  • 51. Data: 2003-11-06 08:05:00
    Temat: Re: Pekao wychodzi na prowadzenie
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    On 11/6/2003 7:59 AM, Użytkownik Tristan Alder napisał:

    > że to przestali produkować, bo to był dobry wóz.

    Tak samo jak i Pekao :>

    BPNMSP

    --
    Marcin Nowakowski
    MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 504 583105

  • 52. Data: 2003-11-06 09:12:43
    Od: "gbieszcz" <g...@g...pl>

    Tristan Alder <s...@p...onet.pl> napisał(a):

    > No i? A jak masz np. w Lukasie?

    Nie wiem - nie mam konta w Lukasie. Ale zwykle jesli bank ma scentralizowany
    system to wszystkie operacje mozna wykonywac z dowolnego oddzialu (tak jest
    np. w BPH).

    > Alder jak już....

    A to przepraszam. :)

    > Zauważ, że system jeszcze nie jest scentralizowany i jeszcze część
    > oddziałów działa na starym. Jak mówiłem, łatwo centralizować system w
    > Lukasie czy mBanku, gdzie był centralny od samego początku.

    Mialem na mysli wlasnie te "scentralizowane" oddzialy Pekao.

    > Och, niedawno niejaki Radosław P. twierdził, że to niewątpliwa zaleta
    > Inteligo, że trzyma tylko 3 miesiące....

    Jest to zaleta tylko dla banku...

    > Nie wiem, mam ROR-a, a nie firmowe. Ale zapewne dostęp do firmowych
    > jest w następnym etapie zaplanowany.

    Dostep podobno juz jest - tylko wlasnie na takich dziwnych warunkach.

    > Już mówiłem, że ROR nie jest od oszczędzania. Jak coś zbywa, to się
    > wrzuca na lokatę albo do mBanku. Nie porównuj z mBankiem, ale z innym
    > marmurkiem. Jaką efektywną stopę ma Łukasz czy ING...

    Przeciez wyraznie pisze o LOKATACH, nie o ROR, a lokaty w Pekao sa
    oprocentowane na poziome ROR-u w paru innych bankach.

  • 53. Data: 2003-11-06 09:18:23
    Od: "Kazimierz" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Marcin Nowakowski" <m...@i...usunto.pl> napisał w
    wiadomości news:bocvbh$qos$4@absinth.dialog.net.pl...

    > Tak samo jak i Pekao :>
    >
    > BPNMSP

    :))))
    W sumie ciekawa bylaby statystyka: ilu klientow pekao jezdzi/chcialoby
    jezdzic polonezem :)
    5-biegowym oczywiscie :)))

  • 54. Data: 2003-11-06 10:21:24
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...org.pl>

    On Wed, 5 Nov 2003 19:36:33 +0000 (UTC), "gbieszcz"
    <g...@g...pl> wrote:

    >zamowienia potwierdzenia przez telefon. Nie zdziwilbym sie, gdyby przy
    >zmianie miejsca zamieszkania musialbym rowniez zmienic oddzial, a tym samym
    >numer rachunku.

    Nie musisz, ale wszelkie sprawy musisz załatwiać w starym oddziale.
    Przeniesienie konta pomiędzy oddziaąłmi to zamknięcie starego i
    otwarcie nowego. Lini kredytowej nie przeniesiesz, historii też nie.

    --
    ___________ (R)

  • 55. Data: 2003-11-06 10:21:26
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...org.pl>

    On Thu, 06 Nov 2003 07:54:35 +0100, Tristan Alder
    <s...@p...onet.pl> wrote:

    >Alder jak już....

    A, nie Pan Adler? Czyli inne płcie? ;)

    >Zauważ, że system jeszcze nie jest scentralizowany i jeszcze część
    >oddziałów działa na starym. Jak mówiłem, łatwo centralizować system w
    >Lukasie czy mBanku, gdzie był centralny od samego początku.

    Zauważam. I dlatego mówię o minusach.

    >Już mówiłem, że ROR nie jest od oszczędzania. Jak coś zbywa, to się
    >wrzuca na lokatę albo do mBanku. Nie porównuj z mBankiem, ale z innym
    >marmurkiem. Jaką efektywną stopę ma Łukasz czy ING...

    Porównuję ilość _czasu_ potrzebnego na załatwienie dowolnej sprawy.
    Jak również niezauważanie przez Pekao S.A. tego, że kodeks cywilny
    jest ważniejszy niż ich regulamin.

    --
    ___________ (R)

  • 56. Data: 2003-11-06 10:56:19
    Od: Wiedźma Ple-Ple <m...@p...onet.pl>

    Tristan Alder <s...@p...onet.pl> wrote:

    > Natomiast wpłata dokonana w Pekao trafia na moje konto od razu, a nie
    > za kilka dni jak w PKOBPSA

    Nie wiem jak inni, ale ja dostaję (a ściślej dostawałem...) wypłatę
    "punktualnie" - rano puszczane przelewy ok. 12 już są zaksięgowane w PKO
    BP :)

    --
    No matter if you do your best
    It's still a worm world with you

  • 57. Data: 2003-11-06 11:00:47
    Od: Wiedźma Ple-Ple <m...@p...onet.pl>

    Tristan Alder <s...@p...onet.pl> wrote:

    > A Pekao jako chyba jedyny już teraz w Polsce oferuje europejską kartę
    > rozliczaną bezpośrednio przez Euro. Mylę się?

    A Citibank? Mają przecież debetówki MC do kont...
    A jak chcesz to i VC też możesz mieć... :))

    --
    Mortified by the lack of conscience
    Our sanctity bears no relevance

  • 58. Data: 2003-11-06 11:07:04
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > A to nie od POS'a zależy?

    Tak - a dokładnie od CA - dobrym przykładem jest karta Lukasa - w posach
    BZWBK jest podpis (oni obsługują karty Lukasowi) w pozostałych PIN.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 59. Data: 2003-11-06 11:11:12
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > Podwójny przelicznik. A ponoć idziemy do Europy, a nie do Hameryki.

    Nie słyszałeś o kartach Visa w EUR?

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 60. Data: 2003-11-06 11:14:15
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > Dlaczego? tego jednego mi brakowało i na to jedno czekałem. Teraz będę
    > to miał, więc czemu mam się nie cieszyć? Konto w Pekao czekalo sobie w
    > uśpieniu, a ja używałem Lukasa. A teraz mogę zlikwidować Lukasa i
    > używać Pekao. Nie mam powodów do radości?

    Chcesz jak rozumiem zacząć używać Pekao do tego samego do czego teraz
    używasz Lukasa, tak? A więc chcesz płacić 11,5 PLN miesięcznie za to, co
    teraz masz za darmo. I dziwisz się, że wydaje się to dziwne ;-)) ?

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn