  • 61. Data: 2011-11-16 23:54:45
    Temat: Re: Pełny numer karty kredytowej na wydruku z kasy.
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 11/16/2011 5:33 PM, Waldek wrote:

    > Mnie w sumie tez nie bardzo spodobalo sie
    > gdy sprzedawczyni oddala mi kwitek, a na tymze
    > cyframi wielkosci pol centymetra byl wywalony numer karty
    > i message BRAK SRODKOW ;P

    zrozum, ze bezpieczenstwa transakcji nie zapewnia ci ani wydrapywanie
    numeru cvv z karty, ani mordowanie kazdego kto potencjalnie mogl numer
    karty zapamietac, tylko warunki umowy pomiedzy tobą i wydawcą karty.

    Ty masz o karte dbac w podstawowym zakresie, czyli nie wywieszac numeru
    tej karty na bilbordzie, a nie bac sie kazdego wyciagniecia karty na
    swieze powietrze.
    Taka karta jest do dupy, bo leczenie psychiatryczne kosztuje całkiem
    sporo a i jest mało skuteczne.

  • 62. Data: 2011-11-17 08:45:05
    Od: "Waldek" <n...@n...net>

    > zrozum, ze bezpieczenstwa transakcji nie zapewnia ci ani wydrapywanie numeru
    > cvv z karty, ani mordowanie kazdego kto potencjalnie mogl numer karty
    > zapamietac, tylko warunki umowy pomiedzy tobą i wydawcą karty.

    Rozumiem, mnie sie nie spodobal ten "brak srodkow" :D

    Pozdrawiam

  • 63. Data: 2011-11-17 14:09:00
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    >Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
    net...

    >Czyli: moim numerem karty kredytowej dysponuje pani w kasie (kopia kwitu z

    Sprawdziłem dzisiaj w Netto i w lokalnej restauracji. Na wydrukach które
    zostają u sprzedawcy są pełne numery kart.
    Na moich egzemplarzach gwiazdki.
    Więc skoro jesteś taka panikara to musisz przestać korzystać z kart.

  • 64. Data: 2011-11-17 14:14:13
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 17 Nov 2011 15:09:00 +0100, Kris napisał(a):

> [...]
    > Na moich egzemplarzach gwiazdki.
    > Więc skoro jesteś taka panikara to musisz przestać korzystać z kart.

    No pewnie - skorzystam z Twojej :->

  • 65. Data: 2011-11-17 14:20:13
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    >Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
    .net...

    >No pewnie - skorzystam z Twojej :->

    Proszę bardzo. Używam jej bardzo często więc pewnie duużo osób ma dostęp do
    jej pełnego nr
    Używam kart od dobrych kilkunastu lat i nigdy żadnych problemów nie miałem

  • 66. Data: 2011-11-17 18:58:58
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 17 Nov 2011 15:20:13 +0100, Kris napisał(a):

> [...]
    > jej pełnego nr
    > Używam kart od dobrych kilkunastu lat i nigdy żadnych problemów nie miałem

    Jak będziesz miał, to będę ja 3-)

  • 67. Data: 2011-11-20 01:11:38
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    W dniu 2011-11-17 15:09, Kris pisze:
> [...]
    > Na moich egzemplarzach gwiazdki.
    > Więc skoro jesteś taka panikara to musisz przestać korzystać z kart.

    Dzisiaj płaciłem kartą w vision express i się zapytałem sprzedawczyni,
    jak to jest z tymi wydrukami i faktycznie, na wydruku dla sprzedawcy
    jest pełny numer karty, mało tego, terminal pyta się sprzedawcy, czy ten
    numer, który odczytał zgadza się z wydrukowanym numerem na karcie i
    sprzedawczyni musi potwierdzić ten fakt.

  • 68. Data: 2011-11-21 19:52:21
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    BQB <a...@a...spamowy.com.invalid> writes:

> [...]
    > ten numer, który odczytał zgadza się z wydrukowanym numerem na karcie
    > i sprzedawczyni musi potwierdzić ten fakt.

    Numery na kwicie dla klienta sa zagwiazdkowane dlatego, ze klienci
    czesto te kwity porzucaja w roznych miejscach. Kwity sklepowe zwykle nie
    sa porzucane przy kasie.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 69. Data: 2011-11-24 02:48:38
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 21 Nov 2011 20:52:21 +0100, Krzysztof Halasa napisał(a):

    > Numery na kwicie dla klienta sa zagwiazdkowane dlatego, ze klienci
    > czesto te kwity porzucaja w roznych miejscach. Kwity sklepowe zwykle nie
    > sa porzucane przy kasie.

    ...tylko lądują czasem na śmietniku.

  • 70. Data: 2011-11-24 07:39:28
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    >Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
    e.net...

    >...tylko lądują czasem na śmietniku.

    Rozumiem że przestajesz korzystać z kart albo chociaż każdą kartę
    zastrzegasz po jej użyciu?
    Skoro zastrzegłaś juz jedną kartę dowiedziawszy się że sprzedawca dysponuje
    jej pełnym numerem ...
    A to takie powszechne jak widzisz;)