  • 1. Data: 2002-09-17 19:36:07
    Temat: GE Capital Bank
    Od: "vibes" <v...@a...waw.pl>

    Witam
    Pytanko do szanownych grupowiczow:

    czy ktos wie jak wyglada sprawa w mailami do GE Capital Bank? czy wpisuje
    sie pelne imie i nazwisko czy tylko inicjaly???

    pozdrawiam

    Mariusz

  • 2. Data: 2002-09-17 20:13:15
    Temat: Pilne
    Od: "vibes" <v...@a...waw.pl>

    Użytkownik "vibes" <v...@a...waw.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > czy ktos wie jak wyglada sprawa w mailami do GE Capital Bank? czy wpisuje
    > sie pelne imie i nazwisko czy tylko inicjaly???

    zapomnialem dodac ze to pilne;-)

    pozdrawiam

  • 3. Data: 2002-09-17 20:42:44
    Temat: Re: Pilne
    Od: "jo44" <j...@f...onet.pl>

    Użytkownik "vibes" napisał w wiadomości ...

    > zapomnialem dodac ze to pilne;-)

    A mnie się tam do GE CB nie spieszy....

  • 4. Data: 2002-09-18 12:46:31
    Od: "vibes" <v...@a...waw.pl>

    Użytkownik "jo44" <j...@f...onet.pl> napisał w wiadomości

    > A mnie się tam do GE CB nie spieszy....

    Niestety nie moge sie pochwalic tak dobrym humorem jesli chodzi o GE CB i
    dlatego napisalem ze to pilne:-)

    pozdrawiam

    Mariusz