  • 11. Data: 2007-06-12 21:23:40
    Temat: Re: Pekao SA - dluza historia online i transakcje kartowe
    Od: "Krzysztofsf " <k...@g...pl>

    Marcin Mokrzycki <m...@p...pl> napisał(a):

    > mBank oficjalnie udostępnia 5 lat wstecz, nieoficjalnie również starsze
    > dane.

    5 lat dostepu do danych jest wg mnie konieczne - ze wzgledu na przepisy podatkowe -
    moze byc potrzebne odtworzenie jakiejs transakcji sprzed 5 lat, a niezabardzo
    wyobrazam sobie uzyskiwanie od banku duplikatu przelewu, czy wplaty, na podstawie
    naszych metnych informacji, bo szczegoly i daty sie zatarly w pamieci.

  • 12. Data: 2007-06-12 21:32:50
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 12 Jun 2007 21:23:40 +0000 (UTC),
    osoba podpisana: Krzysztofsf <k...@g...pl>
    napisała:
    [...]
> [...]

    > naszych metnych informacji, bo szczegoly i daty sie zatarly w pamieci.

    Do podatku to spokojnie wyjdzie prawie 7 lat. :)
    (dostałes jakis przelew od pracodawcy w styczniu 2000, rozliczasz to do
    kwietnia 2001, 2002-2006 US może cię kontrolować. Mam nadzieję, że nic
    nie pomieszałem.)

    KJ

    Uwolnić słonia !!!

  • 13. Data: 2007-06-12 21:35:02
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Tue, 12 Jun 2007 14:05:26 +0200, darnok napisał(a):

    > "Z przyjemnością informujemy, że teraz w Pekao24 można przeglądać dłuższą
    > historię rachunków, a wyciągi pobierać online!

    Skorzystam z okazji i zadam pytanie:
    Czy w Pekao SA istnieje już możliwość podglądu przez Internet stanu
    konta dolarowej karty Visa Classic?

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 14. Data: 2007-06-13 10:41:07
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:f4n44k$662$1@nemesis.news.tpi.pl, *Chris* wrote:

    > Skorzystam z okazji i zadam pytanie:
    > Czy w Pekao SA istnieje już możliwość podglądu przez Internet stanu
    > konta dolarowej karty Visa Classic?

    No wlasnie chyba juz tak :)
    Ja swoja MC zlotowkowa zaczalem widziec.

    --
    darnok
    "A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 15. Data: 2007-06-13 19:39:34
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Wed, 13 Jun 2007 12:41:07 +0200, darnok napisał(a):

    > No wlasnie chyba juz tak :)
    > Ja swoja MC zlotowkowa zaczalem widziec.

    Tylko, że ja nie mam w Pekao żadnego innego rachunku poza tym rachunkiem
    karty Visa Classic. A AFAIK, te wszystkie inne rachunki (z dostępem
    przez Internet), są płatne.
    Jeśli jest inaczej, to proszę o sprostowanie.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof