  • 11. Data: 2010-10-01 12:33:25
    Temat: Re: Pewne 10%, w funduszach akcyjnych
    Od: "walter" <w...@o...mars>

    Użytkownik "Jan Strybyszewski" <k...@...pl> napisał w wiadomości
    news:i84agi$it4$1@news.onet.pl...
> [...]
    >iż przerywam zabawę po skończonym 1 lub 2 lub 3 lub 4 lub 5 latach jesli ta
    >stopa zostanie pokonana.
    > Czyli wy odnosicie sukces i wypadacie z gry.
    >
    > Poszlibyście na to ? A wiecie ,że historycznie mam 100% wygraną w tej
    > zabawie.
    >
    > Oto zasady planu:
    > 1) Wpłacasz dowolną sumę co miesiąc regularnie
    > 2) Jeśli po roku osiągasz więcej niż 10% stopę zwrotu, kończymy zabawę.
    > Zabierasz wygrana. Jeśli nie osiągasz uczestniczysz w zabawie kolejny rok.
    >
    > Po 5 latach wszyscy odpadli z zabawy ale KAŻDY miał 10% rocznie.

    0-rocznie-cud -matematyki/>

    a co z japońcami inwestującymi od 1990 roku?

  • 12. Data: 2010-10-01 12:35:19
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Dieter pisze:
    > Podaj ile trzeba bedzie miec kasy na kolejna gre jesli 10 razy pod rzad
    > zaliczymy wtope. Nie do zastosowania w realu ze wzgledu na nasza psyche
    > i pojemnosc portfela.

    Wpłacasz 100zł co miesiac ot poprostu.... gre konczysz gdy roczna stopa
    osiagnie 10%.. Moze osiagnac to w ciagu 5lat z tego szansa
    po roku jest 50% a po 4 latach juz 96%.

    Jak osiagnie konczymy gre i zaczynamy od poczatku

  • 13. Data: 2010-10-01 13:07:52
    Od: SQLwiel <n...@c...pl>

    W dniu 2010-10-01 12:54, Jan Werbiński pisze:

    > Przecież puściłem oczko: ;-)

    OK, no to dalej z ";)"

    > Właśnie!
    > Wstydźcie się burżuazyjne hieny!
    > :-)

    Zara-zara...
    Jest pan A, który wydaje mniej, niż zarabia. Jest pan B, który nie ma
    oszczędności, ale miewa pomysły.
    Pan B mówi:
    - pożycz mi stówę, gwarantuję Ci moim domem, że za rok zarobisz 5%.
    (po czym otwiera sklep i ubezpiecza się od ryzyka w dział. gosp.)
    albo
    - pożycz mi stówę. Jak mi się poszczęści, to zarobisz 50%, a jak wtopię,
    to Ci nie oddam, bo z czego.
    Pan A rozważa i decyduje. Daje albo i nie daje. Jego wola.

    Czego ma się wstydzić pan B?

    --
    Dziękuję.
    Pozdrawiam.

  • 14. Data: 2010-10-01 13:10:36
    Od: SQLwiel <n...@c...pl>

    W dniu 2010-10-01 14:01, Dieter pisze:
    > Podaj ile trzeba bedzie miec kasy na kolejna gre jesli 10 razy pod rzad
    > zaliczymy wtope. Nie do zastosowania w realu ze wzgledu na nasza psyche
    > i pojemnosc portfela.

    Podaj jakie jest prawdopodobieństwo zaliczenia 10x z rzędu wtopy przy
    grze w ruletce na czerwone-czarne.

    (żadna filozofia, ale warto znać tę liczbę)

    P.S. - na moim systemie na futy, który gładko zarabiał przez >2 lata
    zaliczyłem 6 stratnych transakcji z rzędu.

    --
    Dziękuję.
    Pozdrawiam.

  • 15. Data: 2010-10-01 13:23:32
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    walter pisze:

    0-rocznie-cud

    > a co z japońcami inwestującymi od 1990 roku?

    Inwestujesz wplatami rozlozonymi w czasie. Nie musi byc nowych maksow
    by zarobic. Wystarczy duzy "V" i jestes zarobiony po uszy

  • 16. Data: 2010-10-01 13:57:27
    Od: "Dombrek" <d...@p...onet.pl>

    > Gwarantuję, że stosując go wygrasz.
    > To, co zaproponowałeś to dokładnie to samo!!!
    > Wstydź się teraz!

    No to się bardzo mylisz, że to pewne na 100%. Zakładasz, że w końcu trafisz
    swój kolor, a historia zna przypadki niemal 30 razy pod rząd jednego koloru.
    Po drugie trzeba mieć duże zasoby środków, żeby zabawa się i opłacała i by
    nie brakło na kolejne podwojenie. Trzecia rzecz - prawie każdy stół ruletki
    ma ograniczenie stawki, więc w końcu masz limit i koniec z podwajaniem.
    Niektóre poszły dalej - np. podwajanie max 13 razy. Ewentualnie kasyna
    rzeczywiste mają... ochronę ;)
    Pozdrawiam
    Dombrek

    PS Zapomniałeś dodać, że trzeba jeszcze hedge'ować liczbę 0, a wtedy mnożnik
    zwiększania stawki jest nieco większy niż 2.

  • 17. Data: 2010-10-01 13:59:46
    Od: "Dombrek" <d...@p...onet.pl>

    > Podaj jakie jest prawdopodobieństwo zaliczenia 10x z rzędu wtopy przy
    > grze w ruletce na czerwone-czarne.

    Wystarczająco duże!
    Trzeba pamiętać, że na rynkach finansowych (w przeciwieństwie do
    działalności gospodarczej) należy analizować przede wszystkim ryzyko
    ekstremalne, czyli należy być przygotowanym na coś co może wystąpić np. 1 na
    100000000 przypadków.
    Dombrek

  • 18. Data: 2010-10-01 19:26:54
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "Dombrek" <d...@p...onet.pl> writes:

> [...]
    > działalności gospodarczej) należy analizować przede wszystkim ryzyko
    > ekstremalne, czyli należy być przygotowanym na coś co może wystąpić np. 1 na

    To generalnie kwestia wartosci oczekiwanej. Niestety ta jest taka, ze
    gra sie statystycznie nie oplaca. Nie jest istotne ile razy z rzedu lub
    nie z rzedu gramy.
    BTW prawdopodobienstwo wygranej w danej kolejce nie zalezy od tego, co
    dzialo sie wczesniej. Caly czas mamy < 50% szans na wygrana.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 19. Data: 2010-10-02 06:04:56
    Od: "b...@l...com" <b...@l...com>

    Dzwignia 1:500 i na forex.

    50:50

    Jojo

  • 20. Data: 2010-10-03 14:21:04
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    Tak samo niektórzy zakładają, że indeksy pójdą w górę w ciągu 5 lat. A
    historia Nikkei...

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/