  • 1. Data: 2009-09-08 12:06:05
    Temat: Platnosc KK Alior bez czekania :)
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Narzekałem na grupie, że moja KK Aliora nie chodzi
    offline tylko ZAWSZE czeka na autoryzację (a płacę sporo
    także na małe kwoty).
    Dzisiaj spotkała mnie niespodzianka, pierwszy raz
    płatność poszła offline, a na wydruku w miejscu
    kodu autoryzacji (3)(F) :)

    a.

  • 2. Data: 2009-09-08 12:07:15
    Temat: Re: Platnosc KK Alior bez czekania :)
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 08 Sep 2009 12:06:05 +0000, Wemif napisał(a):

> [...]
    > Dzisiaj spotkała mnie niespodzianka, pierwszy raz płatność poszła
    > offline, a na wydruku w miejscu kodu autoryzacji (3)(F) :)

    No ja wczoraj też byłem mile zaskoczony, bo w rossmannie dostali nowy
    terminal i także 3F a kwota >20 pln :)

    Xenocide

  • 3. Data: 2009-09-08 17:47:14
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Dzisiaj spotkała mnie niespodzianka, pierwszy raz
    > płatność poszła offline, a na wydruku w miejscu
    > kodu autoryzacji (3)(F) :)

    gdzie płaciłeś?

    offline płaciłem w sklepie Ikea, ale <20 zł

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 4. Data: 2009-09-08 19:41:56
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    RobertS <b...@x...pl> wrote:

    > gdzie płaciłeś?

    Ten jedyny Offline to była Chata Polska, na 11zł. (kupowiałem
    w niej z 5 razy w ciągu miesiąca na takie kwoty, ale dziś
    pierwszy raz było offline - więc coś się zmieniło).
    a.

  • 5. Data: 2009-09-08 20:44:07
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Tue, 08 Sep 2009 19:41:56 +0000, Wemif napisał(a):

    > Ten jedyny Offline to była Chata Polska, na 11zł. (kupowiałem w niej z 5
    > razy w ciągu miesiąca na takie kwoty, ale dziś pierwszy raz było offline
    > - więc coś się zmieniło).

    Mi się ostatnio częściej trafia, jakiś miesiąc temu nawet 94 złote u
    weteryniarza.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis ==> http://olgierd.bblog.pl

  • 6. Data: 2009-09-09 15:05:10
    Od: xbartx <r...@g...com>

    On Sep 8, 2:06 pm, w...@a...pl (Wemif) wrote:
> [...]
    > także na małe kwoty).
    > Dzisiaj spotkała mnie niespodzianka, pierwszy raz
    > płatność poszła offline, a na wydruku w miejscu

    Dziwnie natomiast wygląda to w Piotr i Paweł czyli Elavon. Po zmianie
    okresu rozliczeniowego czyli de facto karty, pierwsza transakcja
    poszła na bank online, bo czekałem zdecydowanie dłużej niż zwykle i
    transakcję od razu widziałem w blokadach na www. To było wczoraj.
    Dzisiaj robiłem zakupy w tym samym sklepie i już poszło offline czyli
    po wklepaniu PINu od razu wydruk z terminala i transakcji nie widać
    przez www w blokadach. Co więcej wczoraj było to około 9pln a dzisiaj
    15. Ciekawie czy dzieje się to na poziomie całego Evalon czy w obrębie
    jednego sklepu, tudzież terminala?

    --
    xbartx

  • 7. Data: 2009-09-10 10:46:25
    Od: xbartx <b...@h...net>

> [...]

    > Dzisiaj spotkała mnie niespodzianka, pierwszy raz płatność poszła
    > offline, a na wydruku w miejscu kodu autoryzacji (3)(F) :)

    Dzisiaj w empiku, przez lekkie roztargnienie, dwie transakcję świeżą kk
    (>10 i <10). Dwa razy kod autoryzacji (3) bez F, ale poszło offline, bo
    nie widzę ich przez www.

    Xenocide

  • 8. Data: 2009-09-10 22:01:46
    Od: Ra <a...@a...com>

    Wemif pisze:
> [...]
    > także na małe kwoty).
    > Dzisiaj spotkała mnie niespodzianka, pierwszy raz
    > płatność poszła offline, a na wydruku w miejscu

    mi to się chyba nigdy nie przytrafiło (citi), szcz denerwujące jest
    czekanie w miejscu gdzie jem lunch
    mają terminale z nalepką polbanku działające bezprzewodowdo i wogóle
    chyba po gsm i działą to tragicznie wolno. Jak działa bo często wogóle
    nie działa

  • 9. Data: 2009-09-11 05:27:47
    Od: xbartx <r...@g...com>

    On Sep 11, 12:01 am, Ra <a...@a...com> wrote:

> [...]
    > mają terminale z nalepką polbanku działające bezprzewodowdo i wogóle
    > chyba po gsm i działą to tragicznie wolno. Jak działa bo często wogóle

    Jak miałem kartę sziti to chyba nigdy mi się nie przytrafiło, że jakaś
    transakcja przeszła offline, także nie masz co liczyć na takie cuda ;)

    --
    xbartx

  • 10. Data: 2009-09-11 06:45:31
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Thu, 10 Sep 2009 22:27:47 -0700, xbartx napisał(a):

    > Jak miałem kartę sziti to chyba nigdy mi się nie przytrafiło, że jakaś
    > transakcja przeszła offline, także nie masz co liczyć na takie cuda

    Pewnie miałeś jeszcze bezczipą, one nie chodzą. Teraz testuję zczipą --
    ale jeszcze się nie trafiło.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd