-
1. Data: 2011-08-12 11:54:21
Temat: Pekao SA, czas rozpatrzenia reklamacji
Od: Poldek <n...@g...pl>
"Szanowny Panie,
uprzejmie informujemy, iż Bank rozpatruje reklamacje niezwłocznie po ich
wpływie, o ile to możliwe w terminie 30 dni kalendarzowych od daty ich
przyjęcia.
W przypadku reklamacji dotyczących operacji dokonanych kartą debetową
Maestro lub VISA Pekao wymagających kontaktowania się z akceptantem lub
organizacją MasterCard / VISA Europe okres rozpatrywania reklamacji może
być dłuższy niż 30 dni kalendarzowych od daty ich przyjęcia, o czym Bank
informuje Posiadacza Eurokonta odrębnym pismem. Maksymalne terminy
rozpatrywania reklamacji wynoszą: 200 dni dla reklamacji bankomatowych,
niefinansowych (tj. nie związanych z dokonanymi operacjami) i
akceptantów Banku (obsługiwanych przez Bank).
Uprzejmie prosimy oczekiwać na odpowiedź zwrotną, którą przekażemy
niezwłocznie po jej otrzymaniu.
Dziękujemy za korespondencję. W przypadku dodatkowych pytań zapraszamy
do dalszej korespondencji lub prosimy o kontakt z Konsultantem Infolinii
Banku Pekao SA pod numerem telefonu 801-365-365, 48/42-68-38-232 lub
22/59-12-232 (z zagranicy lub telefonu komórkowego) w godzinach od 7 do 22.
Z poważaniem,
Bank Pekao SA"
-
2. Data: 2011-08-12 15:26:50
Temat: Re: Pekao SA, czas rozpatrzenia reklamacji
Od: witek <w...@g...pl.invalid>
On 8/12/2011 6:54 AM, Poldek wrote:
>
> "Szanowny Panie,
>
> uprzejmie informujemy, iż Bank rozpatruje reklamacje niezwłocznie po ich
> wpływie, o ile to możliwe w terminie 30 dni kalendarzowych od daty ich
> przyjęcia.
>
> W przypadku reklamacji dotyczących operacji dokonanych kartą debetową
> Maestro lub VISA Pekao wymagających kontaktowania się z akceptantem lub
> organizacją MasterCard / VISA Europe okres rozpatrywania reklamacji może
> być dłuższy niż 30 dni kalendarzowych od daty ich przyjęcia, o czym Bank
> informuje Posiadacza Eurokonta odrębnym pismem. Maksymalne terminy
> rozpatrywania reklamacji wynoszą: 200 dni dla reklamacji bankomatowych,
> niefinansowych (tj. nie związanych z dokonanymi operacjami) i
> akceptantów Banku (obsługiwanych przez Bank).
>
> Uprzejmie prosimy oczekiwać na odpowiedź zwrotną, którą przekażemy
> niezwłocznie po jej otrzymaniu.
>
> Dziękujemy za korespondencję. W przypadku dodatkowych pytań zapraszamy
> do dalszej korespondencji lub prosimy o kontakt z Konsultantem Infolinii
> Banku Pekao SA pod numerem telefonu 801-365-365, 48/42-68-38-232 lub
> 22/59-12-232 (z zagranicy lub telefonu komórkowego) w godzinach od 7 do 22.
>
> Z poważaniem,
> Bank Pekao SA"
tak mi cos kołacze ze to juz gdzies w klauzulach niedozowolonych zostalo
wmalowane.
Bank ma rozpatrzec reklamacje w terminie 30 dni, a z kim musi sie
kontaktowac i kogo w tym celu na ksiezyc wyslac, klienta nie interesuje.
-
3. Data: 2011-08-13 08:04:27
Temat: Re: Pekao SA, czas rozpatrzenia reklamacji
Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
"Poldek" j2344k$etg$...@i...gazeta.pl
> uprzejmie informujemy, iż Bank rozpatruje reklamacje niezwłocznie po ich
> rozpatrywania reklamacji wynoszą: 200 dni dla reklamacji bankomatowych,
Niezwłocznie -- do 200 dni.
Z drobną zwłoką -- więcej niż 200 dni, ale mniej niż 20 tysięcy dni.
Zwłocznie -- więcej niż 20 tysięcy dni, ale mniej niż 200 milionów dni? ;)
Moim zdaniem 30 dni to 4 razy za dużo w czasach dzisiejszych.
Zważywszy kwoty tych transakcji -- bank mógłby rozpatrywać to
w tydzień, a w razie trudności w wyjaśnianiu uznawać :) rację
klienta i ewentualnie dochodzić swoich praw już bez udziału,
bez czekania, tegoż klienta.
--
.`'.-. ._. .-.
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
`-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....
-
4. Data: 2011-08-15 11:54:36
Temat: Re: Pekao SA, czas rozpatrzenia reklamacji
Od: Radex <r...@n...pl>
W dniu 2011-08-12 17:26, witek pisze:
> tak mi cos kołacze ze to juz gdzies w klauzulach niedozowolonych zostalo
> wmalowane.
> Bank ma rozpatrzec reklamacje w terminie 30 dni, a z kim musi sie
> kontaktowac i kogo w tym celu na ksiezyc wyslac, klienta nie interesuje.
Niestety to nie prawo telekomunikacyjne - banki mają mocniejszy lobbing.
Mogą rozpatrywać reklamację praktycznie w nieskończoność i nic im za to
nie grozi...
-
5. Data: 2011-08-15 12:42:38
Temat: Re: Pekao SA, czas rozpatrzenia reklamacji
Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
"Radex" 4...@n...home.net.pl
> Niestety to nie prawo telekomunikacyjne - banki mają mocniejszy
> lobbing. Mogą rozpatrywać reklamację praktycznie w nieskończoność
> i nic im za to nie grozi...
...poza utratą klientów. :)
--
.`'.-. ._. .-.
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
`-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....