-
1. Data: 2010-03-12 21:16:16
Temat: Pekao SA. Padaczka?
Od: "wiatrak" <w...@y...pl>
Chyba nikt z odwiedzajacych grupę nie ma juz tam konta, bo ktoś by cos
napisał.
http://gielda.onet.pl/wielka-awaria-w-wiodacym-polsk
im-banku,18726,3191164,1,news-detal
wiatrak
-
2. Data: 2010-03-12 21:28:09
Temat: Re: Pekao SA. Padaczka?
Od: "m1ch4l.j" <m...@g...com>
On 12 Mar, 22:16, "wiatrak" <w...@y...pl> wrote:
> Chyba nikt z odwiedzajacych grup nie ma juz tam konta, bo kto by cos
> napisa .http://gielda.onet.pl/wielka-awaria-w-wiodacym-pols
kim-banku,18726,31...
>
> wiatrak
Ja mam, właśnie dzisiaj upgrade'owałem konto do Aktywne Plus. Gdybym
wiedział, że takie będą tego konsekwencje to przysięgam -
powstrzymałbym się :)
-
3. Data: 2010-03-12 21:31:18
Temat: Re: Pekao SA. Padaczka?
Od: "Valdi" <V...@v...pl>
"wiatrak" news:hneakl$o1n$1@node1.news.atman.pl
> Chyba nikt z odwiedzajacych grupę nie ma juz tam konta, bo ktoś by cos
> napisał.
>
http://gielda.onet.pl/wielka-awaria-w-wiodacym-polsk
im-banku,18726,3191164,1,news-detal
to dobrze świadczy o grupowiczach :)
-
4. Data: 2010-03-12 21:32:26
Temat: Re: Pekao SA. Padaczka?
Od: "wiatrak" <w...@y...pl>
Użytkownik "m1ch4l.j" <m...@g...com> napisał w wiadomości
news:065afc58-8bbb-4a3c-b671-
Ja mam, właśnie dzisiaj upgrade'owałem konto do Aktywne Plus. Gdybym
wiedział, że takie będą tego konsekwencje to przysięgam -
powstrzymałbym się :)
Uległeś reklamom "eksperta"?
http://grupy-dyskusyjne.money.pl/eurokonto;aktywne,w
atek,903315.html
wiatrak
-
5. Data: 2010-03-12 21:38:24
Temat: Re: Pekao SA. Padaczka?
Od: "m1ch4l.j" <m...@g...com>
On 12 Mar, 22:32, "wiatrak" <w...@y...pl> wrote:
> Uległeś reklamom "eksperta"?http://grupy-dyskusyjne.money.pl/eurokont
o;aktywne,watek,903315.html
>
> wiatrak
Szczerze mówiac nawet tej wypowiedzi nie widziałem. Chcę przetestować
ten ich pakiet ubezpieczeń i zobaczyć ile to jest warte.
-
6. Data: 2010-03-12 23:44:57
Temat: Re: Pekao SA. Padaczka?
Od: z...@o...pl
> "wiatrak" news:hneakl$o1n$1@node1.news.atman.pl
>
> > Chyba nikt z odwiedzajacych grupę nie ma juz tam konta, bo ktoś by cos
> > napisał.
> >
>
http://gielda.onet.pl/wielka-awaria-w-wiodacym-polsk
im-banku,18726,3191164,1,news-detal
>
> to dobrze świadczy o grupowiczach :)
no to przyznam się do tego co o mnie źle świadczy:
mam konto w żubrach. I nawet sobie chwalę, oferta
bardzo dobra cenowo. Mam ich odpowiednik DBNet
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
-
7. Data: 2010-03-15 18:30:22
Temat: Re: Pekao SA. Padaczka?
Od: Grzexs <g...@g...pXl>
>>> Chyba nikt z odwiedzajacych grupę nie ma juz tam konta, bo ktoś by cos
>>> napisał.
>>>
> http://gielda.onet.pl/wielka-awaria-w-wiodacym-polsk
im-banku,18726,3191164,1,news-detal
>> to dobrze świadczy o grupowiczach :)
>
> no to przyznam się do tego co o mnie źle świadczy:
> mam konto w żubrach. I nawet sobie chwalę, oferta
> bardzo dobra cenowo. Mam ich odpowiednik DBNet
Tiaaa... Nawet przy wypłacie kasy z ichnich bankomatów pozostaje kac. Co
i rusz się mnie pytał, czy chcę poczytać a to ich ofercie kredytowej, a
to o czymś tam jeszcze. Wkurzające. Trza się naklepać, by dostać gotówkę
z dbNetu ;)
--
Grzexs
-
8. Data: 2010-03-15 20:06:24
Temat: Re: Pekao SA. Padaczka?
Od: "as" <N...@p...onet.pl>
Ja dostałem mailem taką odpowiedź na moje pytanie dotyczące braku możliwości
zalogowania:
Szanowny Panie,
W odpowiedzi na Pana zgłoszenie uprzejmie informujemy, iż w dniu
12.03.2010r. w godzinach popołudniowych aż do nocnych, z powodów
technicznych, wystąpiły ograniczenia w funkcjonalności usługi Pekao24, jej
wszystkich serwisów, co bezpośrednio przełożyło się także na obsługę poleceń
wykonywanych przez Konsultantów.
W związku z powyższym chcielibyśmy Pana bardzo przeprosić za zaistniałą
sytuację oraz wszelkie niedogodności i utrudnienia z tym związane.
W sytuacji, gdy Bank zamierza przeprowadzić prace modernizacyjne w serwisach
Pekao24, wcześniej informuje Klientów o takim zamierzeniu poprzez
umieszczenie komunikatu na stronie internetowej Banku. Jednak w dniu
12.03.br wystąpiła sytuacja nagła i z przykrością przekazujemy, że Bank nie
miał możliwości wcześniejszego uprzedzenia Klientów o niedostępności usługi
(komunikat ukazał się dopiero ok.22:00). Powyższa sytuacja miała charakter
incydentalny.
Bank na bieżąco monitoruje funkcjonowanie serwisów Pekao24 starając się
diagnozować i najszybciej jak to możliwe eliminować zaistniałe problemy
techniczne.
Jednocześnie pragniemy zapewnić, że dokładamy wszelkich starań, aby obsługa
naszych Klientów przebiegała w sposób płynny i prawidłowy.
Mamy nadzieję, że zaistniała sytuacja nie wpłynie negatywnie na dalszą
współpracę z Bankiem. Prosimy raz jeszcze przyjąć nasze przeprosiny.
W przypadku dodatkowych pytań zapraszamy do dalszej korespondencji lub
prosimy o kontakt z Konsultantem Infolinii Banku Pekao S.A. pod numerem
telefonu 0-801-365-365, + 48 42 68 38 232 (z zagranicy lub telefonu
komórkowego) w godzinach od 7 do 22.
Z poważaniem
Jolanta Walczak
Centrum Bankowości Bezpośredniej Sp. z o.o.
Zespół Obsługi Klienta