  • 1. Data: 2003-05-31 12:22:37
    Temat: [Pekao] telefony w oddziałach
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Witam,

    Byłem dziś w dwóch oddziałach Pekao SA i jestem ciągle w szoku po tym, jak
    zobaczyłem telefony do połączeń z ichnim Teleserwisem.

    Wiszą zawsze w pomieszczeniu bankomatu, duuuże, potężne można powiedzieć,
    koloru oczojebnej żółci, plastikowe, masywne, Telkom Telos. Bo ja wiem, one
    się chyba do kopalni nadają, a nie do banku... :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

  • 2. Data: 2003-05-31 12:57:05
    Temat: Re: [Pekao] telefony w oddziałach
    Od: m...@p...onet.pl

> [...]
    > koloru oczojebnej żółci, plastikowe, masywne, Telkom Telos. Bo ja wiem, one
    > się chyba do kopalni nadają, a nie do banku... :-)

    Ale przynajmniej są oryginalne i stylowe! Niektóre banki nie mają w cale żadnych
    telefonów u siebie. A swoją drogą skoro Teleserwis jest na 0800, to po co im w
    oddziałach coś takiego? Zawsze klient może iść do najbliższej budki telefonicznej.
    Niektórym chyba bardziej zależałoby na kiosku internetowym w Peakao. Czy może
    któryś oddział ma coś takiego?

    Które banki mają kioski?

    We wrocku zauważyłem, że mają tylko:

    PKO BP (do e-superkonta, dostęp po okazaniu tokena pracownikowi)
    BPH PBK
    KB
    BZ WBK (choć w I oddziale zniknęło ostatnio, ale ostał się w jeszcze jednym)
    multibank (tam również dostęp do mBanku)

    i lista mi się kończy.
    Jeszcze Citek ma telefoniczny dostęp u siebie.

  • 3. Data: 2003-05-31 16:50:18
    Od: Krystek <k...@s...pl--->

    miecznik (at) poczta.onet.pl napisał:

    [ciach]

> [...]
    > multibank (tam również dostęp do mBanku)
    >
    > i lista mi się kończy.
    > Jeszcze Citek ma telefoniczny dostęp u siebie.

    Ale nie zawsze z każdego automatu telefonicznego da się zadzwonić na 0-800.
    Nie wiem jak jest z aparatami Netii i DIALOG-u...

    K.

  • 4. Data: 2003-05-31 16:59:41
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

> [...]
    żadnych
    > telefonów u siebie. A swoją drogą skoro Teleserwis jest na 0800, to po co

    No tak, robią duże wrażene swoim 'stylem'. :-)

    A ma ktoś jakieś uzasadnienie ustawienia akurat tych aparatów? Koszt /
    wytrzymałośc ? Czy może faktycznie się komuś spodobały? :-/

    Bo poczułem się jak na jakimś zakładzie produkcyjny, już chciałem ubrać
    kask, bo myślałem, że gruz jakiś spadnie. ;-)

    I spodziewałem się jakiegoś topornego bankomatu, ale nie - ten był fajny dla
    odmiany. :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara