  • 11. Data: 2011-02-27 21:57:23
    Temat: Re: Pekao - próba włamu czy pomyłka?
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 2/27/2011 1:16 PM, Miroo wrote:
    > Date: Fri, 25 Feb 2011 19:28:38 -0600, name: witek:

    > Nie wiem czy masz zły dzień, czy po prostu taki jesteś, ale mam
    > nadzieję, że dzięki temu choć trochę ci ulżyło. Mam tylko małą prośbę:
    > nie zaszczycaj mnie więcej swoją odpowiedzią. Nie jestem godzien. Z
    > góry za to dziękuję.

    Lenistwo umysłowe nie podlega wybiórczemu tępieniu i nie jesteś od tego
    zwolniony.

  • 12. Data: 2011-02-27 22:26:20
    Od: Rafał <a...@m...invalid>

    W dniu 2011-02-25 18:53, Miroo pisze:
    > Oczywiście możliwe, że to tylko
    > pomyłka, ale fakt, że łączono się z zagranicy (Belgia) i z trudnego do
    > namierzenia dynamicznego adresu adsl (pewnie taka nasza neostrada -
    > 143.235-176-91.adsl-dyn.isp.belgacom.be) sugeruje co innego.

    Kompletnie nic to nie sugeruje, poza tym, że ten ktoś jest w Belgii. Ja
    bym jeszcze zrozumiał, gdyby Ci dostęp zablokował. Kiedyś próbowałem się
    zalogować do Aliora nie pamiętając loginu. Chyba z 40 razy próbowałem i
    jak trafiłem z takim samym obrazkiem to próbowałem hasło. Ciekawe czy
    ktoś w ogóle zauważył.

    --
    Raf

  • 13. Data: 2011-02-27 23:08:31
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 2/27/2011 4:26 PM, Rafał wrote:

    > Kompletnie nic to nie sugeruje, poza tym, że ten ktoś jest w Belgii.

    Nawet i to nie musi być prawdą.
    Ja korzystam z proxy i remote desktop bo mi tak wygodniej.

  • 14. Data: 2011-02-28 08:48:11
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Fri, 25 Feb 2011 13:18:48 -0600, witek napisał(a):

    > wrecz moge losowo sobie leciec po numerach klientow i wpisywac co chce
    > jako haslo i wszyscy odkryja to jako probe wlamania na konto.

    To skoro zawsze tak wszystko wiesz, wszystkich krytykujesz i poprawiasz,
    to proszę przedstaw nam ten sposób w jaki "losowo sobie leciec po
    numerach klientow".

    --
    xbartx

  • 15. Data: 2011-02-28 09:03:56
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    witek pisze:

    > powinienes co najmniej zgłosić to w prokuraturze generalnej i
    > ministerstwie obrony narodowej niech nawowia posłow na komisję sledcza.

    Ja czekam na komisję śledczą w sprawie wypadku Kubicy. :-)

    --
    MiCHA

  • 16. Data: 2011-02-28 15:18:44
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 2/28/2011 2:48 AM, xbartx wrote:

    > To skoro zawsze tak wszystko wiesz, wszystkich krytykujesz i poprawiasz,
    > to proszę przedstaw nam ten sposób w jaki "losowo sobie leciec po
    > numerach klientow".

    jakis ogolnopolski obrzęk mózgów czy jak?

  • 17. Data: 2011-02-28 15:29:31
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    witek wrote:

    > jakis ogolnopolski obrzęk mózgów czy jak?

    Nieeee. Po prostu jesteś taki komunikatywny :-)

    witrak()

  • 18. Data: 2011-02-28 15:31:48
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 2/28/2011 9:29 AM, witrak() wrote:

    > Nieeee. Po prostu jesteś taki komunikatywny :-)
    >
    > witrak()

    Ale co jest niezrozumiałe?

    Ze jak numer klienta to 8 cyferek 12345678 i jak sie pomylisz to ze
    swoim haslem trafisz na innego klienta, ktory "odczuje" to jako próba
    zalogowania sie na jego konto z błędnym haslem ze "strasznie trudno
    namierzalnego" dynamicznego adresu IP?

  • 19. Data: 2011-02-28 16:12:10
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 28 Feb 2011 09:31:48 -0600, witek napisał(a):

> [...]
    > swoim haslem trafisz na innego klienta, ktory "odczuje" to jako próba
    > zalogowania sie na jego konto z błędnym haslem ze "strasznie trudno

    <mode czepialstwo by Witek on>

    Napisałeś, że możesz sobie lecieć losowo po numerach klientów. Więc
    proszę napisz mi jak chcesz to zrobić lub robisz. Tak, czepiam się, tak
    samo jak zawsze Ty masz w zwyczaju, kiedy nic innego nie potrafisz
    napisać.

    Pytanie pomocnicze od stowarzyszenia ogólnopolskiego obrzęku mózgów:
    Po pierwsze skąd wiesz czy dany numer, który losowo wybierzesz z puli
    99999999 jest dobry? Bank Cię za każdym razem informuje czy może
    przesyłają Ci codziennie aktualną listę.

    <mode czepialstwo by Witek off>

    Xenocide

  • 20. Data: 2011-02-28 16:22:37
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 2/28/2011 10:12 AM, xbartx wrote:

> [...]
    > 99999999 jest dobry? Bank Cię za każdym razem informuje czy może
    > przesyłają Ci codziennie aktualną listę.

    1. a musze za kazydm razem trafic w dobry numer? Nie wystarczy, ze
    trafie od czasu do czasu? Dosyksuja na temat blokowania w ten sposb kont
    juz była.

    2. Peako leci z numerami klientow po kolei.