  • 31. Data: 2008-03-17 17:56:42
    Temat: Re: Piętnuję mbank za wpłatomaty
    Od: "LW" <nospam.lukaszx12@o_x2_.pl>

    > Tylko mi nie piszcie zebym zmienił bank.
    > --
    "Maksimum korzyści i wygoda w finansach osobistych" - rotfl
    Polecam Polbank :> [zeby nie było ze jestem tendencyjny konto w mbanku tez
    mam jako skarbonke do płatnosci za aukcje na allegro]

  • 32. Data: 2008-03-17 22:03:08
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 17 Mar, 18:39, "Eneuel Leszek Ciszewski"
    > "Eneuel Leszek Ciszewski" frhh3u$h...@f...man.torun.pl

    > Ale w niedzielę wpłacam z datą poniedziałkową.

    Ktos wspominal, ze w Eurobanku w niedziele pieniadze pojawiaja sie z
    data niedzielna, poniewaz maja rowniez w niedziele czynny system
    (punkty w marketach).
    Nie sprawdzalem.
    Nie wiem, rowniez czy i dla wplatomatow Eurobankowych i dla punktow
    czynnych w marketach jednakowo obowiazuje powyzsza zasada.

  • 33. Data: 2008-03-18 17:17:26
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "krzysztofsf" 6...@s...goo
    glegroups.com

[...]

    Nawet nie wiedziałem, że Eurobank ma wpłatomaty. Problemem
    jest płatna karta debetowa, potrzebna do wpłacania.

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 34. Data: 2008-03-19 01:19:08
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Kamil Jońca" 8...@a...kjonca

    > Uściślijmy: Autor wątku w pierwszym poście pisał o "staniu w korkach przez
    > 4 dni" żeby się do wpłatomatu dostać. Zakładając nawet, że sobie przesadził,
    > to i tak powinien się zastanowić czy nie taniej (czas, paliwo, parkowanie)
    > będzie wpłacić na poczcie. I tyle. W tym kontekście nie odnoszę się
    > wogóle do tego czy bankomat jest sprawny czy nie.

    Widocznie autor wątku powiedział szantażystom (z Poczty) kategoryczne NIE! ;)
    Ja też bym wolał tydzień stracić, niż zapłacić Poczcie. Może nie jest to
    rozsądne, ale dzięki takim poczynaniom kiedyś wpłacać będziemy za freeko. :)
    I o to chodzi -- o zasadę/ideę, nie o bezpośrednie zyski. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 35. Data: 2008-03-19 07:22:23
    Od: "aszfer" <a...@o...pl>

    napisał w wiadomości news:frppu8$s7i$2@flis.man.torun.pl...

    > "Kamil Jońca" 8...@a...kjonca
    >
    > Widocznie autor wątku powiedział szantażystom (z Poczty) kategoryczne NIE!
    ;)
    > Ja też bym wolał tydzień stracić, niż zapłacić Poczcie. Może nie jest to
    > rozsądne, ale dzięki takim poczynaniom kiedyś wpłacać będziemy za freeko.
    :)
    > I o to chodzi -- o zasadę/ideę, nie o bezpośrednie zyski. :)
    :)
    no cóż maz dużo racji.
    zresztą po co miałbym stać w kolejce na poczcie by zapłacić za wpłacenie
    własnych pieniedzy na swoje konto, podczas gdy bank w którym mam konto dał
    mi darmową, praktyczną i szybką możliwość wpłaty. Tyle że o tą możliwość nie
    dba na prowincji gdzie mieszkam. Nawet w sumie o tym nie pomyslałem szczerze
    mówiąc. Nastepnym razem chyba też nie. Raczej skorzystam z podpowiedzi
    przedmówców i założę w innym banku następne konto.
    pozdr.
    aszfer

  • 36. Data: 2008-03-19 13:52:35
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "aszfer" frqev1$mcc$...@i...gazeta.pl

    > zresztą po co miałbym stać w kolejce na poczcie by zapłacić za wpłacenie
    > własnych pieniedzy na swoje konto, podczas gdy bank w którym mam konto dał
    > mi darmową, praktyczną i szybką możliwość wpłaty.

    No właśnie? Po co? Biczowanie, umartwianie się, asceza?... ;)
    Niby Wielki Tydzień, ale jednak -- po co? :)

    > Tyle że o tą możliwość nie dba na prowincji gdzie mieszkam.

    To już inna sprawa. Mam nadzieję, że mBank poważniej potraktuje
    swoje wpłatomaty, zważywszy, że kas chyba nie ma. Nadto i taki
    wpłatomat:

    -- nie idzie na macierzyński
    -- nie strajkuje
    -- nie żąda podwyżek...
    -- itd...

    Czyż nie lepiej maszynom pozostawić to, co mogą robić maszyny
    a ludziom dać to, co przyjemne? Trend słuszny, a że wykonanie
    budzi wątpliwości?... Cóż, nie od razu Kraków zbudowano. ;)

    > Nawet w sumie o tym nie pomyślałem szczerze mówiąc.
    > Nastepnym razem chyba też nie. Raczej skorzystam z podpowiedzi
    > przedmówców i założę w innym banku następne konto.

