  • 1. Data: 2004-07-09 10:17:22
    Temat: Pekao i nowe numery kont
    Od: "Dave" <d...@o...pl>

    "Podziwiam" metody wprowadzania numeracji rachunkow kart w Pekao.. Kazdy
    klient dostaje nowy numer rachunku w osobnym liscie (chodzi o pierwsze 2
    cyfry) ale na wyciagu ktory dostaje na koniec miesiaca oczywiscie tego
    numeru nie ma. Takze na www nie da sie znalezc informacji jaki jest nowy
    numer. Informacja o nowym numerze wysylana byla tuz przed koncem czerwca
    listem zwyklym.. Jednym slowem pelny chaos.. Ciekawe czy klienci ktorzy nie
    splaca kredytu w GP beda mogli egzekwowac utrate odsetek wskutek tego ze na
    wyciagu podany jest zly numer..?

    D.

  • 2. Data: 2004-07-09 10:27:21
    Temat: Re: Pekao i nowe numery kont
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Dave napisał:

> [...]
    > splaca kredytu w GP beda mogli egzekwowac utrate odsetek wskutek tego ze na

    No niby jak, przeciez wyslali nowy numer. ;-)))))

    Bartol

  • 3. Data: 2004-07-09 10:54:32
    Od: "Dave" <d...@o...pl>

    Użytkownik "Bartol Partol" <bartolpartol@gazeta.> napisał w wiadomości

    > No niby jak, przeciez wyslali nowy numer. ;-)))))

    listem zwyklym ?? To zaden dowod. Taki list mogl zginac na poczcie, mogl
    dojsc z opoznieniem... Ja akurat uwaznie czytam korespondencje ale ktos mogl
    wyjac ta kartke, pomyslal ze kolejna reklamowka i wyrzucil.. Dokuemtem jest
    wyciag i informacje na nim..

    D.

  • 4. Data: 2004-07-09 11:00:12
    Od: "Adamo 2." <a...@c...com>

    Użytkownik "Dave" <d...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    mogl
    > wyjac ta kartke, pomyslal ze kolejna reklamowka i wyrzucil.. Dokuemtem

    Przeczytaj, co mówi regulamin na temat dostarczania korespondencji.

    Pozdrawiam,
    Adam

  • 5. Data: 2004-07-09 11:09:34
    Od: "Adamo 2." <a...@c...com>

    Użytkownik "Adamo 2." <a...@c...com> napisał w wiadomości

    > Przeczytaj, co mówi regulamin na temat dostarczania korespondencji.

    A konkretnie:

    § 51. W przypadku wysyłania korespondencji drogą pocztową:
    1) listami poleconymi - jako równoznaczne z doręczeniem traktowane jest
    pismo dwukrotnie awizowane, a nie odebrane, wysłane posiadaczowi rachunku na
    adres znajdujący się w dokumentacji rachunku,
    2) listami zwykłymi - przesyłkę uznaje się za doręczoną po upływie pięciu
    dni roboczych od daty jej nadania w urzędzie pocztowym.

    na przyszłość przed podpisaniem polecam zapoznanie się z regulaminem.

    Pozdrawiam,
    Adam

  • 6. Data: 2004-07-09 11:13:28
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > na przyszłość przed podpisaniem polecam zapoznanie się z regulaminem.

    Ciekawe, czy taki zapis regulaminowy jest uprawniony? W końcu każdy może
    sobie zapisać w regulaminie, że po x dniach przesyłke zwykłą uważa za
    doręczoną.

    --
    Jeżeli możesz-pomóż: www.pmm.org.pl

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 7. Data: 2004-07-09 11:15:25
    Od: "Dave" <d...@o...pl>

> [...]
    > dni roboczych od daty jej nadania w urzędzie pocztowym.
    >
    > na przyszłość przed podpisaniem polecam zapoznanie się z regulaminem.

    regulamin regulaminem a podejscie do klienta to drugie. Inna sprawa ze w
    sadzie zapis umowny twierdzacy ze list zwykly dotarl do mnie moze byc w
    prosty sposob zakwestionowany a to sad wydaje ostateczna decyzje a nie
    uchwaly i decyzje banku. Analogicznie decyzja jednego z bankow np. 11
    czerwca nie realizowano dyspozycji. W sadzie kazdy by z tym bankiem wygral
    bo to nie bank ale prawo decyduje kiedy sa dni wolne. Podobnie jest tutaj.
    To ze bank nadal list zwykly nie jest dowodem w sadzie ze list ten zostal
    odebrany.

    D.

  • 8. Data: 2004-07-09 11:20:59
    Od: Jarek Dukat <p...@s...xx>

> [...]
    > To ze bank nadal list zwykly nie jest dowodem w sadzie ze list ten zostal

    Wiecej, nie ma nawet dowodu na to ze faktycznie zostal nadany.

    Pozdr.
    JD

  • 9. Data: 2004-07-09 11:31:22
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    Adamo 2. wrote:
> [...]
    > dni roboczych od daty jej nadania w urzędzie pocztowym.
    >
    > na przyszłość przed podpisaniem polecam zapoznanie się z regulaminem.
    Kiedyś w regulaminie PKOBP był zapis, ze korespondencję złozoną w
    oddziale uznaje się za doręczoną po (chyba 30). I zdaje sie, ze PKOBP
    nie udało się obronić tego zapisu przed UOKiK. NI zdziwiłbym się gdyby
    tu było podobnie. Tak więc regulamin to nie wszystko.

    KJ

    --
    JIDs: k...@j...wpl.pl k...@j...aster.pl

  • 10. Data: 2004-07-09 11:33:21
    Od: "Adamo 2." <a...@c...com>

    > Ciekawe, czy taki zapis regulaminowy jest uprawniony? W końcu każdy może
    > sobie zapisać w regulaminie, że po x dniach przesyłke zwykłą uważa za
    > doręczoną.

    no to jest inna sprawa ;)

    Pozdrawiam,
    Adam