  • 1. Data: 2009-10-23 05:45:03
    Temat: Pewne zasady + prognoza
    Od: "DJ\(Dominik\)" <d...@s...pl>

    Podobno na giełdzie 90% ludzi traci kasę, za to na forach 90% pisze, że
    zarabia.

    Niektórzy nigdy nie będą w tych 10 procentach bo ciągle myślą, że do
    zarabiania potrzebne jest prognozowanie i "manie racji". Może to jest
    potrzebne, ale jak się jest analitykiem. Jeśli trader postawi prognozę, ale
    kurs o kilka punktów chybi jego zlecenie, to mimo, że trafność przewidywania
    była doskonała, to deal się nie zrealizował i z zarobku nici.
    Jeśli analityk da prognozę, w której pomyli się o kilka punktów, to będzie
    się podniecał własną osobą, ego rozrośnie mu się do rozmiarów K2, a pismaki
    mu pomnik ze spiżu wysmarują.
    Taka jest różnica między zarabianiem na giełdzie, a gadaniem o giełdzie. Ta
    różnica to w istocie przepaść!

    A prognoza wygląda tak: za rok o tej porze
    WIG20 będzie po zaliczeniu 3278 pkt
    WIG po zaliczeniu 59000 pkt
    MWIG40 po zaliczeniu 3595 pkt

    Warunek negujący powyższe fusy to spadek WIG poniżej 34260 pkt.

    Lotos po zaliczeniu 52 zł
    PKO po zaliczeniu 54 zł
    TVN po zaliczeniu 24 zł
    Na te papiery warunek negujący to spadek o 15% aktualnej ceny (close z
    22.10.2009)

    Pozdrowienia,
    DJ

  • 2. Data: 2009-10-23 15:11:47
    Temat: Re: Pewne zasady + prognoza
    Od: "Fidelio" <t...@o...eu>

    Użytkownik "DJ(Dominik)" <d...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zarabiania potrzebne jest prognozowanie i "manie racji". Może to jest
    > potrzebne, ale jak się jest analitykiem.

    Jak jest się analitykiem to jest się na etacie i można mieć wszystko gdzieś
    ;-)

  • 3. Data: 2009-10-23 18:22:30
    Od: "Dars" <d...@p...onet.pl>

> [...]
    > PKO po zaliczeniu 54 zł
    > TVN po zaliczeniu 24 zł
    > Na te papiery warunek negujący to spadek o 15% aktualnej ceny (close z

    Możesz sobie prognozowac ale co to jest...... wig20 co do pkt.......
    dla mnie to smieszne jest.......
    grasz pod to czy tylko wróżba ?

    pzdr
    Dars

  • 4. Data: 2009-10-23 18:31:27
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    Dars <d...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Możesz sobie prognozowac ale co to jest...... wig20 co do pkt.......
    > dla mnie to smieszne jest.......
    > grasz pod to czy tylko wróżba ?
    >

    > pzdr
    > Dars

    Nie to nie jest śmieszne. Gdyby DJ mógł tylko wyjaśnić co rozumie przez "po
    zaliczeniu"

    kc

  • 5. Data: 2009-10-23 18:37:55
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    kc <k...@g...pl> napisał(a):

    > Nie to nie jest śmieszne. Gdyby DJ mógł tylko wyjaśnić co rozumie
    przez "po
    > zaliczeniu"
    >
    > kc
    Chyba rozumiem. Wig po zaliczeniu 59000 pkt, to prognoza najwyższej
    wartości w ciągu roku, w tym przypadku 59000pkt. Popatrzę na swoje wykresy

    kc

  • 6. Data: 2009-10-23 18:46:23
    Od: "DJ\(Dominik\)" <d...@s...pl>

    To tylko i aż prognoza.
    Fusy indeksowe robię po to, żeby orientować się czy robię dobrze trzymając
    akcje, czy nie.
    Kontrakty chodzą pod system.
    A co do tego punkta, to tak wyszło z kreski i zapamiętałem akurat liczbę,
    nie ma się co czepiać, w końcu liczba jak liczba, czy to ważne jaką ma
    końcówkę?

    DJ

  • 7. Data: 2009-10-23 20:09:51
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    DJ\(Dominik\) <d...@s...pl> napisał(a):

    > To tylko i aż prognoza.

    No i porównałem z moimi wykresami. Prognoza zbyt dalekosiężna jak dla mnie,
    ale wychodzi mi, że fala wzrostowa może mieć zasięg na WiG-u 43400 pkt.
    Daleko do 59000. Oczywiście przed tym poziomem może pojawić się sygnał
    sprzedaży. Na razie nie mam, Nawet dziś

    pozdrawiam

    kc