    Chyba w Eurobanku, jeśli masz javny telefon, ale do wpłacania
    we wpłatomacie potrzebna jest karta, a za nią Eurobank pobiera
    chyba 95 groszy miesięcznie i stawia wymóg -- wpłacanie 800 złotych
    miesięcznie lub trzymanie jakiegoś pułapu typu 10 tysięcy -- nie
    pamiętam dokładnie, bo wpłacanie 800 złotych jest raczej nietrudne,
    zważywszy,iż niewiele mniej kosztuje utrzymanie mieszkania opłacanego
    przeca przelewami.

    GetInBak daje konto za free, ale niekoniecznie daje wpłatomaty.

    I cała masa ;) innych banków daje konta za free.
    W tym Polbank (z trudnym interfejsem WWW) i Lukas (ze swoją smutną
    obsługą i lepkimi rękami) oraz ING Śląski (smutny jak Lukas). :)

    -==-

    Na Poczcie:

    -- płacisz za wpłatę/przelew
    -- stoisz w kolejce
    -- wypełniasz kwity
    -- użerasz się z innymi klientami, którzy dybią na Twoje miejsce w kolejce

    ponadto trzeba na tę Pocztę iść...

    Razu pewnego zadzwoniłem do swojej matki, a ta mi mówi, że nie może ze mną
    rozmawiać, bo jest na poczcie. Później okazało się, że kolejkowicze widząc
    jej rozproszenie (spowodowane rozmową telefoniczną) zamierzali ją wypchnąć
    z kolejki!!! (ach, ci ludzie!!) Na (; szczęście ;) moja matka nie dała się
    wypchnąć z kolejki, dzięki czemu zapłaciła zł 3.5 za przelew ze swego konta
    pocztowego...

    A ja -- co robiłem, gdy do niej dzwoniłem? Ano przelewałem gdzieś pieniądze z
    Polbanku...
    Gdyby się dała wypchnąć, przelałbym jej za freeko. :) Na dodatek mój przelew by
    dotarł
    szybciej niż pocztowy... I nie byłoby możliwe zagubienie dowodu wpłaty/przelewu...
    Dodam, że matkę bolą kolana i chodzenie jej nie służy w mokre dni...

    Ojcu wyliczyłem (pozwoliłem, aby sam sobie wyliczył) że oszczędziłby 1000 złotych,
    gdyby skorzystał z moich rad w październiku ubroku. Dobrze, że w ogóle zechciał
    przejść na przelewy internetowe. Przelewów ma miesięcznie chyba około dwudziestu.
    Do niedawna za przelewy płacił nieco więcej. Teraz też płaci (w PKO BP SA) ale mniej,
    bo tylko 50 groszy od sztuki. :)

    Ja zaoszczędziłbym około 2000 złotych (i masę sutków w ING Śląskim, gdzie miałem
    debet, którego bym nie musiał mieć, gdybym miał kartę/karty z sumarycznym limitem
    1500 złotych) na otworzeniu rachunku/rachunków karty/kart kredytowej/kredytowych
    w 2004 roku. Ale nie mogłem wówczas tego zrobić. :)

    -=-

    BTW debetów -- najszczęśliwszy jest ten człowiek, który nie ma długów. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 37. Data: 2008-03-19 14:32:14
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Mar 19, 2:52 pm, "Eneuel Leszek Ciszewski"

    > Ja zaoszczędziłbym około 2000 złotych (i masę sutków w ING Śląskim, gdzie miałem

    jak się oszczędza sutki? :-)

    --
    Jarek

  • 38. Data: 2008-03-19 14:46:05
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Jarek Andrzejewski" 8...@s...goo
    glegroups.com

    > Ja zaoszczędziłbym około 2000 złotych (i masę sutków w ING Śląskim, gdzie miałem

    : jak się oszczędza sutki? :-)

    Wystarczy niedopisanie litery 'm' i mamy oszczędność 'sutków', zamiast 'smutków'. :)
    To proste!!! ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 39. Data: 2008-03-19 20:12:38
    Od: "p47" <p47@bez spamu.list.ru>

    Użytkownik "Jarek Andrzejewski" <p...@g...com> napisał w
    wiadomości
    d.googlegroups.com...
    On Mar 19, 2:52 pm, "Eneuel Leszek Ciszewski"

    > Ja zaoszczędziłbym około 2000 złotych (i masę sutków w ING Śląskim, gdzie
    > miałem

    jak się oszczędza sutki? :-)

    Sutki zaczyna się oszczędzać po 60-siątce...;-(

    p47

  • 40. Data: 2008-03-19 22:04:56
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "p47" frrsg0$3p$...@n...news.neostrada.pl

    > Sutki zaczyna się oszczędzać po 60-siątce...;-(

    Może i tak, ale ja omyłkowo zacząłem wcześniej. ;)

    --