eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPekao - 2 wpadka
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 20

  • 11. Data: 2002-07-04 13:04:42
    Temat: Re: Pekao - 2 wpadka
    Od: "Pawel Kierski" <p...@m...com.pl>

    Użytkownik KK <k...@c...pwr.wroc.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:ag1gqh$muu$...@a...dialog.net.pl...
    [...]
    > > Następnym razem pomylą adres korespondencyjny i wyślą komuś
    > > moją kartę... A widać, czym to się może kończyć.
    > >
    >
    > Tak właśnie wysłali moją.
    > Właściciel wziął i odniósł do Banku.

    Mogę trafić na nieuczciwego... A po za tym - dlaczgo tolerować burdel
    w ponoć poważnej instytucji, która obraca sporą forsą?

    Paweł Kierski
    p...@m...com.pl



  • 12. Data: 2002-07-04 13:37:52
    Temat: Re: Pekao - 2 wpadka
    Od: "KK" <k...@c...pwr.wroc.pl>


    Użytkownik "Pawel Kierski" <p...@m...com.pl> napisał w wiadomości
    news:ag1ha7$f8m$1@news.polbox.pl...
    > Użytkownik KK <k...@c...pwr.wroc.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:ag1gqh$muu$...@a...dialog.net.pl...
    > [...]
    > > > Następnym razem pomylą adres korespondencyjny i wyślą komuś
    > > > moją kartę... A widać, czym to się może kończyć.
    > > >
    > >
    > > Tak właśnie wysłali moją.
    > > Właściciel wziął i odniósł do Banku.
    >
    > Mogę trafić na nieuczciwego... A po za tym - dlaczgo tolerować burdel
    > w ponoć poważnej instytucji, która obraca sporą forsą?
    >
    Najlepiej rozstrzelać. Będzie spokój. Nigdy nie musiałeś nikogo przepraszać
    za własną pomyłkę?
    kk



  • 13. Data: 2002-07-04 13:42:00
    Temat: Re: Pekao - 2 wpadka
    Od: "Luzak" <nie_dam@bo_by_mnie.spamowali.pl>

    > Pekao rzeczywiście ma to do siebie, że myli się nieprzeciętnie często, ale
    > zawsze jak cos trzeba było odkręcić to nie było z tym kłopotów. Miło i
    > sympatycznie rozmawiało się z paniami po drugiej stronie.

    ja tam wolę banki które nie mylą się tak często i wtedy nie muszę chodzic do
    oddziału żeby to odkręcać
    :-)

    ale co kto lubi :-)



  • 14. Data: 2002-07-04 13:57:21
    Temat: Re: Pekao - 2 wpadka
    Od: "Pawel Kierski" <p...@m...com.pl>

    Użytkownik KK <k...@c...pwr.wroc.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:ag1j9v$ujn$...@a...dialog.net.pl...
    >
    > Użytkownik "Pawel Kierski" <p...@m...com.pl> napisał w wiadomości
    > news:ag1ha7$f8m$1@news.polbox.pl...
    > > Użytkownik KK <k...@c...pwr.wroc.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    > napisał:ag1gqh$muu$...@a...dialog.net.pl...
    > > [...]
    > > > > Następnym razem pomylą adres korespondencyjny i wyślą komuś
    > > > > moją kartę... A widać, czym to się może kończyć.
    > > > >
    > > >
    > > > Tak właśnie wysłali moją.
    > > > Właściciel wziął i odniósł do Banku.
    > >
    > > Mogę trafić na nieuczciwego... A po za tym - dlaczgo tolerować burdel
    > > w ponoć poważnej instytucji, która obraca sporą forsą?
    > >
    > Najlepiej rozstrzelać. Będzie spokój. Nigdy nie musiałeś nikogo przepraszać
    > za własną pomyłkę?

