  • 1. Data: 2003-04-24 18:39:06
    Temat: Płacenie kartą Inteligo
    Od: "olo" <k...@t...usunto.pl>

    ktos odnotowal jakies problemy wczoraj i dziś ?

    płaciłem sobie jak zwykle (ostatnio 18.04 było wszystko ok) a tu sie
    dowiedziałem że są problemy z informacją o mojej karcie

    wczoraj próbowałem parę razy - skutek żaden ,
    pomoc inteligo powiedziała że nie notowała żadnych problemów z płatnościami
    i żebym spróbował jeszcze raz
    w końcu wziąłem ekartę mBanku i poszło bezproblemowo

    dzisiaj miałem dokładnie to samo !
    karta Inteligo nie działa, pomoc twierdzi że u nich wszystko ok, karta
    mBanku działa od ręki

    dziwne o tyle że tą kartą inteligo sporo płaciłem i przeważnie działało

  • 2. Data: 2003-04-24 19:56:38
    Temat: Re: Płacenie kartą Inteligo
    Od: "tompus" <t...@p...onet.pl>

    > karta Inteligo nie działa, pomoc twierdzi że u nich wszystko ok,

    Potwierdzam, wczoraj chciałem zapłacić za zakupy w Merlinie - dwukrotnie
    otrzymałem komunikat o braku połączenia Centrum Autoryzacji z bankiem,
    przy trzeciej próbie wynik autoryzacji był negatywny. Kasa na koncie
    była, kartą już płaciłem. Oczywiście "u nas wszystko działa, to nie
    nasza wina" :)

    --
    Pzdr.
    Wojtek

  • 3. Data: 2003-04-25 04:37:05
    Od: "XYZ" <x...@p...pl>

    Użytkownik "olo" <k...@t...usunto.pl> napisał w wiadomości
    > ktos odnotowal jakies problemy wczoraj i dziś ?
    >
    > płaciłem sobie jak zwykle (ostatnio 18.04 było wszystko ok) a tu sie
    > dowiedziałem że są problemy z informacją o mojej karcie

    Tak, wczoraj eCARD też nie autoryzwał Inteligo.

    Kuba

  • 4. Data: 2003-04-25 06:25:06
    Od: "Paweł" <n...@N...pl>

    Użytkownik "olo" <k...@t...usunto.pl> napisał w wiadomości
    > płaciłem sobie jak zwykle (ostatnio 18.04 było wszystko ok) a tu sie
    > dowiedziałem że są problemy z informacją o mojej karcie

    3 tygodnie temu płacac za zakupy w supermarkecie terminal nie mógł
    autoryzowac karty Inteligo. Musiałem zostawic zakupy przy kasie i pobieglem
    do bankomatu - wyplacil chetnie ale pobral 4.50.
    Parę dni pozniej na stacji neste musialem kilka razy wkladac te sama karte
    az wreszcie automat zgodzil sie ja przyjac.
    Moze sie troche obdrapała i nie każdy czytnik sobie z nią radzi.
    Ktos juz kiedys pisal o kiepskiej jakosci tych kart.

    Paweł

  • 5. Data: 2003-04-25 14:59:27
    Od: "Marcin Wirkus" <m...@n...com>

> [...]
    > Moze sie troche obdrapała i nie każdy czytnik sobie z nią radzi.
    > Ktos juz kiedys pisal o kiepskiej jakosci tych kart.

    to samo z dwoch automatow na neste w slupsku to jeden w ogóle nie czyta int
    a drugi czasami sie buntuje cos chyba karty sa felerne

    Marcin Wirkus

    [ turystyka: www.nadmorzem.com ]
    [ turystyka biznesowa: www.konferencje.net ]
    [ poligrafia i strony www: www.ope.pl ]
    [ skontaktuj się z nami: info@(xxx)nadmorzem.com ]
    [ tel. +48 609 167 595, Gadu Gadu: 1122902 ]

  • 6. Data: 2003-04-25 20:13:31
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Marcin Wirkus" <m...@n...com> napisał w wiadomości

    > to samo z dwoch automatow na neste w slupsku to jeden w ogóle nie czyta
    int
    > a drugi czasami sie buntuje cos chyba karty sa felerne

    A zamówcie se nowe. Kosztują całe 1,59 PLN. :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782