  • 21. Data: 2005-04-04 20:02:04
    Temat: Re: Piątek
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Nic nie zrozumiałeś. Trudno. Ale skoro tak dbasz o swoją wolność, to
    > czemu reagujesz agresją na propozycje, ktore ciebie najwyraźniej nie
    > dotyczą? Czemu znajdujesz przyjemność w ranieniu tych, którzy mają
    > inne niż twoje zdanie?

    Nie napadaj na Bartola :-)))

  • 22. Data: 2005-04-04 20:05:03
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Masz rację :-)))

    Tylko czy dotrzyma słowa?;-)))

  • 23. Data: 2005-04-04 20:08:59
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    inżynier Nowak <n...@w...gazeta.pl> wrote:

    > Z co najmniej paru powodów. Najprostrzy:,ludzie podobnie czujący chcą być
    > razem

    To niech idą do kościoła.

    > Da się. Nikt nikogo nie zmusza.

    Uff.

    > Czy dopuszczasz myśl, że inni mogą czuć odmiennie?

    O właśnie właśnie. Trzeba by zapytać tych wszystkich - szczególnie
    wierzących-niepraktykujących, którym nagle serce pękło. A przez lata w
    kościele nie bylo.

    > Nic nie zrozumiałeś. Trudno. Ale skoro tak dbasz o swoją wolność, to czemu
    > reagujesz agresją na propozycje, ktore ciebie najwyraźniej nie dotyczą?

    To nie jest agresja. To jest zwykłe odmienne zdanie. A to jest grupa
    dyskusyjna. O tematyce bankowej chciałem przymnieć.

    > Czemu znajdujesz przyjemność w ranieniu tych, którzy mają inne niż twoje
    > zdanie?

    Mam propozycję. Jeśli czujesz się zraniony to wyłącz komputer i idź do
    kościoła. Piszę to jak najbardziej poważnie.
    Nie będzie Cię wtedy 'raniło' odmienne myślenie innych ludzi.

    --
    Przemysław Maciuszko
    Zurich based

  • 24. Data: 2005-04-04 20:10:27
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    S.T. wrote:

    > Tylko czy dotrzyma słowa?;-)))

    A dlaczegóż nie :-) ?

  • 25. Data: 2005-04-04 20:11:55
    Od: "inżynier Nowak" <n...@W...gazeta.pl>

    Glenn <g...@b...pl> napisał(a):

    > Nie napadaj na Bartola :-)))

    Ja? Na Bartola? A po co niby?
    To raczej on napada, a nie jest napadany. Prosta propozycja (choć przyznam -
    mało realna) wyzwala w nim jakieś rezydua dziwne.
    Niby broni wolności (co cenię), ale widzi ją jak Lepper poprzez dążenie do
    ograniczenia wolności cudzej.
    Jak mu się Twoja propozycja nie podoba, to niech opisuje w piątek BPH do
    woli, jak nie chce oglądać telewizji, niech sobie ogląda czeską albo i
    rosyjską - tam mu "przykre" doznanie nie grożą. Chyba, że poprzestał na
    zwykłym abonamencie...

  • 26. Data: 2005-04-04 20:12:18
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik inżynier Nowak napisał:

    > Z co najmniej paru powodów. Najprostrzy:,ludzie podobnie czujący chcą być
    > razem

    Hmmmm, slusznie. Ida do kosciola i wspolnie przezywaja. Majac przy
    okazji pewnosc, ze wszyscy w kosciele czuja podobnie.

    OK. Mozecie robic na grupie co chcecie. Ja bym jednak wolal przeczytac
    komunikat, ktory jest propozycja, ale niczego nie narzuca. W jakikolwiek
    sposob. Chodzi tylko i wylacznie o forme, a nie pomysl.

    > Da się. Nikt nikogo nie zmusza.

    Oby.

    > Czy dopuszczasz myśl, że inni mogą czuć odmiennie?

    Tak.

> [...]
    > reagujesz agresją na propozycje, ktore ciebie najwyraźniej nie dotyczą?
    > Czemu znajdujesz przyjemność w ranieniu tych, którzy mają inne niż twoje

    Przede wszystkim nie reaguje agresja. Jesli jestes w stanie znalezc choc
    troche agresji w tym co napisalem, to prosze o stosowny cytat. Po drugie
    nie znajduje przyjemnosci w ranieniu innych. Nie wiem skad Ci to
    przyszlo do glowy. Po trzecie uwazam, ze zwracanie sie do innych z malej
    litery jest szczeniackie i prymitywne. Nie szanujesz mnie bo mysle
    inaczej niz Ty? Heh.

    Bartol

  • 27. Data: 2005-04-04 20:14:12
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > OK. Mozecie robic na grupie co chcecie. Ja bym jednak wolal przeczytac
    > komunikat, ktory jest propozycja, ale niczego nie narzuca. W
    > jakikolwiek sposob. Chodzi tylko i wylacznie o forme, a nie pomysl.

    To była zupełnie luźna propozycja - byc może głupia - nie wiem?

  • 28. Data: 2005-04-04 20:14:55
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Glenn napisał:

    > Hmmm - kwestia podejścia. Popatrz na to z tej strony - zderzenie tych
    > "zabaw" i "koszmaru" z tym co się czuje daje pojęcie czym naprawdę jest
    > człowiek, tzn. że na pewno nie jest tylko i wyłącznie ciałem i że nic nie
    > kończy się na końcu ciała.

    Coz, dla mnie w trupie nie ma zadnej transcendencji. Ale ok, ludzie
    czerpia przyjemnosc z bardzo roznych rzeczy. Jednak publikowanie zdjec
    trupa uwazam za festyn, zupelnie w tej sytuacji nie na miejscu.

    Bartol

  • 29. Data: 2005-04-04 20:15:08
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Coz, dla mnie w trupie nie ma zadnej transcendencji. Ale ok, ludzie
    > czerpia przyjemnosc z bardzo roznych rzeczy. Jednak publikowanie zdjec
    > trupa uwazam za festyn, zupelnie w tej sytuacji nie na miejscu.

    Skąd przekonanie o przyjemności? Raczej to zderzenie. Chyba potrzebne.

  • 30. Data: 2005-04-04 20:15:18
    Od: "inżynier Nowak" <n...@W...gazeta.pl>

    Przemysław Maciuszko <s...@h...pl> napisał(a):

    > Mam propozycję. Jeśli czujesz się zraniony to wyłącz komputer i idź do
    > kościoła. Piszę to jak najbardziej poważnie.
    > Nie będzie Cię wtedy 'raniło' odmienne myślenie innych ludzi.

    To znaczy, że jak już wróciłem z kościoła, to nie wolno mi włączać
    komputera? Zabronisz mi?
    A może uczucia mam wylączyć, bo tobie się moje nie podobają?
    Dlaczego wasza wolność ma ograniczać moją?