    Nie raz. Ale dlaczego nie zwrócić im uwagę na bałagan, który - jak
    widać z przykładów - jest permanentny? Wiem - duża firma, to minimalne
    błędy dają sporo pomyłek. Faktycznie przegiąłem w pierwszej propozycji
    natychmiastowego zgłaszania. Ale dlaczegoby nie poinformować, że takie
    praktyki są łamaniem przepisów i jeśli sprawa się nie poprawi, to zgłosić
    gdzie trzeba. Przecież GIODO co najwyżej pogrozi im palcem, a o to
    w zasadzie chodzi.

    Paweł Kierski
    p...@m...com.pl



  • 15. Data: 2002-07-04 16:20:30
    Temat: Re: Pekao - 2 wpadka
    Od: "KK" <k...@c...pwr.wroc.pl>


    Użytkownik "Luzak" <nie_dam@bo_by_mnie.spamowali.pl> napisał w wiadomości
    news:ag1jf2$g5p$1@news.tpi.pl...
    > > Pekao rzeczywiście ma to do siebie, że myli się nieprzeciętnie często,
    ale
    > > zawsze jak cos trzeba było odkręcić to nie było z tym kłopotów. Miło i
    > > sympatycznie rozmawiało się z paniami po drugiej stronie.
    >
    > ja tam wolę banki które nie mylą się tak często i wtedy nie muszę chodzic
    do
    > oddziału żeby to odkręcać
    > :-)
    >
    > ale co kto lubi :-)
    >

    chodzić? po co? od tego jest telefon. Zresztą ciężko byłoby mi iść do Łodzi
    mając eurokonto www

    kk



  • 16. Data: 2002-07-04 16:30:14
    Temat: Re: Pekao - 2 wpadka
    Od: "KK" <k...@c...pwr.wroc.pl>


    Użytkownik "Pawel Kierski" <p...@m...com.pl> napisał w wiadomości
    news:ag1kct$i66$1@news.polbox.pl...

    >
    > Nie raz. Ale dlaczego nie zwrócić im uwagę na bałagan, który - jak
    > widać z przykładów - jest permanentny? Wiem - duża firma, to minimalne
    > błędy dają sporo pomyłek. Faktycznie przegiąłem w pierwszej propozycji
    > natychmiastowego zgłaszania. Ale dlaczegoby nie poinformować, że takie
    > praktyki są łamaniem przepisów i jeśli sprawa się nie poprawi, to zgłosić
    > gdzie trzeba. Przecież GIODO co najwyżej pogrozi im palcem, a o to
    > w zasadzie chodzi.
    >

    Ja staram się załatwiać sprawy polubownie. i naprawdę to funkcjonuje.
    W wielu przypadkach wystarczy telefon, miłe słowo na początek i konkretne
    wyjasnienie sprawy co się chce.
    Jak się zaczyna od wrzasków, to później naprawdę trudno coś załatwiać.
    W wielu urzędach to się nawet nie muszę przedstawiać bo po głosie wiedzą kto
    dzwoni. I naprawdę ludzi po drugiej stronie starają się mi pomóc. W ten
    sposób załatwiam sprawy w banku, zusie, pzu...
    telefoniczne biura obsługi starasznie dużo zepsuły, bo za każdym razem
    dodzwaniam się do innej osoby, ale jak już się przebrnie przez bok i dzwoni
    do konkretnej osoby to zaczyna być miło.


    kk




  • 17. Data: 2002-07-04 17:39:42
    Temat: Re: Pekao - 2 wpadka
    Od: "Grzegorz Podsiadło" <e...@s...pl>

    Jarosław Popiel wrote in news:ag0s9a$8nk$1@news.onet.pl:

    > Ostatnio na liscie bylo sporo postow ze wysylaja Maestro do
    > zlikwidowanych rachunkow. Moze by te osoby sprawdzily czy one
    > faktycznie sa aktywne ;-)

    Jak to Twoim zdaniem sprawdzić ?

