  • 11. Data: 2014-12-10 21:49:37
    Temat: Re: Pekao24
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Na stronie Pekao piszą, że 5%.

    też tak na początku myślałem, aż zobaczyłem TO:
    http://www.pekao.com.pl/indywidualni/kontaosobiste/m
    obilne/?r,main,tabNumber=3

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 12. Data: 2014-12-10 22:05:22
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2014-12-09 o 19:56, neoniusz pisze:

    > A kto z tej grupy by tam wchodzil i po co? :D

    Ja tam wchodzę, bo firmowy rachunek tam został.
    Kuriozalne jest to, że kasują 30zł za każdy walutowy przychodzący,
    przelewy słono płatne, prowadzenie 60zł, menu mało intuicyjne,
    ale szefostwo się przyzwyczaiło i nie chce zmienić.
    Więc się męczę :-)

  • 13. Data: 2014-12-10 22:21:10
    Od: mx <m...@o...pl>

    On 10/12/2014 22:05, cef wrote:

> [...]
    > przelewy słono płatne, prowadzenie 60zł, menu mało intuicyjne,
    > ale szefostwo się przyzwyczaiło i nie chce zmienić.

    Już czas abyś został szefem!

    Ja zostałem (tylko ZZ) ale konto firmowe w Meritum otworzyłem (na
    Allegro też). Jedyna opłata to 5/m-c za kartę, wszystkie bankomaty free.
    A w poprzedniej kadencji z każdym czekiem do miasta zaiwaniali.Małe
    błędy występują, ale jest IDEALNE, cały zarząd je kocha ;)

  • 14. Data: 2014-12-11 10:00:42
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2014-12-10 21:49, RobertS pisze:

    > też tak na początku myślałem, aż zobaczyłem TO:
    > http://www.pekao.com.pl/indywidualni/kontaosobiste/m
    obilne/?r,main,tabNumber=3

    20% jest chyba dla nowych klientów, jak ktoś już ma eurokonto to tylko
    5% wyrwie

    Marcin "lolekanabolek"

  • 15. Data: 2014-12-11 21:54:29
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > 20% jest chyba dla nowych klientów, jak ktoś już ma eurokonto to tylko
    > 5% wyrwie

    a ja nie mam tam konta (od kilkunastu lat), chciałem nawet założyć, ale
    zanim przyślą mi kartę to promocja się skończy

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 16. Data: 2014-12-12 14:30:14
    Od: a...@w...pl

    W dniu środa, 10 grudnia 2014 17:29:12 UTC+1 użytkownik RobertS napisał:
    > konto, które jest bezpłatne bezwarunkowo?

    T-mobile d. AliorSync - pasujące mi najbardziej
    VwBank - nieużywane od czasu założenia konta w klonie p. Cz.
    OpenOnline - nieużywane od próby aktywowania KK
    DB - założone powtórnie ze względu na biuro maklerskie

    Każde z kartą. Bez żadnych warunków.

    --
    Akarm