  • 1. Data: 2011-02-03 19:52:31
    Temat: Platforma R-Dealer
    Od: Tomek z Wawy <t...@t...pl>

    Czy ktoś z Was korzysta z platformy R-Dealer i mógłby się podzielić
    wrażeniami - konkretnie to jakie właściwie kursy tam obowiązują i jak
    to w ogóle się odbywa? Nie ma to żadnego demo, w Premium koncie jest
    niby za darmo, ale nie wierzę, że bank wymienia waluty w dowolnym
    momencie po kursie forexowym bez żadnych opłat.

  • 2. Data: 2011-02-03 20:28:37
    Temat: Re: Platforma R-Dealer
    Od: " jk" <j...@g...pl>

    Tomek z Wawy <t...@t...pl> napisał(a):

    > Czy kto=B6 z Was korzysta z platformy R-Dealer i m=F3g=B3by si=EA podzieli=
    > =E6
    > wra=BFeniami - konkretnie to jakie w=B3a=B6ciwie kursy tam obowi=B1zuj=B1 i=
    > jak
    > to w og=F3le si=EA odbywa? Nie ma to =BFadnego demo, w Premium koncie jest
    > niby za darmo, ale nie wierz=EA, =BFe bank wymienia waluty w dowolnym
    > momencie po kursie forexowym bez =BFadnych op=B3at.

    Oczywiście, że nikt nie wymienia po forexie w żadnej z bankowych platform. Każdy
    klient indywidualnie albo grupowo ma ustalone określone marżowe widełki.

  • 3. Data: 2011-02-03 21:20:53
    Od: Tomek z Wawy <t...@t...pl>

    On 3 Lut, 21:28, " jk" <j...@g...pl> wrote:

    > Oczywi cie, e nikt nie wymienia po forexie w adnej z bankowych platform. Ka dy
    > klient indywidualnie albo grupowo ma ustalone okre lone mar owe wide ki.

    A widziales moze to cudo w praktyce i jakie widelki wchodza w gre przy
    niewielkich obrotach?

  • 4. Data: 2011-02-04 06:12:47
    Od: " jk" <j...@g...pl>

    Tomek z Wawy <t...@t...pl> napisał(a):

    > A widziales moze to cudo w praktyce i jakie widelki wchodza w gre przy
    > niewielkich obrotach?

    Sam sobie odpowiedziałeś. Niewielkie obroty = wymieniasz z dużą różnicą od
    forexu. "Dużą" to pojęcie względne, bo i tak kurs powinien być bardzo dobry.

    Banki mogą ręcznie sterować widełkami, dostosowywać je, a później zmieniać, dla
    danego klienta.

  • 5. Data: 2011-02-04 14:23:32
    Od: " Eric" <b...@g...pl>

    Tez jestem ciekaw jak to dziala szkoda, ze nie dali demo.

    Moze sobie aktywuje skoro jest bezplatnie, ale z tego co sie dowiedzialem to
    aktywacja tylko przez doradce, a z nim to sie trzeba specjalnie umawiac, wiec
    predko pewnie tego nie zrobie :-(

  • 6. Data: 2011-02-04 14:46:43
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Fri, 04 Feb 2011 14:23:32 +0000, Eric napisał(a):

> [...]
    > dowiedzialem to aktywacja tylko przez doradce, a z nim to sie trzeba
    > specjalnie umawiac, wiec predko pewnie tego nie zrobie :-(

    Można też chyba przez telefon ale tylko w jakiś określonych godzinach za
    dnia typu 10-17 czy jakoś tak.

    --
    xbartx

  • 7. Data: 2011-02-04 15:47:20
    Od: Tomek z Wawy <t...@t...pl>

    On 4 Lut, 15:23, " Eric" <b...@g...pl> wrote:
> [...]
    > aktywacja tylko przez doradce, a z nim to sie trzeba specjalnie umawiac, wiec

    Jak byś był tak miły i jeszcze nie zapomniał się podzielić wrażeniami
    to byłbym wdzięczny :)