  • 11. Data: 2002-05-24 11:48:15
    Temat: Re: Pekao SA najtańsze !
    Od: <k...@a...net.pl>

    > Porównania oparte na przelicznikach , wagach etc. to jeden wielki
    > bełkot. Ważne jest, jak napisałeś - ile w rachunku końcowym należy razem
    > zapłacić. Mniej - znaczy lepiej.
    >
    > Dogbert

    Drogi Dogbercie,
    Dziękuję bardzo za poparcie. Nie chciałem tu odkrywać Ameryki, że będzie taniej,
    ale na przykładzie kart jakich użyłem, stwierdzić o ile będzie taniej. Wyszło
    też na to, że może być taniej niż w kantorze, a takich pytań było tu wiele.
    Specjalnie do zakupów w Europie wyrobiłem sobie Partnera, którego używam jak
    karty debetowej. Teraz mogę policzyć czy było warto.

    Pozdrawiam
    Marcin
    p.s.
    Użycie VE Raiffeisen było w bankomacie.

  • 12. Data: 2002-05-24 14:32:11
    Od: <m...@p...onet.pl>

    > Oczywiście nie napisalem najważniejszego, sorry. Oczywiście Master Card
    (Partner).

    > Pozdrawiam
    > Marcin
    >
    > --

    Tak sie sklada, ze ostatnio mialem okazje placic kartami w USA i niestety karta
    wydana przez Europaya wyszlo drozej niz wydana przez Visa International.
    Podwojne przewalutowanie nigdy nie wyjdzie taniej...

  • 13. Data: 2002-05-27 07:50:19
    Od: <p...@p...onet.pl>

    [...]
    > Specjalnie do zakupów w Europie wyrobiłem sobie Partnera, którego używam jak
    > karty debetowej. Teraz mogę policzyć czy było warto.

    O ile nic się nie zmieniło :-) to Partner jest kartą kredytową bez grace
    periodu. Czy mógłbyś zatem sprecyzować w jaki sposób używasz go jako karty
    debetowej?

    Pozdrawiam,
    Prof_Ex

  • 14. Data: 2002-05-28 09:33:08
    Od: <k...@a...net.pl>

> [...]
    > periodu. Czy mógłbyś zatem sprecyzować w jaki sposób używasz go jako karty

    Witam,
    Oczywiście nic się nie zmieniło. Przed wyjazdem wpłacam pieniądze, które są
    nieoprocentowane, ale od płatnośći bank nie nalicza odsetek, bo nie ma od czego.

    Pozdrawiam
    MK

  • 15. Data: 2002-05-28 09:42:49
    Od: <p...@p...onet.pl>

    [...]
    > Oczywiście nic się nie zmieniło.

    A szkoda, grace period mogliby dodać ;-)

    > Przed wyjazdem wpłacam pieniądze, które są
    > nieoprocentowane, ale od płatnośći bank nie nalicza odsetek,
    > bo nie ma od czego.

    Dzięki za wyjaśnienia!

    Pozdrawiam!
    Prof_Ex