  • 61. Data: 2003-11-06 11:25:02
    Temat: Re: Pekao wychodzi na prowadzenie
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Glenn <g...@g...pl> wrote:
    > Chcesz jak rozumiem zacząć używać Pekao do tego samego do czego teraz
    > używasz Lukasa, tak? A więc chcesz płacić 11,5 PLN miesięcznie za to,
    > co teraz masz za darmo. I dziwisz się, że wydaje się to dziwne ;-)) ?

    No, moze miec to "podstaowe" konto za 8,5 ;)

  • 62. Data: 2003-11-06 11:56:28
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > No, moze miec to "podstaowe" konto za 8,5 ;)

    Whatever ;-) W każdym razie drożej niż było.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 63. Data: 2003-11-06 12:27:12
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    Glenn <g...@g...pl> wrote:

    > Tak - a dokładnie od CA - dobrym przykładem jest karta Lukasa - w
    > posach BZWBK jest podpis (oni obsługują karty Lukasowi) w pozostałych
    > PIN.

    Od karty też - a konkretnie, czy issuer zażądał autoryzacji PIN-em gdzie
    możliwe.

    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl

  • 64. Data: 2003-11-06 12:53:54
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Thu, 06 Nov 2003 07:59:50 +0100, w
    <7...@4...com>, Tristan Alder
    <s...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Niestety nie produkują już Poloneza. Miałem kiedyś takiego i jeśli
    > kiedyś będę miał więcej pieniędzy, to kupię sobie znów.

    A co, naprawy zjadły wszystkie pieniądze?

    > Szczerze
    > żałuję, że to przestali produkować, bo to był dobry wóz.

    :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

    I to niech będzie podsumowaniem dyskusji :D.

  • 65. Data: 2003-11-06 12:54:29
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Thu, 6 Nov 2003 12:56:28 +0100, w <bodd22$lns$1@inews.gazeta.pl>, "Glenn"
    <g...@g...pl> napisał(-a):

    > Whatever ;-) W każdym razie drożej niż było.

    Ale za to w Pekao, najszybciej rozwijającym się banku ;).

  • 66. Data: 2003-11-06 13:40:47
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...org.pl>

    On Thu, 06 Nov 2003 07:46:31 +0100, Tristan Alder
    <s...@p...onet.pl> wrote:

    >Polsce. Natomiast wpłata dokonana w Pekao trafia na moje konto od
    >razu, a nie za kilka dni jak w PKOBPSA -> Inteligo, więc podstawa to
    >jednak Pekao. Już się cieszę na dostęp do Pekao24....

    No popatrz, a u mnie jeden dzień szła do banku, drugi na konto, trzeci
    do bankomatu. Teraz mam wypłate tego samegop dnia na koncie, co
    pracodawca przeleje.
    MOże dlatego, że przestałem płacić za jakoś, i mam jakość za darmo?

    --
    ___________ (R)

  • 67. Data: 2003-11-06 15:17:19
    Od: kam <X...@X...plX>

    Adam Płaszczyca wrote:
    > Jak również niezauważanie przez Pekao S.A. tego, że kodeks cywilny
    > jest ważniejszy niż ich regulamin.

    To akurat dość często spotykane i w innych bankach...

    KG

  • 68. Data: 2003-11-06 15:28:20
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...org.pl>

    On Thu, 06 Nov 2003 16:17:19 +0100, kam <X...@X...plX> wrote:

    >To akurat dość często spotykane i w innych bankach...

    Z tym, że to 'dość często' w innych bankach przy Pekao S.A. oznacza
    'sporadycznie'.
    --
    ___________ (R)

  • 69. Data: 2003-11-06 17:27:32
    Od: "krzysiekL" <k...@w...wp.pl>

    Dnia Thu, 06 Nov 2003 13:54:29 +0100, Radosław Popławski napisal/a:

    > Ale za to w Pekao, najszybciej rozwijającym się banku ;).
    może ma Oddział w bloku w którym mieszka a do Lukasa najbliższego 50km
    żeby wpłącic coś na konto. rózne mogą byc przypadki:)

    KrzysiekL

  • 70. Data: 2003-11-06 17:28:56
    Od: "krzysiekL" <k...@w...wp.pl>

    Dnia Thu, 06 Nov 2003 07:57:07 +0100, Tristan Alder napisal/a:

    > W kolejce to ja stałem w PKOBPSA, bo tam klienci nie wiedzą co to
    > bankomat. Już nawet im PKO postawiło bankomat pod samą kasą. Niestety.
    > Bankomat luźny, a ludzie wypłacają w kasie. Stałem chyba z godzinę.

    Niedawno PKO BP rozsyłało wszystkim karty płatnicze debetowe bez pytania
    czy mają na to ochotę, może żeby zaczeli wypłalac w bankomacie?:)

    KrzysiekL