  • 121. Data: 2009-04-05 10:16:47
    Temat: Re: Płatne hasła papierowe w mBanku
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-04-05, Szymon <n...@o...pl> wrote:
    > Tak, jednym kliknięciem. Puknij się. Za chwilę dojdziesz do wniosku, że w
    > mBanku w ogóle nie ma takich sytuacji.

    Nie. Za to dojdę do wniosku, że żadne indywidualne konto do takich
    operacji nie jest przeznaczone i nie ma ułatwień w tym celu. Kropka.

    > Tymczasem puszczanie samego Killera to 10 przelewów po rząd nie tak
    > dawno było, aby uniknąć belki. A znam osoby, które puszczały na
    > połowę rodziny z uwagi na limit 10000. Zgłupieć było można od
    > tych smsów.

    No jak wiadomo, robi się to codziennnie. :)

    > Nie wspominając już o tym, że cała operacja zajmowała
    > więcej czasu. Hasła papierowe są zdecydowanie szybsze. SMS jeszcze musi
    > dojść, co wbrew pozorom nie zawsze było natychmiastowe.

    No i? Ja nie czepiam się tego argumentu tylko stwierdzenia, że mbank
    jest do płatności masowych. Nadal twierdzę, że nie a do dyskusji
    SMS/kartka to sie nawet nie włączam. Naprawdę chcesz mnie przekonać,
    że paru nieszkodliwych dziwaków którzy spędzają czas na tego
    rodzaju akcjach to norma?

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 122. Data: 2009-04-05 11:10:22
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    Nie wiem co o tym sądzić... zapewne niebawem się przekonamy :) Ale dla
    mnie zamówienie (a tego tyczy się wprowadzona opłata) to nie to samo co
    otrzymanie (a to ma miejsce przy automacie) :)

    I będzie się pojawiać na stronie, że wysłane np. w styczniu, a do tej pory
    nie dostałem.
    Więc chcąc, nie chcąc muszę zamówić kolejną, płatną.
    Zaczynają lecieć w trąbę !
    WOJO

  • 123. Data: 2009-04-05 11:12:37
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Sat, 4 Apr 2009 15:13:58 +0200, MK wrote:

    > Ale to co innego niz podniesienie oprocentowania :). Sytuacja polepszy sie o
    > tyle, ze sie nie pogorszy. Inaczej wszyscy klienci by musiei zaplacic za
    > podwyzke, ktorej dokonala PP.

    To zapewniają przede wszystkim klienci ze starym mPlanem ;-)

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 124. Data: 2009-04-05 11:42:36
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Tristan <n...@s...pl> writes:

    > A co mi przeszkadza dorobić sobie po zdjęciu i używać dorobionych, a
    > właściwe trzymać w sejfie dla zaspokojenia OWU?

    Jasne, zwlaszcza w przypadku immobilizera w kluczyku, inna sprawa ze nie
    wiem jak ktos chcialby rozpoznac "dorobiony" kluczyk od "oryginalnego".
    --
    Krzysztof Halasa

  • 125. Data: 2009-04-05 12:32:00
    Od: Sławomir Szyszło <s...@C...pl>

    Dnia Sat, 04 Apr 2009 17:56:08 +0200, "r...@k...pl" <r...@k...pl>
    wklepał(-a):

    >Chyba kpisz. Spróbuj sobie wysłać przelew korzystając z telefonu przy
    >otrzymywaniu sms. Z różnych modeli, a przestaniesz gadać bzdury.

    Szczególnie łącząc się do Internetu przez GPRS w telefonie. Powodzenia w
    oczekiwaniu na SMS. :)

    --
    Sławomir Szyszło

  • 126. Data: 2009-04-05 15:52:58
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z niedziela 05 kwiecień 2009 11:49
    (autor MarcinF
    publikowane na pl.biznes.banki,
    wasz znak: <gr9vb0$8p1$1@nemesis.news.neostrada.pl>):

    > a zastanawiales sie po co w ogole uzywa sie hasel jednorazowych ?

    No żeby ktoś, kto podejrzy hasło głównie nie mógł se dowolnie przelać gdzieś
    do Peru.

    > login i haslo moze byc przechwycone przez prostego trojana,

    To trzeba nie mieć prostego trojana.

    > jezeli lista mialaby byc przeslana przez kanal internetowy
    > to tez zostanie przechwycona i cale to zabezpeczenie traci sens

    No ale to była odpowiedź na ,,ja sobie przepisuję i trzymam w
    kompie/komórce''.

    --
    Tristan

  • 127. Data: 2009-04-05 16:23:42
    Temat: Re: Platne hasla papierowe w mBanku
    Od: Filip <f...@N...gazeta.pl>

    kashmiri pisze:
    > Filip <f...@N...gazeta.pl> had the courage to write:
    >
    > Dochodza tylko w godzinach pracy tlumaczy?
    >
    > k.
    :)
    Nie, po prostu wcale nie dochodzą. Choć nadawca otrzymuje raport o
    doręczeniu...

  • 128. Data: 2009-04-05 18:02:09
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> napisał w
    wiadomości news:gr5fu9$qt4$1@news.interia.pl...
    > Od pierwszego czerwca br. mBank wprowadza opłatę w wysokości 5 zł za
    > zamówienie papierowej listy haseł jednorazowych za pośrednictwem serwisu
    > transakcyjnego.
    >
    > Źródło:
    > http://www.mbank.pl/blog/artykul.html?id=367
    >
    > Komentarz jest chyba zbędny.

    tyle ględzenia to może pomóżcie bankowi zmienić decyzję
    czy to trudno, zrobić przelew nie robiąc go a tylko co chwilę zmieniając?

    ale jak odniesie to odwrotny skutek to nie miejcie pretensji do mnie ;p
    hint płatne kody sms

  • 129. Data: 2009-04-05 18:23:00
    Od: "kashmiri" <x...@g...com>

    Filip <f...@N...gazeta.pl> had the courage to write:
    > :)
    > Nie, po prostu wcale nie dochodzą. Choć nadawca otrzymuje raport o
    > doręczeniu...

    No żartowałem. A tak naprawdę to nie miałem problemu z dochodzeniem SMSów do
    Chin (China Unicom) w czasie rzeczywistym - ale z sieci pakistańskiej. Może
    cenzurują tylko zgniłych kapitalistów, a nie zaprzyjaźnione kraje?

    k.

  • 130. Data: 2009-04-05 18:26:20
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    > W odpowiedzi na pismo z piątek 03 kwiecień 2009 19:25

    > Ano. Każdy rozsądny powie ,,wreszcie''. Nie sądzę, żeby duży odsetek
    > klientów mBanku nie miał telefonu. A koszt wydawania list dla dinozaurów
    > przechodzi na klienta. Pewnie uznali, że nie opłaca się utrzymywać linii
    > produkcyjnej z powodu promila antytelefonowców.

    A myślisz, że sms-y bank ma za darmo? Większość banków za kolejny sms w
    m-cu (po przekroczeniu darmowej puli) każe sobie płacić po kilkadziesiąt
    groszy.
    Co powiesz gdy mBank za jakiś czas też tak zacznie robić?
    Ja na wszelki wypadek zamówię sobie 5 list.