  • 61. Data: 2009-07-27 15:43:29
    Temat: Re: Pierwsza dwusetka...
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik Beniowa napisał:
    > Użytkownik "Przemysław Kowalik" <p...@A...pl> napisał w
    > wiadomości news:h4dcib$q61$1@inews.gazeta.pl...
    >
    > Po prostu nie przyszlo mi do glowy, ze moge dostac banknot 200 zl... Naiwnie

    Mnie też nie, ale mnie "uratował" zwyczaj pobierania "niestandardowych"
    kwot - brałem wtedy jakieś 390 czy 480 :-).

    > zakladalem, ze bedzie jak w Euronecie 1 x 100 plus 2 x 50. Usprawiedliwia
    > mnie ponadto to, ze zaloilem wtedy prawie cala gran Malych Pienin i pewnie
    > ze dwa browary na Palenicy, wiec bylem troche incommunicado :-).

    No tak, jak jesteś przyzwyczajony do euronetów, to się nie dziwię (choć
    one dawno temu też miały dwudychy) :-)

    Przemek

  • 62. Data: 2009-07-27 18:22:06
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Valdi.Pavlack wrote:
    > "witek" news:h4keue$2v8$3@inews.gazeta.pl

    > Jednak sprzedają :)

    Ale sprzdeją nie to co ludzie chcą kupić.

  • 63. Data: 2009-08-10 09:17:36
    Od: "m23m" <m...@o...eu>

    3
    > dostałem dwustówkę już 4 lata temu. Jako ciekawostkę dodam, że był
    > załadowany nominałami 10, 50, 100 i 200 :-).

    Bankomat ING przy Puławskiej 10 w Warszawie też tak ma (wszystkie cztery
    nominały)... a przynajmniej miał w połowie lipca (potem nie sprawdzałem).
    Może to po to, żeby pracownicy oddziału przed którym to cudo się znajduje
    (dostepna tylko obsługa bezgotówkowa, żadnej kasy!) nie dostawali bęcek od
    wściekłych klientów? ;)

    m23m