  • 1. Data: 2010-04-27 19:11:11
    Temat: Pilot był członkiem Al-kaidy..
    Od: " marq111" <m...@W...gazeta.pl>

    To pewna wiadomość..Taki facet brodaty co rozwalił polski kontrwywiad to
    wie..myslę ,że Dieter i Endriu też to wiedzą, tylko głupio im sie przyznać,ze
    takie proste jest wytłumaczenie zagadki.No chłopcy udowadniać ,że to
    nieprawda..czekam

  • 2. Data: 2010-04-27 19:14:00
    Temat: Re: Pilot był członkiem Al-kaidy..
    Od: Joachim <j...@o...pl>

    marq111 pisze:
> [...]
    > takie proste jest wytłumaczenie zagadki.No chłopcy udowadniać ,że to

    Oczywiście, że to prawda.
    Dlatego właśnie należy zaatakować Iran!

    W Iranie dużo ropy, więc kontrakty terminowe na ropę będą szaleć!

  • 3. Data: 2010-04-27 19:28:50
    Od: " marq111" <m...@N...gazeta.pl>

    Joachim <j...@o...pl> napisał(a):

    > Oczywiście, że to prawda.
    > Dlatego właśnie należy zaatakować Iran!
    >
    > W Iranie dużo ropy, więc kontrakty terminowe na ropę będą szaleć!

    Iranu bym nie atakował,bo to daleko i trzeba pilotów..a jak wiemy ś,p
    Kaczyński tak kochał tych pilotów,że oni musieli się zwolnić dla dobra naszego
    prezydenta..zatakujmy Rosję bo bliżej .wtedy kontrakty na wszystko będą
    szalały..jako dowódców proponuję facetów z tego forum..pełno tu "prawdziwych i
    prawych polaków" ja się zgłaszam na reportera wojennego..

  • 4. Data: 2010-04-27 19:38:34
    Od: "Virck" <v...@n...net>

    Jarek Kaczynski razem z Bielanem i Kowalem od dawna sa na uslugach Al
    Kaidy.....Ojciec Kaczynskich zrobil blizniaki na zamowienie terrorystow aby
    wlasnie jeden wystawil drugiego aby przejac wladze w obliczu kleski tego
    pierwszego i aby Al Kaida miala swoich ludzi w Palacu....-;)))

    To oczywista oczywistosc, ze ta katastrofa byla sfingowana na kampanie
    wyborcza Jarka.....

  • 5. Data: 2010-04-28 12:06:10
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 27 Apr 2010 21:38:34 +0200, Virck napisał(a):

> [...]
    > tego pierwszego i aby Al Kaida miala swoich ludzi w Palacu....-;)))
    >
    > To oczywista oczywistosc, ze ta katastrofa byla sfingowana na kampanie

    Jeżeli Jarosław K. zostanie prezydentem, to z całą odpowiedzialnością,
    możemy ogłosić światu, że nasza "procedura backupu" prezydenta działa
    wyśmienicie i żadnego vice nam nie potrzeba, ani tym bardziej marszałka ;)

    --
    xbartx