "z" 5c9e7211$0$500$6...@n...neostrada.pl

    > Tak jak napisałem. 20 lat taki zawód.

    > To mogę Ci pogratulować.

    Pomysłowości? -- masz na myśli sposób obejścia zlepiania?

> [...]
    drukarce laserowej. Wizytówki Zaproszenia takie
    > tam.

    > ja tyle czasu nie mam na liczenie postów

    Policzyłem je w parę sekund -- IMO starczy rzut oka, aby policzyć do 5.
    (kopie wysłany postów gromadzone są w jednym katalogu -- do ogarnięcia
    kilku ostatnich dni wystarczy tak zwany rzut oka)

    Znacznie więcej czasu zajęło mi pisanie wyników -- IMO ze 2 minuty...
    (czyli ~60 razy dłużej pisałem niż liczyłem)

    -=-

    Chłodziarkowy pobór energii mierzyłeś Ty, czy mylę Cię
    z Animką? Jak na umysł ścisły -- raczej słabo szło...
    Animka chyba tez chwali się ścisłością umysłową.

    [zapewne chodzi o ściśnięcie umysłu do małych gabarytów]

    Z grafiką też jesteś na bakier, co też Ci wykazywałem.

    -=-

    Otarłem się o kilkunastu (może nawet więcej niż kilkunastu)
    ludzi zajmujących się poligrafią -- byli znacznie bystrzejsi
    od Ciebie. (od fotografii i składu/korekty tekstu poprzez
    wykonywanie matryc do druku w offsecie; wbrew pozorom obok
    offsetu stosowane były także inne metody)

    Ale pamiętam też otępionych, dla których lustrzane odwrócenie
    wydruku zdawało się być czymś nadzwyczajnym -- akurat w TeXu
    podawało się jedną cyferkę, która odpowiadała za stosowne
    potraktowanie -- można było obracać dowolnie w różnych osiach
    za sprawą podmiany tej jednej cyferki. (być może ,,normalnie''
    była to cyfra '5' zaś do naświetlania -- '6'; dziś dla mnie
    to już zdecydowanie depast)

    --

  • 39. Data: 2019-03-30 10:59:02

    Nie wiem czy się usprawiedliwiasz czy chwalisz?
    Twoja sprawa.

    PS.
    Generalnie lepiej by się czytało gdybyś się streszczał :-)