  • 1. Data: 2010-08-19 13:34:08
    Temat: Pilne! Nie mam karty do mBanku, a potrzebuję wyplacić kasę, ktoś pomoze? Wrocław.
    Od: "Daniel Kotwicki" <d...@g...com>

    Witajcie, kto z Wrocławia pomoze wypłacić z mBanku (choć niekoniecznie -
    jest przeciez bluecash) kwotę 200 pln? Nie mam aktualnie karty, i tylko w
    ten sposób jest to mozliwe, a konieczne dziś dla mnie. Naprawdę bardzo.
    Podajesz numer konta, ja przelewam, i umawiamy się przy jakimś bankomacie
    (najchętniej Nowy Dwór lub centrum miasta).
    proszę o email na s...@o...pl

  • 2. Data: 2010-08-20 08:07:09
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 19 Sie, 15:34, "Daniel Kotwicki" <d...@g...com> wrote:
> [...]
    > Podajesz numer konta, ja przelewam, i umawiamy się przy jakimś bankomacie
    > (najchętniej Nowy Dwór lub centrum miasta).

    Zakładasz konto w normalnym banku (chwila) i przelewasz. Czasowo to
    samo a bez kombinowania.

  • 3. Data: 2010-08-20 08:27:28
    Od: "Kotlet wołowy" <m...@m...mail>

    >Zakładasz konto w normalnym banku (chwila) i przelewasz. Czasowo to
    >samo a bez kombinowania.

    szkoda tylko ze ostatnia sesje wychodzaca mbank ma przed 15, a gosc napisal
    posta o 15
    wiec chyba nie zupelnie to samo co ?

    --
    Ja wiem czego potrzebujesz ....
    http://programdofakturowania.info.pl

  • 4. Data: 2010-08-23 15:29:17
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    Kotlet wolowy <m...@m...mail> dared to write:

    > szkoda tylko ze ostatnia sesje wychodzaca mbank ma przed 15, a gosc
    > napisal posta o 15
    > wiec chyba nie zupelnie to samo co ?

    Przecież jest bluecash.pl?

  • 5. Data: 2010-09-19 16:58:47
    Od: Kotlecik Mielony <m...@m...mail2>

    W dniu 2010-08-23 17:29, kashmiri pisze:
    > Kotlet wolowy<m...@m...mail> dared to write:

    > Przecież jest bluecash.pl?

    za darmo ?

    --