  • 1. Data: 2002-10-24 06:58:00
    Temat: Platnosc karta VISA w PKO BP
    Od: "Sloniu" <S...@k...net.pl>

    Wczoraj mialem "przyjemnosc" placic karta kredytowa VISA CLASSIC za czynsz w
    PKO BP. Ku mojemu zdziwieniu jeszcze przed przeciagnieciem karty przez
    terminal panienka z okienka zazadala ode mnie dowodu osobistego (???).
    Mam w zwiazku z tym pytanie, czy jestem zobowiazany pokazac dowod jeszcze
    przed przeciagnieciem karty, czy moze dopiero po zloeniu podpisu, czy w
    ogole nie musze go pokazywac.

    Z gory dzieki za info

    Pozdrawiam

    Sloniu

  • 2. Data: 2002-10-24 07:23:51
    Temat: Re: Platnosc karta VISA w PKO BP
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Sloniu"
> [...]
    > Mam w zwiazku z tym pytanie, czy jestem zobowiazany pokazac dowod jeszcze
    > przed przeciagnieciem karty, czy moze dopiero po zloeniu podpisu, czy w

    dokument powinienes pokazac jak cie pani o niego poprosi, jak odmowisz to
    ona ci tez moze odmowic. pani wg mnie postapila logicznie - po co zaczynac
    operacje jesli klient moze potem odmowic ;-))

    swoją droga w takim miejscu jak apteka czy bank gdzie panienka ma dokument
    (receptę lub przelew z twoim nazwiskiem) wystarczy porownac nazwisko na
    karcie z tym na papierku (zakladam ze placisz za siebie) i jesli sie zgadza
    nie robic takich ceregieli

    Uwaga - placenie KK w banku jest lekkomyslnoscia. Poczta i bank traktuja
    zaplacenie karta jak platnosc gotowką a wiadomo, ze wybranie gotowki KK to
    wysokie odsetki naliczane natychmiast. Czy pytales sie jak bedzie
    potraktowana twoja platnosc - gotowkowa czy bezgotowkowa?
    *** blad ***

  • 3. Data: 2002-10-24 07:32:40
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

> [...]
    > wysokie odsetki naliczane natychmiast. Czy pytales sie jak bedzie
    > potraktowana twoja platnosc - gotowkowa czy bezgotowkowa?

    PKO BP jeszcze nie ma kart kredytowych. Planuja dopiero.
    BTW To sie zrobi tlok :) (i fajnie). PKO BP, oferte modyfikuje Pekao SA,
    mBank....

  • 4. Data: 2002-10-24 08:16:44
    Od: "Sloniu" <S...@k...net.pl>

> [...]
    > wysokie odsetki naliczane natychmiast. Czy pytales sie jak bedzie
    > potraktowana twoja platnosc - gotowkowa czy bezgotowkowa?

    Szczerze powiedziawszy to nie pytalem... dzieki za uwage.

    Sloniu

  • 5. Data: 2002-10-24 08:21:14
    Od: "SCz" <a...@a...pl>

    > PKO BP, oferte modyfikuje Pekao SA,
    > mBank....

    ..się dzieje! To było chyba takie chińskie powiedzenie: "Obyś żył w
    ciekawych czasach". I wcale nie było to życzenie komuś czegoś dobrego.
    Wprost przeciwnie... ;)

    Seb

  • 6. Data: 2002-10-24 08:31:55
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński"

    > PKO BP jeszcze nie ma kart kredytowych. Planuja dopiero.

    czytaj uwaznie, napisal przeciez: {Wczoraj mialem "przyjemnosc" placic karta
    kredytowa VISA CLASSIC za czynsz w PKO BP}
    placil w PKOBP a KK VC mogla byc z innego banku ;-))
    *** blad ***

  • 7. Data: 2002-10-24 08:38:41
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > czytaj uwaznie, napisal przeciez: {Wczoraj mialem "przyjemnosc" placic
    karta
    > kredytowa VISA CLASSIC za czynsz w PKO BP}
    > placil w PKOBP a KK VC mogla byc z innego banku ;-))

    ups - rzeczywiscie :)

  • 8. Data: 2002-10-24 08:38:43
    Od: "SCz" <a...@a...pl>

    Moze ja czegoś nie rozumiem, ale ja MAM VC PKO BP....

    Seb

  • 9. Data: 2002-10-24 08:43:17
    Temat: Odp: Platnosc karta VISA w PKO BP
    Od: "Prof_Ex" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik SCz <a...@a...pl> w wiadomości
    do grup dyskusyjnych napisał:ap8bh3$84m$...@n...tpi.pl...

    [...]
    > Moze ja czegoś nie rozumiem, ale ja MAM VC PKO BP....

    Ale nie kredytową tylko charge (obciążenową).

    Pozdrawiam!
    Prof_Ex

  • 10. Data: 2002-10-24 08:52:04
    Od: "SCz" <a...@a...pl>

    > Ale nie kredytową tylko charge (obciążenową).

    Aaa, no tak ! :)

    pzdr

    Seb