  • 31. Data: 2023-07-19 19:39:31
    Temat: Re: Pełnomocnik czy alter ego?
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@g...com>

    środa, 19 lipca 2023 o 18:38:59 UTC+2 Dawid Rutkowski napisał(a):
    > A na serio - skoro to nic nie znaczy, to coś dalej?

    Nie wiem dlaczego twierdzisz, że to nic nie znaczy. Znaczy tyle, że
    informuje o tym, kto przesyła pieniądze.

    Pomija informację o tym, kto z technicznego punktu widzenia uczestniczy
    w procesie. Po co mam dostać nazwisko osoby, która pracuje w okienku
    bankowym i wklepała do systemu dane z papierowego zlecenia przelewu?
    A może nazwisko osoby, która przetworzyła sesję Elixira w KIR-ze?

    > Bo jeśli znaczy, to pewna racja, choćby podatkowa - PIT jednak niższy niż podatek
    od darowizny w III grupie.