  • 11. Data: 2004-11-17 09:59:06
    Temat: Re: Pko Inteligo - jestem pod wrazeniem
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

    > nie :(

    moj oddzial pkobp nie prowadzi walutowych rachunkow
    - moge sobie otworzyc walutowy w innym oddziale,
    ale wtedy nie zobacze go w pko-inteligo
    a przelewy pomiedzy tymi rachunkami sa w tym systemie dozwolone
    W przepisach jest ze po kursach banku, ale zapomnieli podac czy po dewizach czy
    po pieniadzach beda przeliczac - zainteresowanym wyjasnie ze po dewizach (juz
    zdazyli odpowiedziec na pytanie zadane z serwisu)
    *** blad ***

  • 12. Data: 2004-11-18 10:27:29
    Od: "Grzexs" <g...@u...to.go2.pl>

    > tak ;-)

    > metrze,
    >
    > A nikt nie wspomnial o tym, ze przeniesienie rachunku do oddzialu w
    poblizu
    > aktualnego miejsca zamieszkania jest duzo prostsze i nie wymaga
    wizyty w tym
    > odleglym oddziale.
    > Przeciez utrzymywanie takiej sytuacji w niescentralizowanym banku i
    tak musi
    > byc niewygodne...

    Jakoś przez trzy lata mi to nie przeszkadzało. Jak do tej pory
    wszystko dawało się załatwiać "w innym" oddziale.

    A jak wygląda takie przenoszenie? Przenoszą wszystko bez problemów?
    Chodzi mi głównie o linię kredytową - trzeba spłacić przed
    przeniesieniem?

    Grzexs