  • 1. Data: 2004-10-20 10:55:48
    Temat: Plan kont na wlasnym rachunku bankowym - Gdzie?
    Od: "Stefan" <s...@p...onet.pl>

    Witam,

    Chciałbym sobie podzielic wlasny rachunek bankowy na
    kilka/kilkanascie "subrachunkow", dokladnie tak jak robi sie to w firmach w
    programach finansowo ksiegowych.

    Np. mialbym konto glowne, gdzie dokonywalo by sie transakcji oraz konta
    specjalistyczne:

    1. Emerytura
    2. Wakacje
    3. Samochod
    4. Szkola
    5. Mieszkanie
    itp itd.

    Czyli tak w mBanku jest eKonto i eMax, chcialbym miec wiecej mozliwosci
    rozbicia.

    Czy jakis bank cos takiego oferuje?

    Stefan

  • 2. Data: 2004-10-20 11:01:18
    Temat: Re: Plan kont na wlasnym rachunku bankowym - Gdzie?
    Od: "Bogusz" <b...@p...onet.pl>

    > Czy jakis bank cos takiego oferuje?

    Tak - Inteligo.

  • 3. Data: 2004-10-20 11:01:54
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    On 2004-10-20 12:55, Stefan wrote:
    > Witam,

    [...]

    > Czyli tak w mBanku jest eKonto i eMax, chcialbym miec wiecej mozliwosci
    > rozbicia.
    >
    > Czy jakis bank cos takiego oferuje?

    1. Inteligo - tu nawet mozesz miec nazwy
    2. Prawie na pewno ING + kilka(naście) OKO - ale tu się upewnij - tu nie
    stety nie będziesz miał własnych nazw.

    KJ

  • 4. Data: 2004-10-20 11:02:49
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    On 2004-10-20 13:01, Kamil Jońca wrote:

> [...]
    >>

    > 1. Inteligo - tu nawet mozesz miec nazwy
    > 2. Prawie na pewno ING + kilka(naście) OKO - ale tu się upewnij - tu nie

    A sorry. Jeśli to miałoby być konta rozliczeniowe to tylko inteligo.

  • 5. Data: 2004-10-20 13:22:28
    Od: Human Being <p...@p...onet.pl>

    Stefan wrote:

> [...]
    > 5. Mieszkanie
    > itp itd.
    >
    > Czyli tak w mBanku jest eKonto i eMax, chcialbym miec wiecej mozliwosci

    Jestem pewien, że takie możliwości (z kont dostępnych przez Internet)
    oferuje tylko inteligo. Co z resztą napisali już moi przedpiścy ;-) To
    dobre i wygodne, choć nie najtańsze, konto. Służy mi jako konto wspóle
    i do płacenia wszelkich rachunków. Dzięki serwisowi SMS-owemu nigdy
    nie spóźniam się z płatnościami rachunków. Polecam.

    --
    Pozdrawia P.I.T.E.R,
    Person Intended for Troubleshooting and Efficient Repair

  • 6. Data: 2004-10-20 14:48:57
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    20 Oct 2004 12:55:48 +0200, w <3...@n...onet.pl>,
    "Stefan" <s...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Czy jakis bank cos takiego oferuje?

    Idealne do twoich celów będzie Inteligo.