  • 1. Data: 2005-12-04 13:29:23
    Temat: Pełnomocnictwo - opłata skarbowa
    Od: "Marcin_P." <n...@o...pl>

    Witam,

    Mam pytanko może ktoś będzie wiedział - ile kosztuje znaczek opłaty
    skarbowej na udzielenie pełnomocnictwa do rachunków bankowych ( VW Bank)

  • 2. Data: 2005-12-04 13:57:51
    Temat: Re: Pełnomocnictwo - opłata skarbowa
    Od: "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl>

    > Mam pytanko może ktoś będzie wiedział - ile kosztuje znaczek opłaty
    > skarbowej na udzielenie pełnomocnictwa do rachunków bankowych ( VW Bank)

    15zł - dotyczy to każdego pełnomocnictwa

    Darek

  • 3. Data: 2005-12-04 14:32:44
    Od: "Marcin_P." <n...@o...pl>

    > 15zł - dotyczy to każdego pełnomocnictwa
    >
    > Darek

    Dzięki

    Marcin_P.

  • 4. Data: 2005-12-04 15:01:06
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Darek napisał(a):
    > 15zł - dotyczy to każdego pełnomocnictwa

    chyba że jest zwolnienie...

    KG

  • 5. Data: 2005-12-04 15:03:39
    Od: "aTra" <a...@N...com>

    > chyba że jest zwolnienie...
    >
    > KG

    albo rodzina.....

    jk

  • 6. Data: 2005-12-04 15:48:10
    Od: "kubakj" <k...@g...pl>

    > 15zł - dotyczy to każdego pełnomocnictwa
    >

    > Darek

    A moze mi ktos wyjasnic po co te komunistyczne wygryki w postaci znaczkow
    skarbowych? Co one takiego maja oznaczac? Nie moge udzielic pelnomocnictwa bez nich?

  • 7. Data: 2005-12-04 16:02:48
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    kubakj napisał(a):
    > A moze mi ktos wyjasnic po co te komunistyczne wygryki w postaci znaczkow
    > skarbowych? Co one takiego maja oznaczac? Nie moge udzielic pelnomocnictwa bez
    nich?

    komunistyczne? :)
    udzielić możesz, pełnomocnictwo pozostaje ważne, ale nie uiszczając
    opłaty skarbowej popełniasz przestępstwo/wykroczenie skarbowe
    a że państwo dba o swoje interesy, to czasem musisz zapłacić

    KG

  • 8. Data: 2005-12-04 16:04:54
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Sun, 04 Dec 2005 17:02:48 +0100, w <dmv3ro$6ad$1@inews.gazeta.pl>, kam
    <#k...@w...pl#> napisał(-a):

    > [...] popełniasz przestępstwo/wykroczenie skarbowe
    > a że państwo dba o swoje interesy, to czasem musisz zapłacić

    Dodajmy, że wybory były ostatnio, więc przedmówca niech pyta się swojego posła
    :)

  • 9. Data: 2005-12-04 16:12:27
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    r...@a...net.pl napisał(a):
    > Dodajmy, że wybory były ostatnio, więc przedmówca niech pyta się swojego posła
    > :)

    o podwyżkę? :)

    KG

  • 10. Data: 2005-12-04 19:32:36
    Od: "Marcin_P." <n...@o...pl>

    Witam,

    > albo rodzina.....

    Czyli jak komuś z rodziny udzielę pełnomocnictwa to wtedy tej opłaty nie ma
    ?

    Pozdrawiam
    Marcin_P.