  • 11. Data: 2003-09-13 18:36:51
    Temat: Re: Pierwszy przelew na inteligo
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Piotr Konieczny" <p...@s...must.die> napisał w wiadomości
    news:Xns93F5A96BECBB4pikospammustdiezerom@127.0.0.1.
    ..

    Jako, że wszyscy się odnieśli tylko do księgowania pozwolę zająć się głównie
    ta pierwszą kwestią.

    > Udalem sie do banku by dokonac pierwszego przelewu na inteligo.

    Mniemam, że do banku PKO BP ?

    > Po przekazaniu wypelnionego druku, kasjerka wstukujac nr mojego konta
    > zapytala:
    > -Czy jest Pan pewny ze to wlasciwy numer?
    > Numer wiec sprawdzilem z wydrukiem z internetowego konta, cyferka po
    > cyferce, i pewien jestem ze to moj numer.

    By jej napisało, że błędny numer. Prosić z kierownictwem, pisać na
    s...@p...pl.

    > Otrzymalem wyjasnienie, ze wprawdzie wszystko jest OK, ale kasjerce nie
    > pokazuja sie moje dane.

    No i całkowicie normalne.

    > Pytanie pierwsze: Czym jest to spowodowane? Tym ze to pierwszy przelew i
    > jest jakas ,,zasada'' iz to kasjerka ma wpisac moje dane? Czy ma ona takie
    > prawnienia? Czy moze bank jeszcze nie uzupelnil/przyporzadkowal wpisu do
    > numeru rachunku? Konto zostalo aktywowane 3 dni temu.

    To proste. PKO BP nie posiada danych klientów inteligo.

    Dopiero po pierwszej wpłacie sa one w tym systemie zachowane. Ale też tylko
    w ramach danego oddziału. Ot cała fizolofia. :-)

    Bazy w oddziałach nie są w żaden sposób powiązane z bazą inteligo. Oddział
    nawet nie jest w stanie sprawdzić, czy istnieje dany numer rachunku.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 12. Data: 2003-09-13 20:34:20
    Od: "Jarosław Łysio" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marcin Dominiak" napisał:

    | Tego nie wiem.

    Ja już przestudiowałem "Ogólne warunki prowadzenia rachunków i świadczenia
    usług przez Powszechną Kasę Oszczędności Bank Polski SA dla Posiadaczy Kont
    Inteligo".
    Na tej podstawie mój nos mi podpowiada, że praktyka PKO BP SA w zakresie
    księgowania na rachunkach Inteligo jest niewłaściwa, tj. niezgodna z
    ogólnymi warunkami.