  • 1. Data: 2008-12-05 21:10:35
    Temat: Płatnośc Pay Pass w Żabce
    Od: "kovalek" <k...@o...pl>

    Czy ktoś z grupowiczów płacił kartą Pay Pass w "Żabce"? U mnie w mieście to
    jest jedyne miejsce gdzie można użyć karty zbliżeniowej, ale mimo kilku prób
    w różnych sklepach tej sieci nie udało mi się trancakcji sfinalizować.

    Sprzedawcy nie wiedzą w ogóle jak to obsłużyc (mimo iż sami są ciekawi jak
    to działa), za dużo czasu na kombinowanie też nie ma, bo robi się
    momentalnie duża kolejka.

    Raz udało się pani odpalić ten czytnik do kart, pokazała się kwota do
    zapłaty ale po przyłożeniu karty przez bardzo krótki moment pokazało się
    "użyj czytnika kart" i koniec.

    Czy ktoś może opisać jak wygląda procedura zapłaty kartą zbliżeniową? Czy
    długo się czeka na autoryzacje (a może i to idzie bez autoryzacji) i jak
    uruchomić ten terminal do odczytu kart, bo to jakaś wyższa filozofia chyba
    jest.

    --
    pozdrawiam
    Leszek Kowalski

  • 2. Data: 2008-12-05 21:27:15
    Temat: Re: Płatnośc Pay Pass w Żabce
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > Czy długo się czeka na autoryzacje (a może i to idzie bez autoryzacji) i
    > jak uruchomić ten terminal do odczytu kart, bo to jakaś wyższa filozofia

    gógle twoim przyjacielem ;-)
    http://dlaciebie.bzwbk.pl/44031

    nt żabki piszą, że "usługa zostanie wkrótce udostępniona"...czyli pewnie
    jeszcze nie można

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2009-07-18 21:39:11
    Od: "neupro" <artur_s23@WYTNIJ_TOinteria.pl>

    Ja dzisiaj probowalem zaplacic PayPassem w Miedzyzdrojach ale pani ktora kasowala
    powiedziala ze wystarczy tylko przylozyc bez kwoty i powiedziala ze trzeba wykonac
    tradycyjna transakcje,a le zaplacilem gotowka&#8230;

  • 4. Data: 2009-07-19 10:52:33
    Od: "JerzyR" <j...@d...pl>

    > Ja dzisiaj probowalem zaplacic PayPassem w Miedzyzdrojach ale pani ktora
    > kasowala powiedziala ze wystarczy tylko przylozyc bez kwoty i powiedziala
    > ze trzeba wykonac tradycyjna transakcje,a le zaplacilem gotowka&#8230;

    nie wiem po co żabki zainwestowąły w sprzet jesli pracownicy nie potrafia
    obsługiwac - załamka.
    Na pocieszenie, w EMPIKU Wrocław Bielany udało mi sie zapłacić kartą
    PayPass - pomimo, że obsługujacy robił to po raz pierwszy!