  • 1. Data: 2002-11-15 08:04:12
    Temat: Pl@net za pomocą Netscape, czy to możliwe?
    Od: A...@m...org.pl (Alojzy Kluska)

    Czy jest ktoś, kto ma doświadczenie z obsługą e-konta w Fortisie przy
    użyciu innej przeglądarki niż MS Internet Explorer, np. Netscape na
    systemie links? Interesują mnie wszystkie informacje na ten temat.

    Pozdrawiam,

    Alojzy Kluska
    Mensa member 285
    Linux registered user 118355

  • 2. Data: 2002-11-16 10:34:00
    Temat: Re: Pl@net za pomocą Netscape, czy to możliwe?
    Od: "Stefan" <s...@i...pl>

    Użytkownik "Alojzy Kluska" <A...@m...org.pl> napisał w wiadomości
    > Czy jest ktoś, kto ma doświadczenie z obsługą e-konta w Fortisie przy
    > użyciu innej przeglądarki niż MS Internet Explorer, np. Netscape na
    > systemie links? Interesują mnie wszystkie informacje na ten temat.
    Działa. Tyle że się musisz z kluczami pobawić. Ale tylko netscape 4.8.

  • 3. Data: 2002-11-20 03:50:25
    Od: "Szymon Nitka" <s...@u...pl>

    "Alojzy Kluska" <Alojzy.Kluska.mensa.org.pl> wrote
    [in news:3dd4a9dd.4660475@192.168.1.1]:

    > Czy jest ktoś, kto ma doświadczenie z obsługą e-konta w Fortisie przy
    > użyciu innej przeglądarki niż MS Internet Explorer, np. Netscape na
    > systemie links? Interesują mnie wszystkie informacje na ten temat.

    I uważaj na wersję Javy. Też o tym było, poszukaj.
    Z którąś wersją Fortis ma problemy.

    Ciekawe czy kiedyś się tym przejmą... Ale i tak ich
    lubię ;P.

    Szy.