-
11. Data: 2003-09-13 18:36:51
Temat: Re: Pierwszy przelew na inteligo
Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>
Użytkownik "Piotr Konieczny" <p...@s...must.die> napisał w wiadomości
news:Xns93F5A96BECBB4pikospammustdiezerom@127.0.0.1.
..
Jako, że wszyscy się odnieśli tylko do księgowania pozwolę zająć się głównie
ta pierwszą kwestią.
> Udalem sie do banku by dokonac pierwszego przelewu na inteligo.
Mniemam, że do banku PKO BP ?
> Po przekazaniu wypelnionego druku, kasjerka wstukujac nr mojego konta
> zapytala:
> -Czy jest Pan pewny ze to wlasciwy numer?
> Numer wiec sprawdzilem z wydrukiem z internetowego konta, cyferka po
> cyferce, i pewien jestem ze to moj numer.
By jej napisało, że błędny numer. Prosić z kierownictwem, pisać na
s...@p...pl.
> Otrzymalem wyjasnienie, ze wprawdzie wszystko jest OK, ale kasjerce nie
> pokazuja sie moje dane.
No i całkowicie normalne.
> Pytanie pierwsze: Czym jest to spowodowane? Tym ze to pierwszy przelew i
> jest jakas ,,zasada'' iz to kasjerka ma wpisac moje dane? Czy ma ona takie
> prawnienia? Czy moze bank jeszcze nie uzupelnil/przyporzadkowal wpisu do
> numeru rachunku? Konto zostalo aktywowane 3 dni temu.
To proste. PKO BP nie posiada danych klientów inteligo.
Dopiero po pierwszej wpłacie sa one w tym systemie zachowane. Ale też tylko
w ramach danego oddziału. Ot cała fizolofia. :-)
Bazy w oddziałach nie są w żaden sposób powiązane z bazą inteligo. Oddział
nawet nie jest w stanie sprawdzić, czy istnieje dany numer rachunku.
--
Pozdrawiam,
Wojciech Nawara
-
12. Data: 2003-09-13 20:34:20
Temat: Re: Pierwszy przelew na inteligo
Od: "Jarosław Łysio" <j...@p...onet.pl>
Użytkownik "Marcin Dominiak" napisał:
| > A czy to zgodne z regulaminem?
| Tego nie wiem.
Ja już przestudiowałem "Ogólne warunki prowadzenia rachunków i świadczenia
usług przez Powszechną Kasę Oszczędności Bank Polski SA dla Posiadaczy Kont
Inteligo".
Na tej podstawie mój nos mi podpowiada, że praktyka PKO BP SA w zakresie
księgowania na rachunkach Inteligo jest niewłaściwa, tj. niezgodna z
ogólnymi warunkami.
JŁ