  • 11. Data: 2009-12-20 15:18:46
    Temat: Re: Platnosc KK w mBanku w USD - oplata 1zl
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 20 Gru, 16:12, Solos <U...@g...com>
    wrote:

    > Transakcja nr 1: weryfikacja KK w PayPal. W blokadach KK widnieja dwie
    > transakcje zwiazane z ta operacja. Najpierw na 1zł, zaraz potem na
    > 6,50zł. PayPal informuje przy robieniu weryfikacji tylko o tej kwocie
    > 6,50zł. Wnioskuje wiec, ze ten 1zł to juz sobie za cos mBank pobral.
    > Pytanie tylko za co?
    >
    > Transakcja nr 2: Oplata 6,10$ na rzecz Google. Platnosc w USD. W
    > historii KK widze najpierw transakcje dla Google na kwote 1zł, zaraz
    > potem transakcja na rzecz Google na kwote ok 19zł (przeliczenie 6,10$ na
    > PLN). I znow mBank tak jakby wzial sobie 1zł. Pytanie - za co?

    Sprzedawca po prostu przez obciazenie 1 zl sprawdza czy karta
    istnieje.
    To jest tylko blokada, za ok 1 tydzien oddadza Ci to :)

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 12. Data: 2009-12-20 15:26:02
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "Rafal M"
    .googlegroups.com

    > Sprzedawca po prostu przez obciazenie 1 zl sprawdza czy karta
    > istnieje.
    > To jest tylko blokada, za ok 1 tydzien oddadza Ci to :)

    Ewentualnie za dwa tygodnie. Po za tym kwota blokady nie jest astronomiczna
    więc nie ma co panikować, tylko cierpliwie czekać. Miałem podobne blokady
    już wiele razy - wszystko kończyło się pozytywnie tj. maksymalnie do dwóch
    tygodnii blokada była zdejmowana a pieniądze pojawiały się na rachunku.

    Pozdrawiam.