  • 1. Data: 2009-12-01 07:39:30
    Temat: Platnosc internetowa KK Polbanku - problem
    Od: spammtrapp <g...@...necie>

    Witam,

    spotkaliscie sie z jakimis problemami zwiazanymi z platnosciami KK
    Polbanku poprzez internet?

    Obecnie mam problem z blue.pl. Obsluguje ich polcard i strona platnosci
    polcardu zwraca komunikat:
    "Przepraszamy, sprzedawca nie obsługuje Twojej karty. Skontakuj się ze
    sprzedawcš."

    W regulaminie jest zapis ze obslugiwane sa visy a takowa mam, zwykla
    wypukla srebrna vise.

    Co ciekawe nigdzie indziej z takim problemem sie nie spotkalem.

    Jakie sa Wasze doswiadczenia?

  • 2. Data: 2009-12-01 07:43:37
    Temat: Re: Platnosc internetowa KK Polbanku - problem
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "spammtrapp" news:hf2h7i$agq$1@news.onet.pl

> [...]
    > polcardu zwraca komunikat:
    > "Przepraszamy, sprzedawca nie obsługuje Twojej karty. Skontakuj się ze

    Nie w Polbanku ale w Getinie jak jeszcze miałem ich plastik. blue.pl/polcard
    jakoś nie chciało jej puszczać przez swój system. W innych miejscach
    działała.
    Najlepiej napisz do blue.pl - przynajmniej ja trafiałem na kumatą obsługę.
    Powinni wiedzieć gdzie leży problem.

  • 3. Data: 2009-12-01 07:45:47
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Tue, 01 Dec 2009 08:39:30 +0100, spammtrapp napisał(a):

    > Obecnie mam problem z blue.pl. Obsluguje ich polcard i strona platnosci
    > polcardu zwraca komunikat:
    > "Przepraszamy, sprzedawca nie obsługuje Twojej karty. Skontakuj się ze
    > sprzedawcš."

    Też tak miałem. To jedyny przypadek gdy nie udało mi się zapłacić
    polbankową kartą. Olałem blue.pl.

    --
    Kojer

  • 4. Data: 2009-12-01 08:14:46
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Tue, 01 Dec 2009 08:45:47 +0100, Robert Kois napisał(a):

    > Też tak miałem. To jedyny przypadek gdy nie udało mi się zapłacić
    > polbankową kartą. Olałem blue.pl.

    A ja 20 listopada płaciłem na Blue.pl kartą MC Polbanku i przeszło.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd

  • 5. Data: 2009-12-01 08:36:02
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Tue, 1 Dec 2009 08:14:46 +0000 (UTC), Olgierd napisał(a):

    > A ja 20 listopada płaciłem na Blue.pl kartą MC Polbanku i przeszło.

    Ja próbowałem visą. Za to wygląda, że pogorszyły się kursy ;), płatność w
    sobotę w koronach czeskich była minimalnie powyżej kursu średniego NBP (z
    piątku i poniedziałku). Zwykle była minimalnie poniżej ;).

    --
    Kojer

  • 6. Data: 2009-12-01 09:58:29
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@g...SKASUJ-TO.pl>

    spammtrapp <g...@...necie> napisał(a):

    > Obecnie mam problem z blue.pl. Obsluguje ich polcard i strona platnosci
    > polcardu zwraca komunikat:
    > "Przepraszamy, sprzedawca nie obsługuje Twojej karty. Skontakuj się ze
    > sprzedawcš."

    Może trochę OT, ale jakie są plusy dodatnie korzystania z serwisu blue.pl
    poza możliwością płacenia KK? Mają jakieś extra ceny na doładowania?

  • 7. Data: 2009-12-01 10:14:50
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "Tomasz Opalski" news:hf2pc5$73d$1@inews.gazeta.pl

    > Może trochę OT, ale jakie są plusy dodatnie korzystania z serwisu blue.pl
    > poza możliwością płacenia KK? Mają jakieś extra ceny na doładowania?

    http://tnij.org/e1c7
    Powyższy link powinien wszystko wyjaśnić :)

    PS.
    Od siebie dodam, że przy dłużej ilości doładowań idzie na tym zyskać :)

  • 8. Data: 2009-12-01 11:12:58
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 1 Gru, 08:45, Robert Kois <k...@h...pl> wrote:

    > Też tak miałem. To jedyny przypadek gdy nie udało mi się zapłacić
    > polbankową kartą. Olałem blue.pl.

    Mi też KK Polbanku nie chciała działać.
    Co ciekawe KK BZWBK też mi "zbanowali" albo coś i nie działała.
    Też olałem.

  • 9. Data: 2009-12-01 13:15:27
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 01 Dec 2009 09:36:02 +0100, Robert Kois napisał(a):

    > Ja próbowałem visą. Za to wygląda, że pogorszyły się kursy ;), płatność
    > w sobotę w koronach czeskich była minimalnie powyżej kursu średniego NBP
    > (z piątku i poniedziałku). Zwykle była minimalnie poniżej ;).

    Ale to chyba raczej normalne. Z moich obserwacji zawsze oscyluje koło NBP
    i raz jest plus a raz minus ;)

    Xenocide

  • 10. Data: 2009-12-01 13:23:05
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Tue, 1 Dec 2009 13:15:27 +0000 (UTC), xbartx napisał(a):

    > Ale to chyba raczej normalne. Z moich obserwacji zawsze oscyluje koło NBP
    > i raz jest plus a raz minus ;)

    Do tej pory chyba wszystkie zakupy w koronach miałem minimalnie poniżej
    kursu NBP. No ale był ";)".

    --
    Kojer