  • 31. Data: 2007-01-30 14:01:04
    Temat: Re: Pismo z banku
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > Nie, nie zapomniała - byłam 2 lata temu w banku chcąc otrzymać wyciągi, bo
    > księgowa się o nie umpominała - NIE BYŁO ! z okresu 3-ch miesięcy. Wtedy
    > pomyślałam, ze nie ma żadnych obciążeń.
    widocznie nie prosilas o ich generowanie; to ze nie ma wyciagów nie
    oznacza, ze na rachunku nie ma żadnego salda

    > Mam również Inteligo, ale tam nie ma
    > podobnych historii - nie ma "ruchu" na koncie, nie ma opłat. Rok czasu
    > miałam uspione konto i - żadnych opłat !

    w Inteligo jezeli masz na koncie 100zl to oplata nie jest pobierana,
    jezeli mniej to placisz 4,99 zl
    widocznie spelnialas ten warunek

    natomiast, konto Inteligo dla MSP kosztuje miesiecznie 3,99zl - nie ma
    zwolnien

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 32. Data: 2007-01-30 14:39:49
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:epmpk0$eqn$1@nemesis.news.tpi.pl, *ianus* wrote:

    > Widać zaliczasz się do tej "większości". PKO to PKO - tak trudno
    > odróżnić od Pekao? A jeszcze trudniej przyznać się do pomyłki? Zaraz
    > trzeba się większością podpierać...

    Uprzejmie cie informuje ze do zadnej pomylki nie zamierzam sie przyznawac. Z
    pelna premedytacja napisalem Pekao bo w mojej ocenie to miala na mysli
    autorka watki. Sprawa wiekszosci to chociazby obserwacja tej grupy i tego co
    pisza "nowi" na niej.
    To ty sie przyczepiles do nazwy jakby to akurat mialo jakiekolwiek znaczenie
    dla tej sprawy.
    Gdy zejdziemy na poziom szczegolow i wczytywania sie w regulaminy danego
    banku, to wtedy rzeczywiscie twoja uwaga bylaby merytoryczna.

    --
    darnok
    "A ja TRUskawki cukrem..."

  • 33. Data: 2007-01-30 14:43:34
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:epnj3u$n1v$7@node4.news.atman.pl, *RobertS* wrote:

    > w Inteligo jezeli masz na koncie 100zl to oplata nie jest pobierana,
    > jezeli mniej to placisz 4,99 zl
    > widocznie spelnialas ten warunek

    Niekoniecznie.
    W koncie prywatnym jak masz zero na rachunku to oplaty cie kosztuja
    dokladnie 0zl i nawet oplaty za aktywna karte VISA (te 99gr) nie pobieraja
    (nie mozesz tylko miec przyznanego debetu).

    --
    darnok
    "A ja TRUskawki cukrem..."

  • 34. Data: 2007-01-30 14:49:01
    Od: RobertS <r...@x...pl>

> [...]
    > dokladnie 0zl i nawet oplaty za aktywna karte VISA (te 99gr) nie
    > pobieraja (nie mozesz tylko miec przyznanego debetu).

    od lat nie mam tam konta, a czy te zalegle oplaty nie sa gdzies
    ksiegowane i np. jak wplacisz na konto 100 zl to kilkadziesiat
    "pochlonie" prowizja?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 35. Data: 2007-01-30 15:27:40
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:epnltr$n1v$8@node4.news.atman.pl, *RobertS* wrote:

    > od lat nie mam tam konta, a czy te zalegle oplaty nie sa gdzies
    > ksiegowane i np. jak wplacisz na konto 100 zl to kilkadziesiat
    > "pochlonie" prowizja?

    Nie :)
    sprawdzone. To o zerowej oplacie jest zawarte w TOiP.

    --
    darnok
    "A ja TRUskawki cukrem..."

  • 36. Data: 2007-01-30 15:30:38
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Zwracam uwagę, że już od jakiegoś czasu brak odpowiedzi na reklamację w
    > przeciągu 30 dni, jest w świetle prawa traktowany jako pozytywne
    > rozpatrzenie tej reklamacji.

    Bardzo proszęo wskazanie tego światła (ustawa, artykuł),
    też chcę znać swoje prawa :)

    > Jeśli abonent nie zapłaci kilku rachunków, to operator przysyła
    > upomnienie, potem wyłącza telefon i przestaje naliczać abonament.

    Przy umowie terminowej bardzo wątpię,
    a bank nawet jeśli zablokowałby rachunek,
    to klientka i tak by tego nie zauważyła bo 'schowała telefon w szafie' ;-)

    Jeśli napisała pismo i ma na to potwierdzenie,
    to przynajmniej ma jakiś punkt zaczepienia w rozmowach z bankiem,
    ale jeśli ona nawet macha ręką na jakieś zajęcia konta przez US,
    to albo ma tyle kasy, że nie wie co z nią robić,
    albo rostropność to cecha, której najwyraźniej dla niej zabrakło
    w przydziale na życie doczesne ;-)

  • 37. Data: 2007-01-30 15:35:34
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > albo rostropność

    ups, to nie byk, to literówka ...

  • 38. Data: 2007-01-30 16:37:13
    Od: " Joanna" <j...@g...pl>

    S.T. <n...@p...onet.pl> napisał(a):
    telefon i przestaje naliczać abonament.

    > Przy umowie terminowej bardzo wątpię,
    > a bank nawet jeśli zablokowałby rachunek,
    > to klientka i tak by tego nie zauważyła bo 'schowała telefon w szafie' ;-)

    Tiaaa...akurat. Ciekawe tłumaczenie. Nie odpowiadanie przez bank na listy
    polecone też jest pewnie tłumaczeniem...
    Umowa z bankiem nie była terminowa i ciekawe, że po 2-ch latach akurat bank
    sobie przypomniał mój adres...a wcześniej "zapomniał" Moim zdaniem jest to
    celowe działanie na szkodę klienta - gdybym wiedziała o opłatach
    na "martwym" koncie, szybko bym je zamknęła. Wszystkie inne banki wcześniej
    wysyłały informację o stanie konta , zwłaszcza jeśli były jakieś wątpliwości.

  • 39. Data: 2007-01-30 18:02:40
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > W koncie prywatnym jak masz zero na rachunku ...

    Ale na firmowych takie 'cuda' się nie zdarzają.
    A naiwnych jak widać nie sieją ...

  • 40. Data: 2007-01-30 20:03:31
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Tue, 30 Jan 2007 12:45:11 +0100, Michal Jankowski napisał(a):

    > Nawiasem mówiąc, za czasów PRL-u ten bank od książeczek
    > osczędnościowych nazywał się Powszechna Kasa Oszczędności (w skrócie
    > "PKO"), a ten od bonów dolarowych Polska Kasa Opieki S.A. i co prawda
    > miał logo "Pekao" (z globusem w środku P), ale jako skrótu używał
    > "PKO S.A.".
    >
    > http://www.polskaludowa.com/pieniadze/pewex/jpg/bon7
    9-01ca.jpg

    Nie da sie ukryć, na bonie towarowym jak byk stoi "PKO SA"!
    Ciekawe, co 'ianus' na to odpowie ;)

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof