  • 31. Data: 2011-03-23 15:51:55
    Temat: Re: Płacę z Allegro i kk - problemy?
    Od: Maseł <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-03-23 11:51, xbartx pisze:

    > Zadzwoniłem do Polbanku i sprawa wygląda tak. Jest blokada z PayU (czyli
    > Allegro) z 14.03.2011 ale nie ma do dzisiaj obciążenia. W Allegro mam
    > "anulowano" a w Polbanku będzie to wisieć 30 dni, no chyba że dostarczę
    > dowód np z terminala, że transakcja nie przeszła lub jest anulowana.
    > Jednym słowem jakbym próbował zapłacić kilka razy np 500 pln to można się
    > ładnie ugotować, jeżeli karta nie ma wysokiego limitu.

    Dokladnie

    Zakladaja blokade, a pozniej nie potwierdzaja, ze transakcja
    zrealizowana. Do Twojego Polbanku dorzucam mBank i BZWBK. Wszedzie taka
    sama odpowiedz od banku - "jest blokada, brak potwierdzenia, wiec
    blokada sobie powisi"

    Pozdro

    Maseł

  • 32. Data: 2011-03-23 17:10:10
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > W moim przypadku, 16, 40, 200, 4500 - wszystkie po kilka prob, roznymi
    > kartami, wszystkie anulowane

    no to masz inaczej niż ja, płaciłem już PzA kk Polbanku, Aliora, BZWBK i
    KISem...szybkość zaakceptowania płatności była powiązana z wysokością kwoty

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 33. Data: 2011-03-23 17:16:47
    Od: Maseł <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-03-23 18:10, RobertS pisze:

    > no to masz inaczej niż ja, płaciłem już PzA kk Polbanku, Aliora, BZWBK i
    > KISem...szybkość zaakceptowania płatności była powiązana z wysokością kwoty

    Pytanie zasadnicze - KIEDY?
    Obecna sytuacja (klopoty z akceptacja) - to jakies ostatnie 2 tygodnie.
    Wczesniej bez problemu (poza podobnym incydentem w listopadzie, ale po
    kilku reklamacjach - "sie poprawilo").

    Pozdro

    Maseł

  • 34. Data: 2011-03-23 17:31:03
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 23.03.2011 16:49, Maseł wrote:

    > W moim przypadku, 16, 40, 200, 4500 - wszystkie po kilka prob, roznymi
    > kartami, wszystkie anulowane

    A może problem jest z Twoją nazwą użytkownika. Nie próbowałeś wcześniej
    kupować/sprzedawać czegoś przez PzA z kosztami przesyłki rażąco wyższymi
    od ceny przedmiotu (czyt. wypłacać gotówki z KK przez PzA)?

  • 35. Data: 2011-03-23 17:46:21
    Od: "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl>

    To było pod koniec ubiegłego roku,

    MichalL

  • 36. Data: 2011-03-24 08:36:08
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 23 Mar 2011 16:51:55 +0100, Maseł napisał(a):

> [...]
    > zrealizowana. Do Twojego Polbanku dorzucam mBank i BZWBK. Wszedzie taka
    > sama odpowiedz od banku - "jest blokada, brak potwierdzenia, wiec

    Ja dorzucę coś świeżego - tym razem Mille:

    8,00 zł 58,00 zł Anulowana 2011-03-23 23:24:39

    Sprawa już naprawdę zaczyna mnie wkurzać, bo przez opieszałość i
    niedbalstwo Allegro, te blokady wiszą później ileś na karcie (np w
    Polbanku według partyline 30 dni) i blokują po prostu środki. Powoli
    zastanawiam się gdzie to można zgłosić aby ktoś się im bliżej
    przyglądnął, bo mam wrażenie że status monopolisty już im całkiem do
    głowy uderzyły i robią co chcą.

    --
    xbartx

  • 37. Data: 2011-03-24 09:06:55
    Od: luc <b...@g...net>

    On 23 Mar, 15:27, luc <b...@g...net> wrote:

    > Blokady sprawdzisz na infolinii. Możliwe, że też są widoczne na mini
    > wyciągu z bankomatu Polbanku. Jak nie zapomnę, to podejdę dziś i
    > zrobię taki, by to sprawdzić...

    Odpowiem sam sobie - blokady z transakcji terminalowych są widoczne na
    mini wyciągu. Jak jest z transakcjami internetowymi - tego nie wiem,
    jak coś kupię na allegro, to sprawdzę ;-)

    pzdrwm
    luc

  • 38. Data: 2011-03-24 09:10:44
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 23 Mar 2011 18:31:03 +0100, XYZ napisał(a):

    > A może problem jest z Twoją nazwą użytkownika. Nie próbowałeś wcześniej
    > kupować/sprzedawać czegoś przez PzA z kosztami przesyłki rażąco wyższymi
    > od ceny przedmiotu (czyt. wypłacać gotówki z KK przez PzA)?

    Ja nigdy tego nie robiłem i tak jak napisałem - do pewnego momentu
    działało to szybko, powiedzmy jak Paypal a od pewnego czasu nie działa to
    praktycznie wcale i generuje tylko blokady na koncie, które ograniczają
    limit karty.

    --
    xbartx

  • 39. Data: 2011-03-24 12:27:11
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > zastanawiam się gdzie to można zgłosić aby ktoś się im bliżej
    > przyglądnął, bo mam wrażenie że status monopolisty już im całkiem do

    kupiłem, zapłaciłem przez PzA (kk Polbanku) i całość trwała może 2 min.

    u mnie działa teoria, że małe kwoty przechodzą od razu, a większe
    (czasem) po kilku godzinach

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 40. Data: 2011-03-24 13:12:28
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 24 Mar 2011 13:27:11 +0100, RobertS napisał(a):

    > kupiłem, zapłaciłem przez PzA (kk Polbanku) i całość trwała może 2 min.
    >
    > u mnie działa teoria, że małe kwoty przechodzą od razu, a większe
    > (czasem) po kilku godzinach

    A ile to są u Ciebie małe kwoty? Do ilu?

    --
    xbartx