  • 1. Data: 2015-12-16 09:53:52
    Temat: Pierwszy powazniejszy problem z ALIORBANKIEM
    Od: Jakub <s...@q...com>

    Czesc

    Jak niektorzy wiedza klienci Meritum zostali "przejeci" przez Alior
    wraz z bankiem. Jak sadze wszyscy klienci Meritum zakladaja,
    ze przejmujacy czyli Alior musi w sposob przezroczysty dla klienta
    obsluzyc przelewy trafiajace na "stare" konta czyli w sytuacji
    gdy wysylajacy przelew poda jako odbiorce stary bank.

    Wiadomo, ze robiac przelewy wiekszosc nie zwraca uwagi na zmiany kont
    i nie mozna uniknac sytuacji, ze przelew pojdzie na "stare konto".

    Niestety w jednym przypadku u mnie to sie nie sprawdzilo - moj klient
    przelal pieniadze z Citi w USA 02.12 podajac moje konto w Meritum -
    do dnia dzisiejszego nie ma po nich sladu. Na infolinii poradzili
    "poczekac, bo taki przelew moze isc do dwoch tygodni" wiec poczekalem.
    Wczoraj napisalem w tej sprawie wiadomosc do Aliora - do tej pory
    ma status NIEPRZECZYTANE. Moze sa zajeci przygotowaniami do swiat...

    To nie byl pierwszy przelew od tego klienta - zawsze docieraly w 2-3 dni.
    Tym razem jak sadze przelew utknal w drodze z powodu zmiany banku i byc
    moze faktu, ze 05.12 przestal byc aktywny SWIFT Meritum.

    Pieniadze nie wrocily do mojego klienta, sprawdzal wczoraj.

    Biorac pod uwage to, ze i tak musze powiadamiac wszystkich klientow,
    ze zmienilo mi sie konto bankowe zaczynam rozgladac sie za nowym bankiem.

    Jakub Jewuła

  • 2. Data: 2015-12-16 10:04:36
    Od: Jakub <s...@q...com>

    A teraz uwaga - dziesiec minut po napisaniu tego posta przelew nagle "dotarl".

    Przypadek? Czy ktos wreszcie zajal sie swoja praca?

    A moze bank celowo kisi pieniadze przez 14 dni?

  • 3. Data: 2015-12-17 18:41:38
    Od: "Tom L." <p...@g...com>

    Spiskowa teoria dziejów ;) Myslisz, ze bank serio przejmuje sie tym co
    piszesz na dawno przez swiat zaponiany grupach dyskusyjnych, które czyta
    moze ze 30 osób ;) Co innego jakbys utworzyl wydarzenie na fb albo napisal
    na ich profilu :)

  • 4. Data: 2015-12-22 12:23:40
    Od: Jakub <s...@q...com>

    Zdaje sobie sprawe z tego, ze niekoniecznie...

    Wlasnie dostalem odpowiedz na reklamacje:

    "Uprzejmie informuję, że przesłany przez Pana w załączeniu do
    reklamacji dokument nie zawiera potwierdzenia wykonania przelewu.
    Z uwagi na brak wystarczających szczegółów dotyczących przedmiotowego
    przelewu nie jest możliwe odniesienie się do kwestii jego zaksięgowany
    na Pana rachunku."

    OCZYWISCIE to co dostarczylem bylo POTWIERDZENIEM a Citi USA.
    I OCZYWISCIE zawieralo wszystkie niezbedne dane lacznie z data
    zaksiegowania.

    Po NR zaczne szukac zdaje mi sie nowego banku. Nie zyczylem sobie
    "zostac sprzedanym" wraz z Meritum...

    Jakub Jewula

  • 5. Data: 2015-12-22 12:48:58
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jakub" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
> [...]

    >OCZYWISCIE to co dostarczylem bylo POTWIERDZENIEM a Citi USA.
    >I OCZYWISCIE zawieralo wszystkie niezbedne dane lacznie z data

    data zaksiegowania w Aliorze ?

    Bo data ksiegowania w amerykanskim City nic Aliora nie obchodzi.
    Jego by interesowal jakis nr transferu Swift, data, godzina ...

    >Po NR zaczne szukac zdaje mi sie nowego banku. Nie zyczylem sobie
    >"zostac sprzedanym" wraz z Meritum...

    Taaaa ... a ktory gwarantuje, ze Cie nie sprzeda ?
    PKO BP, City ?

    J.

  • 6. Data: 2015-12-22 14:20:27
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Jakub" 0...@g...co

    : Nie zyczylem sobie "zostac sprzedanym" wraz z Meritum...

    Cieszy mnie kres Meritum,. :) Podobnie z Lukasem.

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'