  • 1. Data: 2003-12-09 18:37:57
    Temat: Pekao S.A. - co to za "cudowna" karta? :)
    Od: SunWoj <sunwoj@WYMAZ_TO.gazeta.pl>

    Witam.
    Moj ojciec ma Eurokonto Bussiness czy jak to sie tam zwie w
    tym cudownym banku... Wiem ze jest to konto dosc drogie w u3maniu, ale
    ojciec nie chce sie dac namowic na zmiane na inny, troche tanszy bank
    /i tu go troche rozumiem, bo firma ktora najczesciej mu przeelwa
    pieniadze ma tez tam konto, tak wiec pieniazki ma przelewane nawet w
    weekend, przelewem wewnetrznym czy jak... to teraz nieistotne/.
    Dzis mi oznajmil pani w banku zachecila go do nabycia jakiejs
    karty... I wlasnie mi chodzi o to co to za karta.
    Chcialbym zebyscie mi podpowiedzieli co to za rodzaj, po moim
    beznadziejnym opisie, ktory usluszalem od ojca. Zaznaczam ze on
    zupelnie sie nie orientuje, umie tylko poslugiwac sie IKM wiec nie wie
    dokladnie co to za karta miala byc. No ale:
    - podobno moze za pomoca tej karty moze zaciagnac kredyt do 5kPLN;
    - oprocentowanie w skali roku 4%???? (czy to mozliwe? :))
    - oplata roczna 5 zl za karte?????? (tu raczej na pewno nie mozliwe:))

    Tak wiec wiecej nic nie wiem, nie wiem czy kredyt gotowkowy moze byc,
    czy tylko bezgotowkowy (wtedy bym myslal o jakims MC czy cos).
    Nie wiem gdzie tego szukac, bo po takich szczegolach to nic nie wiem,
    moze ktos z was korzysta z czegos podobnego przy takim koncie.
    Acha-co moze byc wazne, obroty miesieczne na tym koncie to zwykle ok.
    7-8 tys. zl.

    Prosze o pomoc, bo ojciec jutro idzie podpisywac juz umowe na ta karte
    /kazal sobie ja przygotowac, zachecony tak dobrymi warunkami :)/. Ja
    niestety nie moge byc przy podpisaniu tej umowy, bo wszystko bym
    wypytal... a tak mam TYLKO WAS :)))

    Z gory dzieki... i licze na szybka odp.

    Pozdrawiam.
    Wojtek

  • 2. Data: 2003-12-09 20:42:39
    Temat: Re: Pekao S.A. - co to za
    Od: "Marcin Dominiak" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    SunWoj <sunwoj@WYMAZ_TO.gazeta.pl> napisał(a):

    > Witam.

    > Dzis mi oznajmil pani w banku zachecila go do nabycia jakiejs
    > karty... I wlasnie mi chodzi o to co to za karta.

    Może chodzi o Karta Visa Regata?
> [...]
    > dokladnie co to za karta miala byc. No ale:
    > - podobno moze za pomoca tej karty moze zaciagnac kredyt do 5kPLN;

    Cytat ze strony www:"Limit kredytowy karty ustalany jest indywidualnie i
    wynosi od 1.000 do 15.000 zł."Może akurat wyliczyli zdolność kredytową na
    5kPLN?
    > - oprocentowanie w skali roku 4%???? (czy to mozliwe? :))
    Kolejny cytat:"Przy założeniu, że posiadacz karty dokonuje co miesiąc
    operacji bezgotówkowej w pierwszym dniu okresu rozliczeniowego w wysokości
    wskazanego limitu, opłata za kartę wynosi 60 zł, powstałe zadłużenie zostaje
    spłacone w dniu wystawienia wyciągu - rzeczywista stopa procentowa wynosi
    0,4%."
    > - oplata roczna 5 zl za karte?????? (tu raczej na pewno nie mozliwe:))
    A może to opłata miesięczna?Cytat:"Opłaty i prowizje:

    * roczna opłata za kartę: 60 zł, "
    12*5PLN=60PLN
    Sam nie wiem ale tylko ta karta mi pasuje:)
    Tutaj link do strony
    http://www.pekao.com.pl/indywidualni4s9.xml?/sid=34/
    lang=PL/101150-138796-
    36207
    Może warto zapytać 0-801 365 365
    Pozdrawiam
    Marcin
    http://www.mbank.wizytowka.pl

  • 3. Data: 2003-12-09 22:22:15
    Temat: Re: Re: Pekao S.A. - co to za
    Od: SunWoj <sunwoj@WYMAZ_TO.gazeta.pl>

    ok, dzieki za info... jutro pewnie sie okaze co to za karta wspaniala
    :(

  • 4. Data: 2003-12-11 01:11:15
    Temat: Re: Pekao S.A. - co to za "cudowna" karta? :)
    Od: SunWoj <sunwoj@WYMAZ_TO.gazeta.pl>

    Chodzi o karte charge, MC. Daja limit 5000zl, splata raz w miesiacu, i
    jest jakas promocja ze 5zl./rok :)
    Chyba sie oplaca, tylko nie wiem jak do konca ten charge dziala...
    Daja limit 5000zl, ale to bank daje pieniazki kredycik na krotko, czy
    jak?

    POzdr.
    Wojtek

  • 5. Data: 2003-12-11 10:09:11
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > Chyba sie oplaca, tylko nie wiem jak do konca ten charge dziala...
    > Daja limit 5000zl, ale to bank daje pieniazki kredycik na krotko, czy
    > jak?

    Cechy tej karty masz tutaj:

    http://www.pekao.com.pl/korpo3s2.xml?/sid=43/400379-
    864803-66688

    A co to sa karty charge to poczytac mozesz tutaj:

    http://www.ebanki.pl/artykuly/rodzaje_kart.html#obci
    azania

    --
    Pozdrowienia,