  • 1. Data: 2002-07-30 13:52:29
    Temat: Pekao SA TELEPEKAO - k. osobiste
    Od: "XYZ" <x...@p...pl>

    I znów Pekao SA w dół ;-)

    Uprzejmie informujemy, że z dniem 14 sierpnia 2002 r. ulega zmianie
    oprocentowanie rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego
    Eurokonto www.
    Nowa stawka oprocentowania rachunku będzie wynosiła 1.5 % p.a..

    Bank Pekao SA

  • 2. Data: 2002-07-30 14:06:42
    Temat: Re: Pekao SA TELEPEKAO - k. osobiste
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > I znów Pekao SA w dół ;-)

    byyylo :) co ciekawe dzisiaj w placowce dalej widnialo 4,5%
    A wlasnie - zrezygnowali z potwierdzen za zlecenia stale - teraz wszystko
    tylko na wyciagu (przynajmniej w placowce na SGH w Wawie)

  • 3. Data: 2002-07-30 14:22:52
    Od: "ArowB" <a...@a...pl>

    mam ich w duszyyyy
    wlasnie dzisiaj zlikwidowalem konto :-)
    huraaaa.......

  • 4. Data: 2002-07-30 14:22:52
    Od: Maciej <m...@a...skrzynka.pl>

    In article <ai66gq$75a$1@news.onet.pl>, AMRA wrote:

    > byyylo :) co ciekawe dzisiaj w placowce dalej widnialo 4,5%

    Moze by bylo teraz czas na obnizenie rowniez oprocentowania chocizby z
    overdraftu ?:))) Mala suma , ale zawsze ...

  • 5. Data: 2002-07-30 14:28:37
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > mam ich w duszyyyy
    > wlasnie dzisiaj zlikwidowalem konto :-)
    > huraaaa.......

    Nie ciesz sie rok temu prawie zlikwidowalem i dzisiaj musialem ich
    odziwedzic, bo dalej cos im sie w systemach pokazywalo, ze jestem klientme
    :)

  • 6. Data: 2002-07-30 14:30:36
    Od: "Dracor" <d...@p...onet.pl>

    "ArowB" <a...@a...pl> wrote in message news:ai67g6$9fj$1@news.onet.pl...
    > mam ich w duszyyyy
    > wlasnie dzisiaj zlikwidowalem konto :-)
    > huraaaa.......

    A ja ... wlasnie podjalem taka decyzje, tak, ze chcialbym
    podziekowac Pekao SA, za pomoc w jej podjeciu i zyczyc
    powodzenia w realizacji obnizonego planu zyskow na ten rok. ;-)

    Pozdrawiam Dracor.

  • 7. Data: 2002-07-31 08:55:57
    Od: "ArowB" <a...@a...pl>

    i tu mam pewną dygresję ......
    pomyslcie drodzy grupowicze....
    Stocznie Szczecinska okradli sami "polacy"...czytaj zlodzieje a nie polacy
    Bank Pekao sam sie prosi zeby sie z niego wynosic .......
    i tutaj moznaby podac inne przyklady takiej dzialanosci.........

    i czy tutaj potrzebny jest jakis ogolnoswiatowy spisek zeby wywolac kryzys w
    naszym kraju....
    zobaczcie sami ile nieodpowiedzialni ludzie robia szkody we wlasnym
    kraju......

    tu jest potrzebna rewolucja pokolen .by modzi sprwni zajeli miejsce starych
    trybow
    w naszej gospodarce i powinno byc dobrze ......

  • 8. Data: 2002-07-31 09:28:16
    Od: <w...@p...onet.pl>

    > byyylo :) co ciekawe dzisiaj w placowce dalej widnialo 4,5%
    > A wlasnie - zrezygnowali z potwierdzen za zlecenia stale - teraz wszystko
    > tylko na wyciagu (przynajmniej w placowce na SGH w Wawie)

    Wczesniej bylo 4% a nie 4,5... ale to nie zmienia faktu, ze obnizaja do 1,5:-(

    Jaki bank daje wiecej?... trzeba bedzie chyba zmienic.

    Wildcat