  • 1. Data: 2004-07-24 21:32:06
    Temat: Platnosc karta Inteligo bez pokrycia
    Od: Bogdan Kwietniak <d...@p...onet.pl>

    Co sie stanie jesli dokonam platnosci karta Inteligo na ktorej bedzie za
    malo srodkow:
    1) pojawi sie debet (nie mam przyznanego)
    2) sciagna srodki z drugiego rachunku
    3) transakcja zostanie odrzucona.

    BogdanKa

  • 2. Data: 2004-07-24 21:35:03
    Temat: Re: Platnosc karta Inteligo bez pokrycia
    Od: "@_nteneum" <n...@a...com>

    Uzytkownik "Bogdan Kwietniak" <d...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    > malo srodkow:
    > 1) pojawi sie debet (nie mam przyznanego)

    Transakcja zostanie odrzucona - brak autoryzacji

    pzodrowienia

  • 3. Data: 2004-07-24 21:37:25
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Bogdan Kwietniak napisał:

> [...]
    > malo srodkow:
    > 1) pojawi sie debet (nie mam przyznanego)

    3

    Bartol