  • 11. Data: 2005-06-29 11:08:10
    Temat: Re: Płatność kartą i PIN
    Od: maHo <m...@p...net>

    Glenn wrote:

    > I w tym momencie będzie Ci już wszystko jedno, bo kolejkowicze zapewne zdążą
    > Cię już zlinczować ;-)))

    Ba, jeszcze czasem dochodzi konieczność dyskusji ze sprzedawcą że jak
    nie ma informacji przy wejściu że płatność kartą od 10zł, to przy kasie
    muszą mi przyjąć transakcję :)

    pozdrav

    maHo

  • 12. Data: 2005-06-29 11:10:26
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Ba, jeszcze czasem dochodzi konieczność dyskusji ze sprzedawcą że jak
    > nie ma informacji przy wejściu że płatność kartą od 10zł, to przy
    > kasie
    > muszą mi przyjąć transakcję :)

    Ciężkie jest życie płacącego kartą ;-))

    przyszłość/ Woody Allen

  • 13. Data: 2005-06-29 13:30:58
    Od: "LPoD" <c...@p...irc.pl.wytnij.pfff>

    Użytkownik "Marcin Kubiczek" <u...@h...com> napisał:

    > hmm, VE Lukas była autoryzowana w Sunset Suits pinem w terminalu bez
    > pinpad'a - wpisujesz pin na klawiaturze terminala - kasjerka 'podaje' ci
    > go.

    No to pinpad był - wbudowany. Też mi się coś takiego zdarzyło, bodajże w
    terminalu
    Citi (Hypercom?).