  • 31. Data: 2005-04-04 20:15:56
    Temat: Re: Piątek
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > To znaczy, że jak już wróciłem z kościoła, to nie wolno mi włączać
    > komputera? Zabronisz mi?

    Nie rozkręcaj się :-)))

  • 32. Data: 2005-04-04 20:19:03
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Glenn napisał:

    > To była zupełnie luźna propozycja - byc może głupia - nie wiem?

    Ja tylko wyrazilem swoj niepokoj. Reszta mnie nie interesuje.

    Bartol

  • 33. Data: 2005-04-04 20:24:48
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Glenn napisał:

    > Skąd przekonanie o przyjemności? Raczej to zderzenie. Chyba potrzebne.

    Stad, ze jedynym motorem kierujacym poczynaniami czlowieka jest
    osiaganie przyjemnosci*.

    Powiem jednak szczerze, ze nawala mi wyobraznia. Nie jestem w stanie
    wyobrazic sobie innego powodu masowego i publicznego ogladania trupa niz
    festyn.

    Bartol

    * Zanim ktos sie oburzy, to niech sie chwile zastanowi. I wezmie pod
    uwage, ze przyjemnosc mozna czerpac absolutnie z wszystkiego. Z
    cierpienia rowniez.

  • 34. Data: 2005-04-04 20:25:18
    Od: "inżynier Nowak" <n...@W...gazeta.pl>

    Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.> napisał(a):

    > Przede wszystkim nie reaguje agresja. Jesli jestes w stanie znalezc choc
    > troche agresji w tym co napisalem, to prosze o stosowny cytat. Po drugie
    > nie znajduje przyjemnosci w ranieniu innych. Nie wiem skad Ci to
    > przyszlo do glowy. Po trzecie uwazam, ze zwracanie sie do innych z malej
    > litery jest szczeniackie i prymitywne. Nie szanujesz mnie bo mysle
    > inaczej niz Ty? Heh.

    Co do zasady, to Cię szanuję, głownie za to co pisujesz w tej właśnie
    grupie. Małe litery to pośpiech, a nie zamierzenie. Co do agresji, do czy
    nie sądzisz, że Twoje odpowiedzi na propozycje Glenn były nieproporcjonalnie
    niechętne. A co do ranienia, to mogłbyś przynajmniej zauważyć (nie jesteś
    wszak w Szwajcarii), że dla wielu ludzi wokól są to sprawy naprawdę ważne.
    Tak czy inaczej pewnie pozostaniemy przy swoich opiniach. A ja nie chcę w
    tej akurat sprawie wywoływać pyskówek. Jeśli Cię uraziłem dogłębnie,
    przepraszam. I EOT, jeśli pozwolisz.

  • 35. Data: 2005-04-04 20:31:03
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    inżynier Nowak <n...@w...gazeta.pl> wrote:

    > To znaczy, że jak już wróciłem z kościoła, to nie wolno mi włączać
    > komputera? Zabronisz mi?

    Oczywiście że nie. Na razie to jednak Ty napadasz raczej na ludzi.
    Ci ludzie wyrażają tylko swoje zdanie.
    Powtórzę - to jest grupa o bankach.
    Gdybyś zapomniał.

    > A może uczucia mam wylączyć, bo tobie się moje nie podobają?

    A dotyczyć one będą bankowości?

    > Dlaczego wasza wolność ma ograniczać moją?

    Opis grupy jest jeden.

    --
    Przemysław Maciuszko
    Zurich based

  • 36. Data: 2005-04-04 20:32:37
    Od: "inżynier Nowak" <n...@W...gazeta.pl>

    Glenn <g...@b...pl> napisał(a):

    > Nie rozkręcaj się :-)))

    Masz rację. Bartola już przeprosiłem. Maciuszkę w dalekiej Szwajcarii też
    przepraszam i obiecuję, że (zgodnie z jego życzeniem) w piątek do kościoła
    pójdę.

  • 37. Data: 2005-04-04 20:41:46
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

> [...]
    >
    > * Zanim ktos sie oburzy, to niech sie chwile zastanowi. I wezmie pod
    > uwage, ze przyjemnosc mozna czerpac absolutnie z wszystkiego. Z

    To by była jakaś koncepcja, gdyby nie to słowo "jedyna".

  • 38. Data: 2005-04-04 20:43:50
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Powtórzę - to jest grupa o bankach.
    > Gdybyś zapomniał.

    Tu już było tyle OT (jak chyba wszystkich grupach), że to chyba najmniejszy
    problem :-)

  • 39. Data: 2005-04-04 20:44:01
    Od: Zbigniew <z...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 04 Apr 2005 22:24:48 +0200, Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>
    napisał:

> [...]
    >
    > * Zanim ktos sie oburzy, to niech sie chwile zastanowi. I wezmie pod
    > uwage, ze przyjemnosc mozna czerpac absolutnie z wszystkiego. Z

    To jest Twoje zdanie. Jeżeli tak Ci zależy na wolnosci i demokracji bądź
    tak wyrozumiały dla nas- innych i zakończ ta dyskusję. To po prostu nie
    wypada.
    Dzieki

    --
    Używam M2 - innowacyjnego klienta poczty wbudowanego w Operę:
    http://www.opera.com/

    ---
    Baza sygnatur wirusow (VPS): 0513-2, 2005-04-01
    Przetestowano na: 2005-04-04 22:44:04

  • 40. Data: 2005-04-04 20:57:13
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Glenn napisał:

    > To by była jakaś koncepcja, gdyby nie to słowo "jedyna".

    Bardzo lubie stawiac te teze w towarzystwie. Doskonala prowokacja. Ale
    chyba jeszcze nikt nie znalazl przykladu, w ktorym nie znalazbym
    przyjemnosci. I nie chodzi mi o satysfakcje plynaca z tego, ze stawiam
    na swoim (to zbyt trywialne). Najbardziej mnie jara gdy widze, ze ludzie
    zaczynaja watpic w to, w co do tej pory wierzyli. To znaczy, ze
    zaczynaja myslec.

    OK, przedstawienie czas zakonczyc,
    Bartol