  • 31. Data: 2006-07-19 09:05:42
    Temat: Re: Pierwsza karta KK
    Od: Catbert <c...@w...pl>

    donquijote napisał(a):

    > [...]
    >
    > Uważam, że warto myśleć. Natomiast pytanie dotyczyło tego jaka kk, a nie
    > jak z niej korzystać.
    >
    > P.S. Rozważ stawianie kropek zamiast niekończącego się ciągu myślników i
    > przecinków. ;-)

    Żeby myśleć trzeba mieć o czym.
    Autor podał niewiele założeń wyjściowych.
    Zasugerowałem jedno z nich.

    Jesteś osobiście zainteresowany, by ktoś zadłużał się na kk?

    Dziękuję za poradę lingwistyczną.
    Zapisałem ją sobie w notesie.

    BTW: to, że nie możesz się skupić na tekście ma jakiś związek z tym, że
    jesteś równie arogancki jak ja? :-))

    Włącz klimę, pzdr: Witek

  • 32. Data: 2006-07-19 09:58:02
    Od: donquijote <d...@N...pl>

    Catbert napisał(a):

    > Żeby myśleć trzeba mieć o czym.
    > Autor podał niewiele założeń wyjściowych.
    > Zasugerowałem jedno z nich.

    OK. Niech Ci będzie. Ale już naprawdę nie musisz się przede mną
    tłumaczyć. ;-)

    > Jesteś osobiście zainteresowany, by ktoś zadłużał się na kk?

    Nie interesuje mnie zadłużenie innych. Mogę co najwyżej powiedzieć z
    jakich kart korzystam i co mnie do tego skłoniło.

    > Dziękuję za poradę lingwistyczną.
    > Zapisałem ją sobie w notesie.

    To była porada stylistyczna. Proszę uprzejmie. ;-)

    > BTW: to, że nie możesz się skupić na tekście ma jakiś związek z tym, że
    > jesteś równie arogancki jak ja? :-))

    Arogancja to moje drugie imię.

    > Włącz klimę, pzdr: Witek

    Nie napełniłem, a po zimie poziom gazu w sprężarce się obniżył i się nie
    włącza.

    P.S. Mam nadzieję, że nie odbierzesz tego małego flamewara zbyt dosadnie.

    pozdrawiam, cześć
    donquijote

  • 33. Data: 2006-07-19 10:03:38
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...org.pl>

    On Tue, 18 Jul 2006 22:13:05 +0200, Jacek Swiesciak <n...@s...invalid>
    wrote:

    >Żeby nie powstawały jakieś dziwne teorie dodajmy, że chodzi o kartę
    >Citibanku.

    Nie tylko.
    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ http://trzypion.oldfield.org.pl/Lem/

  • 34. Data: 2006-07-19 10:04:20
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...org.pl>

    On Tue, 18 Jul 2006 20:10:30 +0200, "krzymek"
    <k...@t...pl> wrote:

    >Wygodniejsze dla mnie, nie lubie podpisywać tych papierków - stresuje mnie
    >to.

    A to, że nagle się okażę, że masz do zapłacenia bankowi pare tysięcy
    złotych już nie?

  • 35. Data: 2006-07-19 10:57:46
    Od: Catbert <c...@w...pl>

    donquijote napisał(a):

    > OK. Niech Ci będzie. Ale już naprawdę nie musisz się przede mną
    > tłumaczyć. ;-)

    Pewnie muszę, bo jestem winny :-)

    (...)
    > P.S. Mam nadzieję, że nie odbierzesz tego małego flamewara zbyt dosadnie.

    Skądże - jestem człowiekiem dlalogu - każda formuła mi odpowiada.

    Sam mam karty w Multi i Millenium - może to perwersja, ale działają.

    Również pozdrawiam: Witek

  • 36. Data: 2006-07-19 11:00:29
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Tue, 18 Jul 2006 20:10:30 +0200, w <e9j86g$p7q$1@inews.gazeta.pl>, "krzymek"
    <k...@t...pl> napisał(-a):

    > Wygodniejsze dla mnie, nie lubie podpisywać tych papierków - stresuje mnie
    > to.

