  • 11. Data: 2011-10-29 17:49:15
    Temat: Re: Płacę z aliorem i KK
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    On Sat, 29 Oct 2011 19:14:55 +0200, Przemyslaw Kwiatkowski wrote:

    > Nie wierzę, to nie możliwe... Zważywszy, że kartę można nadpłacić
    > dowolnie dużą kwotą, a potem natychmiast wypłacić przez BC, to...

    No więc znów, sięgając do regulaminu (Zasady premiowania CashBack i inne
    promocje dla poszczególnych rodzajów kart płatniczych) -- tak:

    - zwrot przysługuje od Transakcji (par. 4 ust. 1), z wyłączeniem operacji
    bezgotówkowych będących przelewem z rachunku karty kredytowej (par. 1 pkt
    14 lit. b)

    - a skoro "Płacę z Alior Bankiem" to coś innego, niż przelew, to na bank
    nie jest wyłączony w par. 1 pkt 14 lit. b.

    Musiałbym poszukać wyciągu, na którym mam taką operację (jakoś mi się nie
    chce tak płacić, wolę normalnie wklepać numer karty) i sprawdzić wysokość
    zwrotu.

    --
    pozdrawiam, Olgierd

  • 12. Data: 2011-10-29 18:38:22
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2011-10-29 16:43, Olgierd pisze:

    > Par. 1 pkt 20 regulaminu kart płatniczych (choć redakcja tej normy jest
    > co najmniej dziwna) plus par. 13 ust. 13.3 pkt 2, gdzie "Płacę z Alior
    > Bankiem" traktowane jest jako coś odrębnego od przelewów z karty w ciężar
    > rachunku karty.
    >
    > No ale fakt: ja mam wszystkie przelewy z karty gratis.

    jeśli masz wszystkie przelewy z karty darmowe
    to może i dlatego nie pobierają u ciebie prowizji za placę z aliorem
    czort ich wie, patrząc na regulamin wydaję się, że prowizji nie powinno
    być, ale z drugiej strony jak potraktują to jako przelew z karty to
    dowalą prowizję

    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 13. Data: 2011-10-29 19:25:31
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

> [...]
    > rachunku karty.
    >
    > No ale fakt: ja mam wszystkie przelewy z karty gratis.

    sprawdziłem organleptycznie, niestety jestem parę złoty biedniejszy ;-(

    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 14. Data: 2011-10-29 19:30:31
    Od: Paulina Bednarska <p...@g...com>

    On 29 Paź, 19:14, Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl> wrote:

    > Nie wierzę, to nie możliwe... Zważywszy, że kartę można nadpłacić
    > dowolnie dużą kwotą, a potem natychmiast wypłacić przez BC, to... :-)
    >
    > --
    > MiCHA

    Jakiś czas temu przelałam drobną kwotę przez bluecash z rachunku karty
    kredytowej i zostałam obciążona prowizją.

  • 15. Data: 2011-10-31 07:41:43
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 28 Paź, 13:45, lolekanabolek <l...@g...com>
    wrote:
    > Witam
    > Czy przy kombinacji Płacę z Aliorem z KK aliora będzie pobrana 3% jak za
    > przelew z KK??

    Korzystajac z podobnej opcji ( nie identycznej) w BZWBK i placac z
    konta KK, na wyciagu mialem pobrane 2% jak za przelew z karty.

    Poniewaz dla platnosci Przelew24-BZWBK sprzedawca dawal 20% rabatu,
    to i tak mi sie jeszcze oplacalo - w innym przypadku bym sie nieco
    wkurzyl.