  • 11. Data: 2009-05-18 07:03:01
    Temat: Re: [Citi]Personalizacja KK
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    MK pisze:
    > Od 1 maja karty Citi sa wydawane z chipami... Ja taka mam juz od ponad
    > tygodnia :).

    Ktoś tu pisał, że można sobie wybrać ? Rozumiem, że autoryzacja PIN?

    --
    Mithos

  • 12. Data: 2009-05-18 07:16:47
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Mithos <f...@a...pl> writes:

    > Kiedy nadejdą już te ponure czasy, iż wszystkie karty będą chipowe i
    > autoryzowane pinem to najpewniej jedyną moją KK będzie KK Multibanku,
    > bo tam samodzielnie można ustawić limity na wszystko (wypłatę gotówki,
    > płatności bezgotówkowe, płatności internetowe - to tylko przez
    > konsultanta), w dodatku podgląd rachunku jest rewelacyjny. Cała reszta
    > wtedy idzie do kosza (chyba, że coś się do tego czasu zmieni).

    Sama kombinacja czip+pin nie jest taka straszna, byle tylko taka karta
    byla bez paska magnetycznego, albo chociaz miala do paska inny pin.

    MJ

  • 13. Data: 2009-05-18 07:39:35
    Od: krzysn <k...@c...pl>

    Mithos pisze:
    > Posiadam KK Citi bez zdjęcia oraz bez podpisu na froncie karty.
    > Chciałbym mieć taka ze zdjęciem i z podpisem. W jaki najłatwiejszy
    > sposób tego dokonać (obawiam się, że znając Citi to trzeba będzie starą
    > kartę zamknąć i wyrobić nową) ? Na partyline zadzwonię dopiero jutro ale
    > może ktoś przerabiał ww. przypadek ?

    Skąd takie zdanie o citi ? Większość spraw załatwia się z nimi bez
    problemu, tą także.

    pozdr, krzysn

  • 14. Data: 2009-05-18 10:26:55
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

> [...]
    > konsultanta), w dodatku podgląd rachunku jest rewelacyjny. Cała reszta
    > wtedy idzie do kosza (chyba, że coś się do tego czasu zmieni).

    vw bank wydaje z paskiem i zawsze transakcje sa na podpis

  • 15. Data: 2009-05-18 10:56:47
    Od: krzysn <k...@c...pl>

    MK pisze:
    > Od 1 maja karty Citi sa wydawane z chipami... Ja taka mam juz od ponad
    > tygodnia :).

    W sklepie autoryzujesz pinem ?

    pozdr, krzysn

  • 16. Data: 2009-05-18 14:28:07
    Temat: Re: Personalizacja KK
    Od: "m1ch4l.j" <m...@g...com>

    On 18 Maj, 00:42, "MK" <m...@i...pl> wrote:

    > Od 1 maja karty Citi sa wydawane z chipami... Ja taka mam juz od ponad
    > tygodnia :).

    Niestety nie wszystkie. Na razie hybrydowe są tylko VISY, MasterCardy
    z chipem będą później - chyba, że mnie dwa razy na CitiPhone
    oszukali ;)

  • 17. Data: 2009-05-18 17:19:12
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Mon, 18 May 2009 09:39:35 +0200, krzysn wrote:

    > Skąd takie zdanie o citi ? Większość spraw załatwia się z nimi bez
    > problemu, tą także.

    Pod warunkiem, że nie jest to sprawa zwiększenia limitu.

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki