  • 1. Data: 2002-10-20 17:58:57
    Temat: Płacenie przez Internet
    Od: "Pavlo" <p...@w...pl>

    Witam
    Posiadam konto Inteligo. Czy jak dokonam płatności w Internecie za pomocą
    karty , kwota transakcji od razu jest blokowana na moim rachunku ? Dokonałem
    płatności w piatek, przyszedł mi SMS potwierdzający płatność kartą
    (potrącona została 1 zł), ale żadne środki nie zostały zablokowane na
    koncie. Tak ma być?

  • 2. Data: 2002-10-20 18:04:21
    Temat: Re: Płacenie przez Internet
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:aouqsa$p9v$1@news.tpi.pl, Pavlo wrote:
> [...]
    > potwierdzający płatność kartą (potrącona została 1 zł), ale żadne
    > środki nie zostały zablokowane na koncie. Tak ma być?

    Moze tak byc. Np. w USA wolno im dopiero pobierac przy wysylce.

  • 3. Data: 2002-10-20 18:05:21
    Od: "krab" <_...@h...pl___>

    Użytkownik "Pavlo" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > płatności w piatek, przyszedł mi SMS potwierdzający płatność kartą
    > (potrącona została 1 zł), ale żadne środki nie zostały zablokowane na

    czesto tak jest ze przed wlasciwa operacja obciazenia konta - dokonywane
    jest probne obciazenie a 1 czegos tam (np 1 zl), to 1 zl zniknie a pojawi
    sie wlasciwe obciazenie (zapewne w poniedzialek)

  • 4. Data: 2002-10-20 18:27:39
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > czesto tak jest ze przed wlasciwa operacja obciazenia konta - dokonywane
    > jest probne obciazenie a 1 czegos tam (np 1 zl), to 1 zl zniknie a pojawi
    > sie wlasciwe obciazenie (zapewne w poniedzialek)

    A po co takie kombinacje i od czego to zależy ?

    Pix

  • 5. Data: 2002-10-21 08:16:57
    Od: "neex" <n...@k...wytnijtochip.pl>

    Użytkownik "pix" <p...@w...pl> napisał

    > A po co takie kombinacje i od czego to zależy ?

    Sprawdzaja czy karta nie jest zablokowana/niewazna itp.

    Pzdr
    --
    neex
    http://mopi.pl