    --
    empeg

    {2DDF96E6-7CB1-4968-905B-E7D92D6D307D}


  • 18. Data: 2002-07-05 08:06:45
    Temat: Re: Pekao - 2 wpadka
    Od: "Pawel Kierski" <p...@m...com.pl>

    Użytkownik KK <k...@c...pwr.wroc.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:ag1td3$hvn$...@a...dialog.net.pl...
    [...]
    > Ja staram się załatwiać sprawy polubownie. i naprawdę to funkcjonuje.
    > W wielu przypadkach wystarczy telefon, miłe słowo na początek i konkretne
    > wyjasnienie sprawy co się chce.
    > Jak się zaczyna od wrzasków, to później naprawdę trudno coś załatwiać.

    Zgadzam się. Też uważam, że lepiej zacząć po dobroci - po prostu
    poinformować: "Robicie Państwo błąd - proszę to poprawić. Czy mogę
    spodziewać się, że następna wysyłka dojdzie poprawnie? Tak? Dziękuję."
    Ale jeśli znowu się pomylą, to co?
    Właśnie czekam na rachunek z Telekomunikacji - sytuacja zbliżona:
    podpisując umowę wpisałem jeszcze stary adres zameldowania, ale
    korespondencyjny - nowy. Przed podpisaniem umowy (która przyszła ładnie
    na adres korespondencyjny) przez "górę" TPSA wygenerowano pierwszą
    fakturę i wysłano na stary adres... Poszedłem i wyjaśniłem wszystko
    z uśmiechem (pomimo, że to godzina mojego czasu). Zapewniono, że
    następna faktura dojdzie dobrze. Ale jeśli nie dojdzie - nie będę robił
    awantury, tylko wystosuję odpowiednie pismo...

    Paweł Kierski
    p...@m...com.pl



  • 19. Data: 2002-07-05 11:32:28
    Temat: Re: Pekao - 2 wpadka
    Od: <t...@p...onet.pl>


    > Ja  staram się załatwiać sprawy polubownie. i naprawdę to funkcjonuje.
    > W wielu przypadkach wystarczy telefon, miłe słowo na początek i konkretne
    > wyjasnienie sprawy co się chce.
    > Jak się zaczyna od wrzasków, to później naprawdę trudno coś załatwiać.
    > W wielu urzędach to się nawet nie muszę przedstawiać bo po głosie wiedzą kto
    > dzwoni. I naprawdę ludzi po drugiej stronie starają się mi pomóc. W ten
    > sposób załatwiam sprawy w banku, zusie, pzu...
    > telefoniczne biura obsługi starasznie dużo zepsuły, bo za każdym razem
    > dodzwaniam się do innej osoby, ale jak już się przebrnie przez bok i dzwoni
    > do konkretnej osoby to zaczyna być miło.
    >
    >
    > kk
    >
    Jak zaczynasz: "Dzwonię do Pani/Pana w nietypowej sprawie..." to te słowa
    wystarczą, nawet po głosie nie trzeba poznawać.

    TM
    >


    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl


  • 20. Data: 2002-07-05 22:21:55
    Temat: Re: Pekao - 2 wpadka
    Od: <t...@p...onet.pl>

    > Jarosław Popiel wrote in news:ag0s9a$8nk$1@news.onet.pl:
    >
    > > Ostatnio na liscie bylo sporo postow ze wysylaja Maestro do
    > > zlikwidowanych rachunkow. Moze by te osoby sprawdzily czy one
    > > faktycznie sa aktywne ;-)
    >
    > Jak to Twoim zdaniem sprawdzić ?
    >
    > --
    > empeg
    >
    > {2DDF96E6-7CB1-4968-905B-E7D92D6D307D}
    HE he - ja pracuje w Banku i wyobraźcie sobie moje zdziwienie kiedy po
    dokonaniu przez ze mnie blokady Visy Gold / klient nie był jednak taki gold : )/
    zdarzyło się :
    1. w następnym miesiącu przyszło obciążenie: ponad 20 tys PLN /wybierane w
    bankomatach po 1 tys PLN - po dacie blokady/
    2. he he - po dwóch miesiącach ( i ponowieniu blokady w tym czasie tak dla
    pewności - KLIENT DOSTAŁ ODNOWIONĄ KARTĘ !!!!!!/
    I co wy na to ?



    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

strony : 1 . [ 2 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1