  • 81. Data: 2003-11-07 13:39:33
    Temat: Re: Pekao wychodzi na prowadzenie
    Od: "iq" <i...@i...pl>

    > Wiwat Pekao.

    Zobacz na http://www.ziom.org/~sanczo/ankieta.php?wynik=tak
    Rzeczywiście PEKAO SA prowadzi, ale wsrod najgorszych banków

  • 82. Data: 2003-11-07 15:56:08
    Od: "krzysiekL" <k...@w...wp.pl>

    > Przeczytałem sobie dzisiaj cały ten watek z duzym zaciekawieniem i wiesz
    > co Tristan, mam wrażenie, że Ty jesteś nie z tego świata. Byłem
    > klientem PEKAO SA przez ładnych parę lat i tyle nerwów i zdrowia, co mi
    > ten bank napsuł nie dałoby sie opisac nawet w niezłej książce.

    Całkiem mozliwe, że komus innemu akurat wszystko pasowało. Duzo zalezy od
    obsługi w danym Oddziale, usług z których sie korzysta, szczęścia:),
    potrzeb itd.
    Wystarczy spojrzec na mbank który tu na grupie jedni uwielbiają a inni
    prawie przeklinaja.
    Po prostu kazdemu będzie pasowac co innego, inaczej istaniałby tylko jeden
    bank(ten najlepszy). Jako, ze inne by tym sposobem padły, to ten jeden
    zaczac by się rozbestwiać i już nie byłby taki dobry:)

    KrzysiekL

  • 83. Data: 2003-11-07 18:21:52
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    W wiadomości <news:5hohqvsk4o9ghsf3hts54dmaja8aule98s@4ax.com>
    dnia 2003-11-05, Tristan Alder wstukał(a)

    > no i się doczekałem. Dostałem info, że za kilka dni będzie możliwy
    > dostęp przez WWW do mojego konta w Pekao SA. Tego mi brakowało.

    Nie miałem siły przeglądać całości wątku, ale chciałbym zwrócic Twoja
    uwagę na Message-ID: <q...@i...dyndns.org> (Z IDEI na
    0800 380 380 bez szans).
    --
    Tomasz Nycz
    Czasami, z nieznanych przyczyn, powstaje synapsa pomiędzy ośrodkiem

  • 84. Data: 2003-11-08 21:51:46
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Thu, 06 Nov 2003 07:49:52 +0100, Tristan Alder
    <s...@p...onet.pl> wrote:

    >dolara, przez co jest strata na kursach. A Pekao jako chyba jedyny już
    >teraz w Polsce oferuje europejską kartę rozliczaną bezpośrednio przez
    >Euro. Mylę się?

    IMHO mylisz się. Optimus/Lukas jest jeszcze.
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 85. Data: 2003-11-08 22:01:34
    Od: "krzysiekL" <k...@w...wp.pl>

    Dnia Sat, 08 Nov 2003 22:51:46 +0100, Jarek Andrzejewski napisal/a:

    > IMHO mylisz się. Optimus/Lukas jest jeszcze. chyba jeszcze jakies banki wiecej
    tez.....

    KL

  • 86. Data: 2003-11-13 13:35:03
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Wed, 5 Nov 2003 15:16:42 +0100, Piotr Grzegorz Skowroński napisał(a):

    > Pekao ma jeszcze bezpłatny Euronet.

    A Fortis jeszcze wszystkie pozostałe... :)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki
    j...@c...pl

  • 87. Data: 2003-11-13 23:08:11
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    Ale Pl@net nie chodzi pod Linuksem :P

    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl

  • 88. Data: 2003-11-14 12:05:08
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Fri, 14 Nov 2003 00:08:11 +0100, Piotr Grzegorz Skowroński napisał(a):

    > Ale Pl@net nie chodzi pod Linuksem :P

    Niestety nie chodzi... a raczej nie do końca.
    Jak już się zdefiniuje nry rachunków, zlecenia stałe... to logowanie,
    przeglądanie i przelewy działają. Niestety, z pełnej funkcjonalności nici
    i jeśli ktoś ma tylko linuxa - to Fortis się nie nadaje :(

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki
    j...@c...pl