  • 1. Data: 2007-07-10 18:06:49
    Temat: Placil ktos eKarta mBanku w walutach zagranicznych? Da sie?
    Od: Michał Gwiazdowski <mihiber@wUSUŃT0p.pl>

    Witam,

    chcę coś zamówić z tego sklepu: http://www.vaimusic.com/index.htm
    mam taką kartę: http://mbank.com.pl/oferta/karty/ekarta.html

    ktoś: http://tomasz.topa.pl/karty-wirtualne-ekarta-netkrta
    .html
    twierdzi, że się da. Macie jakieś doświadzczenia? Da się zapłacić za
    transakcję dolarową eKartą mBanku?

    Pytam, bo żeby zapłacić ta kartą muszę specjalnie przelać kasę na konto. A
    jak się nie da to potem przelewać z powrotem (bo gotówki z mBanku nie
    wyciągnę, karty bankomatowej nie mam i nie chcę).

    dzięki,
    mg

  • 2. Data: 2007-07-11 12:56:21
    Od: Piotr Miller <g...@g...pl>

    Michał Gwiazdowski pisze:

> [...]
    > A jak się nie da to potem przelewać z powrotem (bo gotówki z mBanku nie
    > wyciągnę, karty bankomatowej nie mam i nie chcę).

    Nie wiem jak w przypadku tego sklepu ale o ile dobrze pamiętam, to udało
    mi się zapłacić tą kartą w zagranicznych sklepach (chyba w Amazonie).
    Teraz mam KK i z eKarty już dosyć dawno zrezygnowałem.

  • 3. Data: 2007-07-11 14:05:09
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Michał Gwiazdowski" <mihiber@wUSUŃT0p.pl> wrote in message
> [...]
    > jak się nie da to potem przelewać z powrotem (bo gotówki z mBanku nie
    > wyciągnę, karty bankomatowej nie mam i nie chcę).

    da sie. Jak każdą zwykłą kartą.

  • 4. Data: 2007-07-11 16:15:41
    Od: RS <r...@t...pl>

    Michał Gwiazdowski pisze:
> [...]
    .html
    > twierdzi, że się da. Macie jakieś doświadzczenia? Da się zapłacić za

    Bezproblemowo. Płacę w euro w Betamax i do tej pory nie miałem
    problemów. A visa jest rozliczana w dolarach to już tym bardziej :)

    R.S.

  • 5. Data: 2007-07-12 21:24:04
    Od: Michał Gwiazdowski <mihiber@wUSUŃT0p.pl>

    Użytkownik "RS" <r...@t...pl> napisał w wiadomości

    > Bezproblemowo. Płacę w euro w Betamax i do tej pory nie miałem
    > problemów. A visa jest rozliczana w dolarach to już tym bardziej :)

    Dziękuję za wszystkie odpowiedzi - dało się. Jedynym minusem jest żałosny
    limit eKarty (500pln), co przy zakupach kilku płyt oznacza że trzeba robić
    zakupy na raty.

  • 6. Data: 2007-07-17 20:17:24
    Od: RS <r...@t...pl>

    Michał Gwiazdowski pisze:

    > Dziękuję za wszystkie odpowiedzi - dało się. Jedynym minusem jest
    > żałosny limit eKarty (500pln), co przy zakupach kilku płyt oznacza że
    > trzeba robić zakupy na raty.
    A od czego party-line? Dzwonisz z poleceniem jednorazowego zwiększenia
    limitu i po kłopocie. Tylko nie wiem czy jest to bezpłatne czy nie.

    R.S.

  • 7. Data: 2007-07-17 20:36:04
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Tue, 17 Jul 2007 22:17:24 +0200, RS wrote:

    > A od czego party-line? Dzwonisz z poleceniem jednorazowego zwiększenia
    > limitu i po kłopocie. Tylko nie wiem czy jest to bezpłatne czy nie.

    Wygląda na to, że płatne 2 PLN:
    <http://www.mbank.com.pl/przewodnik/oplaty-pelne-1.h
    tml#A11>

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 8. Data: 2007-07-17 21:50:56
    Od: "Krzysztofsf " <k...@g...pl>

    Marcin Mokrzycki <m...@p...pl> napisał(a):

    > Wygląda na to, że płatne 2 PLN:
    > <http://www.mbank.com.pl/przewodnik/oplaty-pelne-1.h
    tml#A11>

    Money.pl niekredytowa jest jednak lepsza i tansza do takich historii - tyle, ze jak
    ktos nie ma konta w bzwbk, to musi poczekac, az przelane pieniadze wejda na konto
    karty, zeby moc nia placic.