    Dziwne. Bardziej powinno stresować wpisywanie PIN. No, ale wolna wola :).
    A potem będzie płacz...

  • 37. Data: 2006-07-21 08:45:40
    Od: "Szymon" <vivacity@wytnij_epf.pl>

    Użytkownik "krzymek" <k...@t...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > przywiązany do mBanku i podoba mi się u nich więc wcale nie odrzucam ich

    Jeśli jeszcze nie zamówiłeś to rozważ paragraf 10 pkt 12 Regulaminu
    korzystania z karty w BZ WBK. Stanowi on:
    Posiadacza obciążają wszelkie Operacje dokonane na odległość (transakcje
    pocztowe, telefoniczne i w sieci internet) mimo, że Karta została
    wykorzystana bez fizycznego jej przedstawienia.

    Zwracam uwagę na "wszelkie" i fakt, że nie ma w nim mowy o wysokości
    transakcji oraz czy przed/po zastrzeżeniem. Wesoło...

    > Nadal mam pytania:
    > 2. Czy mogę sie zdecydować na 2 karty money.pl i kk z mbanku ? jaki to
    moze
    > miec wpływ na przyznany limit jeśli oba wnioski będe składał rownocześnie.

    Możesz mieć 2 karty. Banki chętnie je dziś rozdają, więc przyznany limit
    może Cię czasami zaskoczyć (mnie sam bank proponował już 6x wyższy niż
    dochody, mimo że w tym czasie posiadałem już kartę w innym banku z 3x
    limitem względem dochodów).

    > 3. Czy jest taka karta na rynku gdzie użytkownik wybiera sobie sposób
    > autoryzacji (podpis/pin) ?

    Nie, bo to zależy od terminala na przykład. Mam kartę chipową... na BP
    korzystał terminal z chipa (fatalne pin-pady, nieosłonięte, jedną ręką
    trzymasz, drugą klepiesz, a klawisze wystają ponad krawędź urządzenia), z
    kolei w Carrefour czytali pasek ale autoryzacja PINem, a na shellu pasek i
    podpisik. Czyli zasadniczo wszelkie możliwe opcje.

  • 38. Data: 2006-07-21 10:44:22
    Od: "Kajo" <k...@W...tlen.pl>

    darnok wrote:

    > To moze dobra karta (czyli z podpisem, a nie z pinem)i wizyty u
    > psychologa. :) Bo to ciut dziwne ze cie to stresuje :)

    Paraidalny strach, ze podpatrza pin przy wpisywaniu na pinpadzie, albo
    przelwanie na konto tylko tyle ile sie chce wyplacic z bankomatu, bo
    podpatrzec moga, to juz do psychologa sie nie nadaje:)?. Rownie dobrze
    mozna dostac za rogiem w czape i nic nie pomoze, ze sie ma karte
    autoryzowana podpisem:)

    --
    Kajo

  • 39. Data: 2006-07-21 12:53:33
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Fri, 21 Jul 2006 10:44:22 +0000 (UTC), w <x...@n...e-wro.pl>,
    "Kajo" <k...@W...tlen.pl> napisał(-a):

    > Rownie dobrze
    > mozna dostac za rogiem w czape i nic nie pomoze, ze sie ma karte
    > autoryzowana podpisem:)

    Jesteś klasycznym przypadkiem zabierania głosu bez przeczytania wątku...

  • 40. Data: 2006-07-21 13:13:36
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...org.pl>

    On Fri, 21 Jul 2006 10:44:22 +0000 (UTC), "Kajo"
    <k...@W...tlen.pl> wrote:

    >podpatrzec moga, to juz do psychologa sie nie nadaje:)?. Rownie dobrze
    >mozna dostac za rogiem w czape i nic nie pomoze, ze sie ma karte
    >autoryzowana podpisem:)

    Poza tym, że w takim przypadku się nie straci ani grosza...