  • 11. Data: 2009-09-11 06:58:24
    Temat: Re: Platnosc KK Alior bez czekania :)
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Fri, 11 Sep 2009 06:45:31 +0000, Olgierd napisał(a):

    > Pewnie miałeś jeszcze bezczipą, one nie chodzą. Teraz testuję zczipą --
    > ale jeszcze się nie trafiło.

    Oni muszą mieć wsio online, aby w razie czego zadzwonić jak zakupisz
    laptoka tudzież 3 szybkie strzały po 12,70 pln ;)

    Xenocide

  • 12. Data: 2009-09-11 14:35:28
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 10 Wrz, 12:46, xbartx <b...@h...net> wrote:

    > Dzisiaj w empiku, przez lekkie roztargnienie, dwie transakcję świeżą kk
    > (>10 i <10). Dwa razy kod autoryzacji (3) bez F, ale poszło offline, bo
    > nie widzę ich przez www.

    kiedyś tak miałewałem z kartą BZWBK, ale po wymianie na nową się
    skończyło...
    Teraz zawsze czekanie na autoryzację.

  • 13. Data: 2009-09-12 12:26:37
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Kolejna offline, w Ikea na 102.94 :)
    a.

  • 14. Data: 2009-09-14 08:37:23
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Sat, 12 Sep 2009 12:26:37 +0000, Wemif napisał(a):

    > Kolejna offline, w Ikea na 102.94 :)

    Zakupy w auchan na kwotę 9.38 i online - terminal Polcard afu :/

    Xenocide